Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mam dotaz,viem ze sa na filtri usadzuju olejove vypari,ale az v takomto mnozstve?!Je tonormalne alebo mam s tym zacat nieco robit?

2.Dalsia otazocka smeruje k tejto klapke na obrazku,k comu sluzi,je potrebna (nakolko silikonove tesnenie okolo nej je dost znicene)?

post-8-1151782613.jpg

Vloženo
Zkusil bych odpojit hadici co odvětrává klikovou skříň a nastartovat motor uvidíš jestli z toho bude hodně funět.

Olej motor nebere?

TO som nepochopil....mozems mi to vysvetlit?

Ak si to myslel tak ,ze ci motor olej nezere,tak zere ako svina :D

Hadica na odvetranie ,je ta napojena na kryt filtra z lavej strany pri pohlade spredu?

Vloženo
Takhle mastnej vzducháč vidím poprvé  :o

Neviem,ale 55kw verzia ma tiez vzduchac ulozeny v tom kryte motora alebo ho ma oddeleny ?

No má ho v krytu a ...?

Vloženo
Takhle mastnej vzducháč vidím poprvé  :o

Neviem,ale 55kw verzia ma tiez vzduchac ulozeny v tom kryte motora alebo ho ma oddeleny ?

Mám to úplně stejné jako ty, kromě mastné vložky tu mám suchou. To silikonové těsnění neřeš, u nového filtru je i nové těsnění.

Vloženo
Zkusil bych odpojit hadici co odvětrává klikovou skříň a nastartovat motor uvidíš jestli z toho bude hodně funět.

Olej motor nebere?

TO som nepochopil....mozems mi to vysvetlit?

Ak si to myslel tak ,ze ci motor olej nezere,tak zere ako svina :D

Hadica na odvetranie ,je ta napojena na kryt filtra z lavej strany pri pohlade spredu?

Jaká je spotřeba oleje na 1000km?

Vloženo
Řekl bych že je nětěsnost kolem pístních kroužků nebo kolem vodítek ventilů, tlak ze spalovacího prostoru se tlačí pryč a s olejovoumlhou se dostává do filtru.

Tom

Co z toho vypliva pre mna.Co treba vymenit popripade opravit?

Vloženo
Nechal bych změřit kompresní tlaky jestli budou menší tak to netěsní u kroužků.

Někde se to tady už probíralo závady na 1.4-16v

Hmmm uz davnejsie som rozmyslal nad zmeranim tlakov.Dal si mi chrobaka do hlavy.Pokial bude pokles tlakov,ake opravy popripade ukony ma cakaju?

Vloženo

Bemo: rozdiel medzi 55 a 74 kW na prvy pohlad nevidis (motor). tusim viditelna je iba jedna odlisnost a to sacie potrubie ma 55 plastove a 74kW kovove. pisal si ze motor zere olej ked ho dolievas neprelejes ho ? lebo ja som mal trochu preliaty a olej zacal ist do vzduchaca ale nastastie sa filtra nedotkol. teraz som si spomenul ze tu niekto tiez riesil ze mu to zere strasne vela oleja a zistil ze treba vymenit kruzky na piestoch. po vymene mal pokoj. len tusim pisal ze zrovna lacne to nie je.

Vloženo
Bemo: rozdiel medzi 55 a 74 kW na prvy pohlad nevidis (motor). tusim viditelna je iba jedna odlisnost a to sacie potrubie ma 55 plastove a 74kW kovove. pisal si ze motor zere olej ked ho dolievas neprelejes ho ? lebo ja som mal trochu preliaty a olej zacal ist do vzduchaca ale nastastie sa filtra nedotkol. teraz som si spomenul ze tu niekto tiez riesil ze mu to zere strasne vela oleja a zistil ze treba vymenit kruzky na piestoch. po vymene mal pokoj. len tusim pisal ze zrovna lacne to nie je.

Nie neprelievam,nechavam to robit v servise.Ale ta moznost s kruzkami tu je.Ach so :(

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...