Publikováno Květen 20, 201114 r Jedno ráno som naštartoval auto (OI 1.6 75kw) a hneď som cítil slabší výkon a nepravidelný chod. Hneď ako som mohol, napichol som to na VAG a ten vypísal chybu: 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-00 - - Podľa dielenskej príručky som premeral káble, odpor na ventiloch, sviečky, prehodil ich medzi sebou a nič. Jeden mechanik sa na to pozeral a skúšal premerať napätie na prívode k prvému ventilu a neukazovalo mu žiadne výkyvy len konštantné napätie, keď priviedol +12V na ventil tak sa otvoril teda ventil by mal byť v poriadku. Je to normálne, že napätie na prívode k ventilu sa nemení? (neporovnával to s ostatnými valcami) Pokiaľ je to tak a RJ neotvára ventil na prvom valci tak môže byť chyba v kábli alebo môže byť aj v RJ motora? Vďaka za rady
Květen 21, 201114 r Autor UPDATE Prívodným káblom k ventilu to nebude, premeral som ho pri RJ motora a bol OK. Skontroloval som opticky striekanie paliva keď som dal dolu sanie a na všetkých ventily otváralo a palivo vstrekovalo. Takisto sviečky na všetkých valcoch zapaľujú. Takže to vyzerá na nejakú mechanickú chybu, viete mi poradiť čo skontrolovať ďalej? Zmerať tlak valcov by som vedel v pondelok...
Květen 21, 201114 r Já bych se možná i zaměřil na zapalovací cívku, taky může být špatná, pokud bys měl zkušební tak jí zkus.
Květen 22, 201114 r Autor Vďaka, chvála Bohu nemusel som už riešiť zapaľovaciu cievku, vymenil som kábel a šlo to Je to pre mňa a dúfam aj pre ostatných s podobným problémom poučenie, že keď má kábel predpísaný odpor a vonku valca opticky sviečka iskru hádže, nemusí byť kábel hneď v poriadku. Konieckoncov je to tá najlacnejšia vec na výmenu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.