Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj chlapi, prosil bych radu, jak se mám rozhodnout.

Mám Superba 2.0 BSS, r.v. 2006. Nedávno mi na D1 přestal mazat. Po odtahu do servisu a rozebrání bylo zjištěno: stržený náhon na čerpadlo, tím pádem zadřený turbo. Rozebrání motoru a kontrola třecích částí. Cena cca 60.000,- Kč. Motor měl najeto 87.000km. Že neměl 100.000 km, tak to nakonec stálo polovic.

Slyšel jsem, že tyto motory jsou hodně problémové, co se týče tohoto náhonu na čerpadlo mazání, filtru pevných částic a vůbec je to nepodarek. Teď je auto podle servisu v pořádku, ale má divný zvuk.

Kdo má prosím zkušenosti, poraďte jest-li to prodat?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

ahoj,mám ten samej motor,najeto 212000 a zatím v pohodě,ale taky jsem to slyšel,dělám pravidělně olej,po 15 tis km,žádnej dlouhej interval,DPF filtr,se dá z auta už ted odstranit,ale zatím ho tam mám,dolejval jsem ho ve 133tis km,o tom náhonu jsem slyšel,mám ho vyměněnej ještě od bývalého majitele,zkus se poptat...slyšel jsem ,že tenhle díl snad údajně měli nějak inovovat,ale víc bližšího nevím,jen vím,že na tom náhonu se snad strhne čtyřhran ,začne se to protáčet a přestane mazat,aniž by se ti rozsvítila kontrolka oleje...,pokud něci bližšího pošli mi SZ a pokecáme po telefonu david

Vloženo

jsem byl nedavno v jednom servise a ukazovali mi zrovna ten vicehran,co pohani olej cerpadlo,byl z passata.Pan rikal,ze se to stava,kontrolka mazani se pry ale rozsviti.Rikal,ze uz to nekolikrat delal a menil pouze ten vicehran,s motorem nic nebylo..

Vloženo

Ja o tom preventivne taky uvazuju.

Jinak jsem to asi spatne napsal,v tom servise to menili,kdyz uz to prestalo mazat,ale s motorem se pry nic nikdy nestalo.Naposledy s tim clovek ujel po rozsviceni kontrolky asi 20km.

No ale zavada to je hrozna,ptal jsem se,zda to vymenit preventivne a pan se jen tak usmival,ze jak budu chtit:)

Vloženo

by mě zajímalo,jak by se pán usmíval,kdyby to auto bylo jeho hehe,teď ještě zjistit,jestli skutečně ten díl nějak změnili,jak jsem někde zaslechnul,to je ale zralý na telefonát přímo do Boleslavi,jinde nám asi k tomu řeknou kulový a je jim to havně jedno

  • o 4 roky později...
Vloženo

Zdravím měl bych dotaz. Před pár dny jsem měl závadu na autě a týkalo se to oleje, Vyskočila mi červená kontrolka tlaku oleje a motor když se potom nastartoval tak bežel asi tak půlminuty normálně a pak sám od sebe chcípnul. V autorizovaném servise mi řekli, že závada je v systému olejového hospodářství a že oprava příjde na  35000 kč a to je za materiál což mě docela vyděsilo. Tak se chci zeptat jestli tohle není trochu přemrštěné a jestli se někdo s tímto druhem závady setkal. Díky

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím,nevíte jestli náhodou se tato součástka inovovala? Koupil jsem Supa v 72 tis.se pravděpodobně stala tato závada a byl měňen motor,je to v servisní knížce. Volal jsem do příslušného servisu škoda kde to dělali výměnu potvrdili. Bylo to v roce 2011. Jestli bych měl uvažovat o výměně. Teď už mám motor najeto 50 tis.Nebo jestli tam uz dali inovované mazání. 

Vloženo (editace)

Určitě se inovovala,ale jak dlouho,netuším. Já jsem také měnil ten vícehran,myslím, že to bylo právě 2011 a bylo jiné označení, než ten co odešel auto z 2008.Mazání mi přestalo fungovat, ale hned jsem zastavil a nechal odtáhnout. Nic jiného neodeslo.Auto mělo cca 100tis, mluvil jsem s majitelem co ho měl po mě ještě ve 200tis a zatím bylo vše ok. Takže buď preventivně,jinak jak se to rozsvítí stát a myslím, že se nic nestane. 

Editováno: , autor: PetrKV
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

ahojte, mám možnost koupit superba I, 2008, 2,0 tdi BSS, 220 000 km, pravidelný servis, slušné chování se k vozu celkově, majitele znám. Dá se nějak zjistit zda byl někdy dělaný 6ti hran, popř. cokoliv jiného zásadního (pokud tenhle motor má toto problémové řešení, některé zdroje uvádí že je to převrtaná 1,9 8v, s filtrem, která nemá 6ti hran a ani jiné zásadnější problémy), Předchozí majitel byl prvním a měl se k vozu chovat stejně ohleduplně. On to má od 130 000 km kdy dělal rozvody, při 200 dělal vstřiky, spojka origo. Dík Tomáš

Editováno: , autor: v8motorhead

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...