Publikováno Květen 21, 201114 r Ahoj všici, mám takovej problém: cestou byla šílená průtrž mračen a při nájezdu na dálnici jsem omylem vletěl dost rychle do hluboký louže. Nic se nestalo, projel jsem jí v pohodě a pokračoval v lijáku dál, auto jelo jak mělo, všechno v pohodě. Cca po 5-10ti km mi najednou přestalo auto táhnout, jako bych ubral úplně plyn, vyřadil jsem a otáčky neklesly na volnoběh, ale na cca 1150-1200 ot/min. Po opětovném nastartování se skoro hned rozeběhne do těch samých otáček a po cca půl minutě začne blikat kontrolka žhavení. Dá se s tím rozjet na spojku, motor zvýší otáčky, ale jakmile dosáhne těch 1200, zase ubere točí konstantně. Spínač brzdových světel to nebude, světla svítí, rozsvítí se i zhasnou... Chytlo mě to zrovna na cestě, nemám možnost připojení na VAG, proto by se mi hodilo před návštěvou servisu se zeptat, jestli se někdo z vás s takovýmhle problémem nesetkal. Díky za odpovědi
Květen 21, 201114 r no to právě vag má být na prvním místě a teprve potom přemýšlet co dál. napiš odkud jsi a třeba ti to někdo z místních hodí na vag. problémů může být plno, řešení ještě víc. možná přestal fungovat samotný pedál plynu (tomu by napovídaly ty zvýšené otáčky na dojetí a (ne)reakce na mačnání plynu), možná problém v drátech, možná jsem něco urval v té kaluži, možná vlítla někam voda ... to je jak hádat z křišťálové koule.
Květen 21, 201114 r Autor Jsem sice z jižních Čech, ale zastavilo mě to v Brně, jsem tu na víkend u kámoše. Neznám tu žádnej slušnej poctivej servis, kde by dělali i o víkendu, popř. nikoho s VAGem, neporadil by prosím někdo? Díky
Květen 21, 201114 r sice jsem cca 30km od Brna, ale tento víkend je špatný. v týdnu bych ti poradil servis RFAUTO. jsem přesvědčen, že se někdo z brňáků ozve. zkus ještě pro jistotu zkontrolovat dráty u pedálů a taky odpoj, prostříkni sprejem na kontakty a znovu připoj konektory na řj motoru (na příčce v motoru před řidičem)
Květen 21, 201114 r Autor Ještě bych doplnil: když nastartuju, volnoběh je normální, ale jakmile přidám, nic se nestane a otáčky se začnou samy zvyšovat až na těch cca 1200...
Květen 21, 201114 r a když nastartuješ a necháš ho běžet i dlouhou dobu, poběží pořád při standartních otáčkách? jakmile ale šlápneš na plyn, otáčky nevyletí, ale začnou se zvyšovat na 1200 a tam už zůstanou? pokud ano, viděl bych to na pedál plynu. zkus z něj odpojit konektor a prostříknout. totéž konektory u řj motoru.
Květen 21, 201114 r tak tak, myslím že VAG hodí chybu 18039, nebo 18040 = mrkni na pedál plynu a RJ motoru viz rada výše... http://www.rempoholoubek.cz/eshop/stavebni-chemie-a-naterove-hmoty/stavebni-chemie/oleje--pripravky-ve-spreji--vosky--sorbenty/prostredek-na-kontakty-kontkontaktol-150ml.html
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.