Přejít na obsah

Zkrácení řadičky


Honza_4

Doporučené příspěvky

Chtěl sem se zeptat,jestli někdo nemá zkušenost se zkrácením řadičky?Někde ji zkracovali kvůli výměně za řadičku z O2 a byl krátkej pytel.Včera jsem jel ve fábce a ta ji má o dost kratší a vypadá to myslím i líp.Nemá někdo zkušenost?Jak se s tím pak řadí?Bude menší páka,tak jestli pak není problém?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nadřenej to nevím, dal jsem jen svoji zkušenost. Líp to vypadá, co se komfortu týká je to znát. V létě ještě budiž, ale v zimě s tuhnoucím olejem v převodovce je to prostě znát a to dost výrazně. Hlavně mě nikdo nekamenujte, mluvím sám za sebe....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně,jsem moc rád za názor.a asi hloupá otázka...ale je v 1.8T stejně dlouhá řadička jako v 1.9TDI?já jen jestli třeba sama o sobě není řadička kratší u 1.8T i bez zkracování.....právě tak cca 2-3cm jsem chtěl zkrátit.....ještě jsem našel nějakej způsob...prý provrtat hlubší díru do hlavice a tím pádem by měla ještě o skoro 3cm sednout níž a to bez řezání...tak se na to musím mrknout...kdyby měl někdo ještě radu,budu rád.....zatím díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.....ještě jsem našel nějakej způsob...prý provrtat hlubší díru do hlavice a tím pádem by měla ještě o skoro 3cm sednout níž

To si neumím moc dobře představit.

Páč tyčka na které je hlavice není kulatá, ale taková zamáčknutá a v otvoru hlavice zase takový výstupek kvůli aretaci.

Podle mně se to vrtá právě kvůli tomu, že když to zkrátiš, tak to zkrátiš právě o to zamáčknutí a kulátá tyčka tam pak nevleze. Takže musíš v hlavici odvrtat právě ten výstupek. Přijdeš pak o aretaci. Když se to ale stáhne dobře, tak to vadit asi nebude.

Ale nedělal jsem to. Jen píšu co jsem vypozoroval, když jsem onehda měnil hlavici.

Si sundej hlavici teď a poměř si to. Strč do hlavice nějaký drát a přiměř pak jestli by šel strčit ještě hlouběji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak píše kolega nademnou...navíc myslím, že když jsem to tenkrát dělal, nešlo provrtat hlouběji než o 1cm....klacky jsou stejně dlouhé......navíc si odvrtáš ty aretační plochy a pak se to bude hlavice točit kolem dokola....už si přesně nevzpomínám, jak jsem to dělal, ale buď jsem flexou plochy protáhl, nebo jsem plochu domáčkl ve svěráku.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...