Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak par info: Je to 1.6 16V 77kW, vybava Comfort + par nejakych drobnosti extra.

post-38-1152114883.jpg

  • Autor

...2...

post-38-1152114934.jpg

  • Autor

...3...

post-38-1152114976.jpg

  • Autor

...4...

post-38-1152115036.jpg

  • Autor

Kdyby mel nekdo otazky, ptejte se, ale ted v pristich dvou tydnech tu budu jen zridka k zastizeni...

Krasavec! -_- Jak ta 1.6ka jezdi? Spokojenost?

Gratuluju ke koupi, výbava super a 1,6ka taky, no pomalu na rozšíření sekce Roomster :D

  • Autor

Bohuzel, neni moje, mam ho jen na 16 dni... ;)

jasně, nevidím - na pár dní a ne pár dní :D , jsem to tupec a to jsem kdysi holce činil jak to čte, asi přicházím do dětských let, ale kdo z nás nééé :D , jen ty autíčka se nám zvětšily a podražily :D:D

Skoda, ze neni v nejake pekne barve. Ta modra co davaj je fakt supr

Ja mel na vikend na zacatku cervna pujcenou 1.2 HTP taky ve stribrne barve. Motor je lepe utlumen nez Fabii. Plusy: vyborny zpetny zrcatka, pekny tvar radici paky, skvely vyhled vzad a misto a variabilita zadnich sedadel. Minusy: skripani repraku ve sloupku, digitalni ukazatel stavu paliva. Jinak max rychlost 175 km tacho z kopce

jj, v roomsteru je opravdu HTP mnohem lepe utlumeno. Dokonce se mi ten zvuk v interieru i libil -_-

napis pak, prosim, jak ta 1.6 jezdi.

Rozhoduju se mezi 1.4 a 1.6 motorem, vybava style. Mam obavy aby to nebylo liny, kdyz se to trochu nalozi a pusti se klima. Podle Skoda-konfiguratoru jde N1 dohromady s ASR jen u 1.6 coz by taky mluvilo v jeji prospech, ale zaroven musim drzet cenu na uzde, takze ted tu koumam jak to vsechno zkombinovat, abych tam mohl jeste neco pridat (radio, maxidot, atd.) ale jeste se vesel nejlepe do 450 :)

Gratulujem aspoň k tej dočasnej "zápožičke". A tiež sa pripájam k žiadosti o podrobnejší popis chovania toho motora. B)

Gratulujem aspoň k tej dočasnej "zápožičke". A tiež sa pripájam k žiadosti o podrobnejší popis chovania toho motora. B)

Já měl 1.6ku 77 kW půjčenou v červnu jen na jeden den, a motor měl najeto jen 1.500 km, takže dost sirový. Hlukově skvěle utlumený, dynamika mě osobně nepřišla nějak závratná, ale co mně vyrazilo dech bylo fantastické hladké jemné řazení kvaltů :specool:

V autě nikde nic nevrzalo (narozdíl od mojí Fabie :D ).

Ještě jsem měl panoramatickou střechu a to byl teda maxi nářez :wub:

Gratulujem aspoň k tej dočasnej "zápožičke". A tiež sa pripájam k žiadosti o podrobnejší popis chovania toho motora. B)

Já měl 1.6ku 77 kW půjčenou v červnu jen na jeden den, a motor měl najeto jen 1.500 km, takže dost sirový. Hlukově skvěle utlumený, dynamika mě osobně nepřišla nějak závratná, ale co mně vyrazilo dech bylo fantastické hladké jemné řazení kvaltů :specool:

V autě nikde nic nevrzalo (narozdíl od mojí Fabie :D ).

Ještě jsem měl panoramatickou střechu a to byl teda maxi nářez :wub:

nejni tam ta "lehkost" razeni stejna jako u O2? ba snad lepsi?

Gratulujem aspoň k tej dočasnej "zápožičke". A tiež sa pripájam k žiadosti o podrobnejší popis chovania toho motora. B)

Já měl 1.6ku 77 kW půjčenou v červnu jen na jeden den, a motor měl najeto jen 1.500 km, takže dost sirový. Hlukově skvěle utlumený, dynamika mě osobně nepřišla nějak závratná, ale co mně vyrazilo dech bylo fantastické hladké jemné řazení kvaltů :specool:

V autě nikde nic nevrzalo (narozdíl od mojí Fabie :D ).

Ještě jsem měl panoramatickou střechu a to byl teda maxi nářez :wub:

nejni tam ta "lehkost" razeni stejna jako u O2? ba snad lepsi?

Nevím, O2 jsem bohužel nikdy neřídil...... :(

Mne to pripadalo rovnaké ako u OII. Ale môžem potvrdiť, to radenie je ozaj vynikajúce. Ak by mal niekto presadnúť z OII či Roomstera do nejakého BMW s manuálom, tak úprimnú sústrasť. Gumové radenie BMW je otrasné!

Tak to me zase tuzsi razeni vyhovuje :) Musi tam byt ale citit klapnuti jak zapadne kvalt, ale nesmi to jit zase tak, ze bych necitil drahu radicky :)

dneska jsem si náhodou (byl jsem v autorizáku cosik koupit a stál jim před vchodem) otestoval na asi 30km modrého Roomstera s 1,9TDI. Má + i -. Hlučné uvnitř, plasty mi příjdou lacinné, vyšší spotřeba, rantl na bočním okénku snižuje výhled, je na opracování některých dílů vidět, že to ještě nemaj v ruce. Tolik co si tak namátkou vzpomínám.

+ je podle mně snadné ovládání, dobře reaguje(řekl bych, že je oproti Octě mrštnější, vysoký posez, pocitově dost prostoru, šaltpáka dobře padne do ruky(tady se musím pochválit, protože jsem ji zaváděl do výroby :D ), líbí se mi, že se daj celkem snadno demontovat sedačky, určitě bych si rychle zvakl, protože už po těch 30km jsem se cítil pohodlně a s autem se sžil. Chudák slečna se asi trošku bála, protože jsem ho opravdu dost protáhl. Maximální vyvinutá rychlost asi 170, furt šel nahoru, ale už né moc ochotně. A mé nečekané výpady ji taky hezky usazovaly do sedačky lol I centrifugu jsem ji udělal na jednom plácku. A musím říct, že se moc krásně otáčel a fakt s lehkostí. Gumy hvízdaly, ale dráhu neztrácel.

Závěr: je k zamyšlení jestli toto nebo Octa. Škoda, že už nedělaj klasiku TDI :(

Mne to pripadalo rovnaké ako u OII. Ale môžem potvrdiť, to radenie je ozaj vynikajúce. Ak by mal niekto presadnúť z OII či Roomstera do nejakého BMW s manuálom, tak úprimnú sústrasť. Gumové radenie BMW je otrasné!

Já myslím, že to trochu přeháníš. Já samozřejmě beru, že každému vyhovuje něco jiného, ale že by BMW mělo gumové řazení to snad ne. Je jiné a takové tuhé, takže se nesmíš bát za řadičku vzít trochu silou, ale rozhodně není gumové. Mě to například vyhovuje, protože při sportovní jízdě v serpentinách, kdy se řadí prakticky neustále to tam můžu "ládovat" a nemusím mít strach, že mi řadička zůstane v ruce. Jel jsi někdy např. peugeotem, nebo fiatem? Tomu já říkám gumové řazení, tam skoro ani nepoznáš, jaká rychlost ti tam právě skočila, ani jestli už je řadící páka na konci své dráhy. ;)

Také zlé to rozhodne u BMW nie je, ale zapadnutie rýchlosti nie je tak citeľné ako uVW group. A ani pozícia páky nie je istá. Tá páka sa aj po zaradeníhodne kyvoce. Nerobí to dojem presného radenia. A už som skúšal niekoľko rôznych typov BMW (súčastných nových) a všade to bolo približne rovnaké. A aj v nejakých článkoch som tento jav postrehol.

TomasB - a všimol si si, čo ti ten "rantl" zakrýva? Lebo on sa len tak tvári, že vadí, ale v skutočnosti nezakrýva nič užitočné. Aspoň mne nezakrýval, ale zo začiatku to bol blbý pocit. Ale ide len o zvyk.

Dizajn je subjektívny, ale u mna BMW stráca aj v tejto oblasti. A ten skvelý spôsob zaraďovania spiatočky u manuálnej prevodovky...

Aj keby som mal peňazí ako šupiek, BMW je značka, ktorej sa vyhnem oblúkom.

Vie už niekto oficiálny dátum začatia predaja Roomstera v SK? Každý predajca vraví niečo iné, pritom oficiálne cenníky už sú. Majú naobjednávané demo vozy, no ešte nie je u dealerov ani 1 ks voza.

Tak to sa pýtaš na zlom mieste. A tie demo autá by už mali pomaly začať aj prichádzať na predajne. Ale tipujem, že Škoda zase bude zdržiavať a čakať na nejaké oficiálne mecheche.

No jasne, tá spiatočka je kapitola sama o sebe. Ale pre nejakého nevybúreného mladíka môže byť preťahovanie sa s pákou pozitívne.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.