Přejít na obsah

TDI PD na tři válce


Doporučené příspěvky

chce si to víc pohrát s diagnostikou.. cukat to může i proto, že je blbě regulován tlak turba...  pokud ti to padá pravidelně tak se to na diag může někde projevit.. ten vstřikovač se da proměřit.. občas tam odejde solenoid.. a nebo to muže byt i tou kabeláži... může být i prasácký chip.. ale to jde i poznat přibližně z logu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

David Manek: Soused takhle nechával chipovat víc aut a měl s nimi dobrý zkušenosti, přeci jen se v tom docela pohybuje. Proto jsem se tímhle směrem ani moc nezaobíral, ale je možný, že to může být tím. Zeptám se ho, co to bylo za společnost a zda nezkusíme nahrát zpět původní mapu, myslím, že ji někde má uloženou.

 

-honza_: Škoda, že jsem si neopsal čísla chyb a v pátek už to žádný nehlásilo. Každopádně to "cukání" nebo "škubání" se projeví pravidelně nad cca 2500 ot, to už jsem si vyzkoušel. Tenhle týden s tím už do práce jezdit nebudu a chtěl bych to nechat někde opravit. Co jsem slyšel, tak při nájezdu 277tis.km už vstřiky testem neprojdou, i když jsou "dobrý".

 

Vy byste mi tu mohli někoho doporučit? Zkouším teď najít někoho, kdo tomu opravdu rozumí a podíval by se na to. Nechce se mi to dát někam do servisu, protože mám už zkušenost s výměnou alternátoru, když se mi totálně vybila baterka a auto v noci přestalo svítit, přestal jít posilovač atd. Tehdy mi taky jeden automechanik vyměnil alternátor a já později zjistil, že ten původní je v pořádku, protože se závada opakovala a nakonec to byl nějaký kablík k alternátoru pro jeho "buzení", prý to je častá závada, protože tam jsou ty kablíky natěsno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radek: Já doufám, že to bude ono, nerad bych měnil vstřik. Ale nejsem si tím tak jistý, protože se to projevuje pravidelně nad 2500 ot, což si nemyslím, že bude vedením elektriky. Jinak mám Fabii I 1.9 TDI PD 74kW z roku 2002 přečipovanou na cca 95kW. Najeto mám cca 277 tis. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příteli okřídleného šíp,

pro: Grounstoun,ty projevy Tvého automobilu, dělá to okamžitě, třeba když vyjedeš, či až po určité době - zahřátí motoru? U mne: pokud jsem nastartoval a jel nějakou dobu tak motor šlapal OK. Až se začal zahřívat, po cca 10km, začalo vynechávání. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radek: Jezdil jsem do práce raději jiným autem, tak jsem neměl možnost vyzkoušet. Až včera, když jsem vezl auto k mechanikovi. Zkusil jsem po cca 5 km motor vytočit ke třem tisícům a začalo zase škubání. Každopádně, když jsem dojel k automechanikovi, tak jsem nechal auto stát s nastartovaným motorem a nevím, na co přesně sahal, ale motor začal "škubat", takže to bude asi nějaký vedení elektriky. Budu moudřejší až o víkendu, kdy si mám pro auto přijet. Pak dám vědět, co to bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...