Přejít na obsah

Vzduchovy filter sa meni na olejovy


Doporučené příspěvky

Bemo: No to ze to nechavas delat v servise neni zaruka toho, ze to ty smatlaci neprelejou... Tech pripadu tu uz bylo.

Delam to tak, ze mechanikovi vrazim do ruky 3 litrovy flasku oleje (u HTP) a at to tam naleje (pod mym dozorem).

Fakt jsem dosel tak daleko, ze mechanika diriguju, co ma delat a na co nema sahat. Prijemny mu to asi neni (mne nakonec taky ne), ale co se da delat, zkusenosti jsou zkusenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bemo: No to ze to nechavas delat v servise neni zaruka toho, ze to ty smatlaci neprelejou... Tech pripadu tu uz bylo.

Delam to tak, ze mechanikovi vrazim do ruky 3 litrovy flasku oleje (u HTP) a at to tam naleje (pod mym dozorem).

Fakt jsem dosel tak daleko, ze mechanika diriguju, co ma delat a na co nema sahat. Prijemny mu to asi neni (mne nakonec taky ne), ale co se da delat, zkusenosti jsou zkusenosti.

Ja to nedavam do autorizovaneh servisu,davam to do sukromneho a stojim pri tom ,ked to tam nalieva.Hned mi pekne aj ukaze rysku.Vazne dobra starostlivost a pristup...Takze v tomto pripade som si 100% isty ze olej nieje prelievany...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky mam do samy co ty tu klapku neres tedy to tesneni.Kdyz by tam sel horkej vzduch tak by se mel bimetal u klapky hnout a otevrit ji aby tam sel chladnej vzduch tedy melo by to tak fungovat ale me se zda ze ta moje klapka asi nefacha

Tiez mas tak zasvineny vzduchac ,alebo ako som to mal chapat? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic s tims tim delat nebudu. uz jsem do oprav auta investoval dost.Nic se pokazit nemuze.Zase tak veliký množství to není a když se neco dostane přes klapku do motoru tak se nic nemuže stat

Akoze cez klapku do motoru,snad to ide z motoru do filtru :) Ja idem dnes do servisu,tak sa na to popytam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď nevím, jak to tam přesně je, ale zkuste si to odvětrání bloku svést jinam, aby vám to neprskalo do filtru.

Já to odvedený pryč mám a nemám problémy se zašpiněnou klapkou.

Však to je v pořádku. Taky to řeším, ale chtěl jsem říct, že nevím, jak to je na 16V, tak ať to nějak kluci pořeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co na to ve Škoda servise ptal ses tam?

Tak som tam dnes zasiel a popisal im zavadu.Nevedeli to urcit ,predbezne to odhadli na piestne kruzky,vymena + praca 30000sk a na to sa im mozem vys.at!!!Pozistujem si co stoji material a pracu necham robit neznackovemu servisu,popripade navstivim viacej servisov a necham si diagnostikovat zavadu,nerad by som opravoval nieco co nieje potrebne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych asi začal těma kroužkama i když zkouška komprese by asi taky nebyla špatná...

Nj ale ta cena sa mi zda neadekvatna.Ked si vezmem ,ze piestne kruzky stoja sada cca 4000sk a tesnenie pod hlavu dalsich 2500sk este stale mi to nedava 30000sk.Pojdem na meranie kompresie,len neviem kde zacat.Robi tento ukon akykolvek servis alebo su na to specializovane servisi?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...