Přejít na obsah

Vzduchovy filter sa meni na olejovy


Doporučené příspěvky

Zkusil bych odpojit hadici co odvětrává klikovou skříň a nastartovat motor uvidíš jestli z toho bude hodně funět.

Olej motor nebere?

TO som nepochopil....mozems mi to vysvetlit?

Ak si to myslel tak ,ze ci motor olej nezere,tak zere ako svina :D

Hadica na odvetranie ,je ta napojena na kryt filtra z lavej strany pri pohlade spredu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle mastnej vzducháč vidím poprvé  :o

Neviem,ale 55kw verzia ma tiez vzduchac ulozeny v tom kryte motora alebo ho ma oddeleny ?

Mám to úplně stejné jako ty, kromě mastné vložky tu mám suchou. To silikonové těsnění neřeš, u nového filtru je i nové těsnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil bych odpojit hadici co odvětrává klikovou skříň a nastartovat motor uvidíš jestli z toho bude hodně funět.

Olej motor nebere?

TO som nepochopil....mozems mi to vysvetlit?

Ak si to myslel tak ,ze ci motor olej nezere,tak zere ako svina :D

Hadica na odvetranie ,je ta napojena na kryt filtra z lavej strany pri pohlade spredu?

Jaká je spotřeba oleje na 1000km?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechal bych změřit kompresní tlaky jestli budou menší tak to netěsní u kroužků.

Někde se to tady už probíralo závady na 1.4-16v

Hmmm uz davnejsie som rozmyslal nad zmeranim tlakov.Dal si mi chrobaka do hlavy.Pokial bude pokles tlakov,ake opravy popripade ukony ma cakaju?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bemo: rozdiel medzi 55 a 74 kW na prvy pohlad nevidis (motor). tusim viditelna je iba jedna odlisnost a to sacie potrubie ma 55 plastove a 74kW kovove. pisal si ze motor zere olej ked ho dolievas neprelejes ho ? lebo ja som mal trochu preliaty a olej zacal ist do vzduchaca ale nastastie sa filtra nedotkol. teraz som si spomenul ze tu niekto tiez riesil ze mu to zere strasne vela oleja a zistil ze treba vymenit kruzky na piestoch. po vymene mal pokoj. len tusim pisal ze zrovna lacne to nie je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bemo: rozdiel medzi 55 a 74 kW na prvy pohlad nevidis (motor). tusim viditelna je iba jedna odlisnost a to sacie potrubie ma 55 plastove a 74kW kovove. pisal si ze motor zere olej ked ho dolievas neprelejes ho ? lebo ja som mal trochu preliaty a olej zacal ist do vzduchaca ale nastastie sa filtra nedotkol. teraz som si spomenul ze tu niekto tiez riesil ze mu to zere strasne vela oleja a zistil ze treba vymenit kruzky na piestoch. po vymene mal pokoj. len tusim pisal ze zrovna lacne to nie je.

Nie neprelievam,nechavam to robit v servise.Ale ta moznost s kruzkami tu je.Ach so :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...