ivanpav Vloženo 16. Duben 2011 Sdílet Vloženo 16. Duben 2011 (editace) Ahoj, dnes som si vsimol, ze na krizovatkach na volnobehu pri zahriatom motore sa sem-tam prenasaju do interieru (citit to hlavne na volante) take jemne vibracie (motor ide hladko,jemna vibracia, hladko, vibracia a podobne.). Je to normalne? Akokeby sem-tam motor zavibroval viac ako inokedy. Je to charakteristicke pre 1.2, alebo Vam motor ide uplne hladko? Motor je este v zabehu. Natankovana je OMV Carrera 100. Moze to byt nekvalitnym palivom? Dik. Editováno: 16. Duben 2011, autor: ivanpav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vencam Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Zdravim. Taky jsem si toho všiml. Je to takové jemné jakoby kolísání otáček, ale otáčkoměr se stabilně drží na cca 750 ot/min. a nehýbe se. Myslel jsem že to jen můj subjektivní pocit, ale už jsme dva. K volnoběhu jsem si všiml taky jedné zvláštní věci - když se auto při vyřazené rychlosti pohybuje (např. při dojíždění ) tak jsou otáčky podle otáčkoměru na cca 800 a drží se, ale jak auto zastaví, po chvilce otáčkoměr klesne na cca 750. Jakoby reakce na nějaké čidlo pohybu nebo náporu vzduchu ????? Smysl mi uniká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanpav Vloženo 17. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 (editace) To dobiehanie pri volnobehu som si zatial nevsimol, lebo mam dsg a neviem dat za jazdy neutral. Co je zaujimave, to jemne trhanie som nebadal pri studenom motore, ale pri zohriatom na prevadzkovu teplotu. Inac pri vyssich otackach, rozbiehani a vyssej zatazi ide motor ako hodinky. Na tom volnobehu sa to meni tak kazdych 5 sekund Editováno: 17. Duben 2011, autor: ivanpav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Musím říct, že mi tom dělá taky už od prvního kilometru. Vibrace jsou u mě nejcitlivější přes brzdový pedál (pouze u zahřátého motoru) a opakují se zhruba po dvou sekundách. Na otáčkoměru se to však neprojeví. Ve čtvrtek jdu do servisu měnit nabouraný nárazník, tak se snad na to podívají. Ono to trochu vypadá na vůli v silenbloku, ale po 4 tis. km se mi to nějak nezdá. Zvláštní je, že to dělá v nepravidelných intervalech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanpav Vloženo 17. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Ja mam 1000km a k tomu v nadrzi premiove palivo, takze ak by to bol silenblok, nebolo by to dobre. Ak by to robil naopak v studenom stave, tak si poviem ze este potrebuje zahriat. Daj prosim vediet, co Ti na to povedia v servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 17. Duben 2011 Sdílet Vloženo 17. Duben 2011 Ja mam 1000km a k tomu v nadrzi premiove palivo, takze ak by to bol silenblok, nebolo by to dobre. Ak by to robil naopak v studenom stave, tak si poviem ze este potrebuje zahriat. Daj prosim vediet, co Ti na to povedia v servise. Napíšu tady ve čtvrtek, jak jsem dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 22. Duben 2011 Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 Takže nárazník vyměněn a při té příležitosti mi to napíchli na diagnostiku kvůli těm jemným vibracím. Žádnou chybu to však nehlásilo a bylo mi doporučeno, ať si koupím přípravek na vyčištění palivové soustavy, že jsem prý asi nabral někde špatný benzín. No nevím, po JZD pumpách nejezdím, ale možné to je. Teď mám plnou, až v nádrži ubude, tak tam naliju to svisnstvo a uvidíme. Budu informovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 Tak po 60km jsem to včera taky trošku cítil jak mi rostly a klesaly otáčky a lehce to vibrovalo Motor byl již zahřátý. Stalo se mi to u semaforu , ale neřeším zatím , nikterak mě to neobtěžuje. Palivo přémiové Benzina - Natural 95 .. tak nevím no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JosefP Vloženo 6. Květen 2011 Sdílet Vloženo 6. Květen 2011 A nedělá ti to klimatizace, u fiata pandy je zapínání kompresoru znát na otáčkách. Náhlá zátěž na motor a než se vyrovnají otáčky ( jde ale tak řádově +- 50 otáček ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 9. Květen 2011 Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 (editace) já teda bez klimy, tu jsem prakticky nepoužil ještě od novoty , možná jednou Až si půjdu pro značky a techničák tak se zeptam v servise co na to oni řeknou....... Budu informovat Editováno: 9. Květen 2011, autor: Sranki prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bord83 Vloženo 9. Květen 2011 Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 (editace) Víš co ti v servise řeknou? "Pane, my jsme to napíchli na diagnostiku, tam se ukáže úúúplně všechno, a žádná chyba tu není." Už mě s tím začínají pěkně sr*t, místo aby to pořádně projeli a stčili tam hnáty, tak umí jen běhat kolem auta s kabelem. Já mám s motorem taky problémy, ale na výpisu žádná chyba není. Už tam jezdím jak nějaký hypochondr. A nejlepší jsou ty jejich výmluvy na špínu v benzínu apod. "Vám vynechává motor? Hm, asi špatný benzín." "Vám to zdechá a kolísá volnoběh? A nemáte špatný benzín?" Přitom tankuju tam, co celý ten jejich servis. Editováno: 9. Květen 2011, autor: bord83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 9. Květen 2011 Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 Asi možná vím kde je problém. Buď je to softwarem anebo je to tím že je to prostě benzín a probíhají tam procesy mezi, které patří výbuchy neboli zapálení a tím to dělá. Máme doma fabiu 1,4 mpi 50kw a to samé nám to dělá. A taky buď je to ještě malým objemem nebo prostě to tak má dělat, velké tlaky. Jinak mě nic nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 (editace) No tak já se na to zeptám dnes, pokud bude techničák a SPZ ! Jinak zatím naprostá spokojenost Mi to dělá jen při zahrátem motoru (tj. teplota motoru kolem 90°C ) , pokud je studený tak to nedělá, drží si to vyšší otáčky asi ? Nevím , v autech jsem celkem amatér. Uvidíme , možná to tak má dělat . Máme octavii 1,8tsi (cca.2roky starou) a tam nic nepozoruji, otáčky volnoběhu jsou kolem 700-800 ot/min ...... Editováno: 10. Květen 2011, autor: Michal B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 Přesně tak, jen když je zahřátý. Jak jsem psal buď je to malým objemem a třeba taky silentbloky, že nejsou potřeba tak silný a tudíž úplně všechny vibrace nepoberou jako u octavie a nebo je potřeba počkat až bude motor víc zajetý, jinak nevím. Studený motor vždycky má vyšší otáčky než se malinko zahřeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 No zatím to neřeším, pro techničák a značky jdu v pátek tak se na to poptám Mám najeto 250 km, tudiž vše si sedá a zajíždí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 29. Květen 2011 Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 Mám síce Roomstera, ale tiež mi to robí občas ako vám a tankujem iba kvalitný benzín. Po 5000 km sa to objavuje nepravidelne, ale už to neriešim, zvykol som si Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 po 700 km již nic necítím ........palivo klasika natural 95 ........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.