Dicfik Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 Zdravím, prohledal jsem net a na nic kloudného jsem nepřišel. Mám problém se spojkou klimakompresoru. Jde mi na ni 9 - 9.25V (T2r/1) i přes plné napětí na T14a/4 dochlazovací jednotky (pravděpodobně 1J0919506K ) z S16 pojistky. Jde mi o vnitřek, vnitřní zapojení, jestli ho někdo z Vás někde nenašel a nebo mi potvrdil jeden nález na netu, že spojka N25 je napájená přes pouhej kontakt relé uvnitř J293 a řeší to rozebrání a smirkový papír a nebo tam je nacpaná elektronika s výkonovým polovodičem. Kostra je vpořádku 0,3 ohm až do T2r/2 1.9 TDi 81kW AHF 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda1 Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 (editace) Ahoj, nepodarilo se ti vyresit problem s klimatizaci? Mam podobny problem. Na konektoru spojky klimatizace Octavia 02´, 1.9 TDI 81 kW mam stale napeti 4,15V, tzn. ze spojka je trvale sepnuta a kompresor se toci porad. Sahary jdou take porad. Editováno: 26. Duben 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dicfik Vloženo 26. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 Bohužel se mi s tím nepodařilo hnout. Auto je stále v permanenci. Takže až se mi podaří najít potřebný čas na rozebrání, tak se do toho J293 kouknu a dám vědět budoucím. Taky jsem oslovil pár mechaniků a i autoelektrikářů a nic. Všichni to jsou jen "výměnkáři" ,žádné zlaté ručičky se nekonají. Dokonce jsem asi i zamotal hlavu autorizovanému mechanikovi vozů ŠKODA při položení otázky , jestli se tam neuplatňuje princip plného napětí při aktivaci elektromagnetu a po přítahu přechod na přídržné napětí 2/3 napájecího, které se uplatňuje u el.spojek a el.brzd některých obráběcích strojů pro prodloužení životnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saty Vloženo 12. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2011 Podařilo se ti problém nějak vyřešit? Mám podobný problém u přítělkyně na VW POLO. Na spojce je pořád 9,4V a kompresor nesepne, před plněním klimy a výměně vysoušeče kompresor spínal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.