Přejít na obsah

Montaz autoradia (FI -aj vseobecne)


Doporučené příspěvky

Mozno sa niekomu hodi kratky a vcelku jendoduchy postup ;)

(btw. je to na FI combi elegance, repro len vpredu, a mam vysuvaci suplik pod radiom)

Ked prisiel cas vymenit stary Kenwood KDC-3024 za nieco nove, nasiel som rozumne radio za dobru cenu - Pioneer DEH-4300UB, a pustil sa do vymeny...

Kratka charakteristika Pioneer DEH-4300UB:

- MOSFET 4x50W (4x22W sinus)

- Tuner FM/AM, 24 predvolieb, RDS...

- CD, USB - podpora mp3/wma + iPod compatibilny, AUX

- RGB podsvietenie - lubovolne volitelna farba

- RCA preout, Direct Sub Drive -priame pripojenie pasivneho SW

- podpora fabrickeho ovladania na volante

Detaily: TU

Videorecenzie:

,
,

K montazi:

1. pohlad na stare radio

post-22671-0-14731800-1302774962_thumb.j

2. demontovat suplik (v mojom pripade) - stacilo ho vytiahnut, lebo ho nezakryvala montazna sachta, normalne by islo najprv radio

(Poznamka: kto chce by "velmi" bezpecny, odpoji kostru od baterie, ja som len vytiahol kluc)

3. odobrat predny panel a ramik stareho radia, potom vytahovakmi uvolnit radio - v mojom pripade sa to trochu vzpriecilo lebo som nemal vytahovaky od stareho radia, tak chvilu trvalo uvolnit to

post-22671-0-59106400-1302774967_thumb.j post-22671-0-21739700-1302774972_thumb.j post-22671-0-91523000-1302774979_thumb.j

4. odpojit kabelaz od radia a odlozit ho, potom odpojit staru ISO redukciu... napajanie antenneho fantomu tiez rozpojit (modro-biely vodic) - rozcvakol som spojku aby som zbytocne neskracoval kable;

tu som si vsimol, ze aj na povodnej redukcii bolo prekrizene napajanie (cerveny a zlty) koli vypinaniu pri vytiahnuti kluca, tak som to prepojil aj na novej;

odstranit staru montaznu sachtu - najprv uvolnit zahntute zaistenie napr. srobovakom/klieste

post-22671-0-57636300-1302774984_thumb.j post-22671-0-48515500-1302775005_thumb.j

5. pripojit novu ISO redukciu dodavanu s radiom, pripojit napajanie fantomu (modro-biely), nemal som spojku tak pouzil krimpovaciu koncovku + zaizoloval, rovnako zaizolovat nepouzite vodice (MUTE...)

post-22671-0-42962800-1302775000_thumb.j post-22671-0-27095500-1302775011_thumb.j post-22671-0-37895900-1302775042_thumb.j

6. vratit suplik a vlozit novu montaznu sachtu (mne isla dost tazko), zahnut vystupky plechu pre zaistenie (aspon jeden na kazdej strane), upratat kabelaz (pripravit tak aby sa zasunutim radia zmestili pekne do palubovky a radio dosadlo a "zacvaklo" do sachty, pre toto som mal aj vymontovany kastlik spolujazdca, ale nie je to nutne)

post-22671-0-07554500-1302775019_thumb.j post-22671-0-47199400-1302775025_thumb.j post-22671-0-58714300-1302775047_thumb.j

7. pripojit radio a vsunut, dotlacit do sachty az kym bezpecne "zacvakne", vratit ramik radia a celo suplika, vlozit predny panel, klucik do zapalovania a otestovat :)

post-22671-0-31672000-1302775034_thumb.j

Hotovo

...s radiom som velmi spokojny, podsvietenie nastavebe pekne podla palubovky, hraje znatelne lepsie aj na origo reprakoch, naladilo 2x viac stanic, mp3ky su vsak lepsie ;) a este uvazujem neskor pridat zadne ovaly

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Luďa uzamkl následující téma
  • Luďa odemkl následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...