Přejít na obsah

FABIA 1.9 TDI 74 kW kód ATD


Doporučené příspěvky

Ahoj všici,

mám takovej problém: cestou byla šílená průtrž mračen a při nájezdu na dálnici jsem omylem vletěl dost rychle do hluboký louže. Nic se nestalo, projel jsem jí v pohodě a pokračoval v lijáku dál, auto jelo jak mělo, všechno v pohodě. Cca po 5-10ti km mi najednou přestalo auto táhnout, jako bych ubral úplně plyn, vyřadil jsem a otáčky neklesly na volnoběh, ale na cca 1150-1200 ot/min. Po opětovném nastartování se skoro hned rozeběhne do těch samých otáček a po cca půl minutě začne blikat kontrolka žhavení. Dá se s tím rozjet na spojku, motor zvýší otáčky, ale jakmile dosáhne těch 1200, zase ubere točí konstantně. Spínač brzdových světel to nebude, světla svítí, rozsvítí se i zhasnou...

Chytlo mě to zrovna na cestě, nemám možnost připojení na VAG, proto by se mi hodilo před návštěvou servisu se zeptat, jestli se někdo z vás s takovýmhle problémem nesetkal.

Díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to právě vag má být na prvním místě a teprve potom přemýšlet co dál. napiš odkud jsi a třeba ti to někdo z místních hodí na vag.

problémů může být plno, řešení ještě víc. možná přestal fungovat samotný pedál plynu (tomu by napovídaly ty zvýšené otáčky na dojetí a (ne)reakce na mačnání plynu), možná problém v drátech, možná jsem něco urval v té kaluži, možná vlítla někam voda ... to je jak hádat z křišťálové koule.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sice jsem cca 30km od Brna, ale tento víkend je špatný. v týdnu bych ti poradil servis RFAUTO. jsem přesvědčen, že se někdo z brňáků ozve.

zkus ještě pro jistotu zkontrolovat dráty u pedálů a taky odpoj, prostříkni sprejem na kontakty a znovu připoj konektory na řj motoru (na příčce v motoru před řidičem)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a když nastartuješ a necháš ho běžet i dlouhou dobu, poběží pořád při standartních otáčkách? jakmile ale šlápneš na plyn, otáčky nevyletí, ale začnou se zvyšovat na 1200 a tam už zůstanou? pokud ano, viděl bych to na pedál plynu. zkus z něj odpojit konektor a prostříknout. totéž konektory u řj motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...