Publikováno Květen 19, 201114 r Dneska, když jsem startoval mou OII (2007, 1.6MPI), tak při otočení klíčku do druhé polohy zaznělo pípnutí. Mám skoro plnou a kontrolka rezervy nesvítí. Teď to pípne vždy v druhé poloze. Snažil jsem se vyčíst z manuálu co to znamená, ale přiznám se, nepochopil jsem. Udělal jsem tedy dvě fotky, nejdřív jednu, jak to vypadá ihned, kontrolky postupně zhasnou, že svítí jen to co je na druhé fotce, při jízdě nesvítí žádná kontrolka a ani při jízdě nic nepípá. Upraveno Květen 20, 201114 r od mirekstrnad
Květen 20, 201114 r Nevím jak u Octavky, mám ji krátce, ale u VW Sharan mi toto pípání signalizovalo málo nabitou baterii. pionyr
Květen 20, 201114 r Hele nebliká Ti tam klíč-servis? Nemáš mít teď po km nebo čase nějakou pravidelnou výměnu oleje apod.? Chce to spíš diagnostiku. Pásy začnou cinkat po rozjetí víc než 20km/h
Květen 20, 201114 r Bliká tam ten symbol servisního intervalu jak píše Dodo-Kolín takže na to bych se zaměřil.
Květen 20, 201114 r Autor Kluci díky, fakt je to ono, jsem nevydržel a zastavil se v servisu a potvrdili mi to. O tom blikajícím klíčku jsem věděl, ale ten blikal i před tím než to začlo pípat, navíc ani v manuálu jsem nikde nevyčetl, že na servisní intervaly by auto upozorňovalo výstražným signálem, tak jsem z toho byl nějak mimo
Květen 20, 201114 r Autor Je to nastavený servisní interval, takže to v týdnu nechám prohlédnout jestli není něco potřeba, vymění se kapaliny a bude. Už jsem to stejně měl v plánu
Červen 16, 201114 r Autor Tak servis je za mnou, opravdu to bylo upozornění na pravidelnou prohlídku Takže vyřešeno
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.