Kubajs.Táboráček Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 Ahoj všici, mám takovej problém: cestou byla šílená průtrž mračen a při nájezdu na dálnici jsem omylem vletěl dost rychle do hluboký louže. Nic se nestalo, projel jsem jí v pohodě a pokračoval v lijáku dál, auto jelo jak mělo, všechno v pohodě. Cca po 5-10ti km mi najednou přestalo auto táhnout, jako bych ubral úplně plyn, vyřadil jsem a otáčky neklesly na volnoběh, ale na cca 1150-1200 ot/min. Po opětovném nastartování se skoro hned rozeběhne do těch samých otáček a po cca půl minutě začne blikat kontrolka žhavení. Dá se s tím rozjet na spojku, motor zvýší otáčky, ale jakmile dosáhne těch 1200, zase ubere točí konstantně. Spínač brzdových světel to nebude, světla svítí, rozsvítí se i zhasnou... Chytlo mě to zrovna na cestě, nemám možnost připojení na VAG, proto by se mi hodilo před návštěvou servisu se zeptat, jestli se někdo z vás s takovýmhle problémem nesetkal. Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 no to právě vag má být na prvním místě a teprve potom přemýšlet co dál. napiš odkud jsi a třeba ti to někdo z místních hodí na vag. problémů může být plno, řešení ještě víc. možná přestal fungovat samotný pedál plynu (tomu by napovídaly ty zvýšené otáčky na dojetí a (ne)reakce na mačnání plynu), možná problém v drátech, možná jsem něco urval v té kaluži, možná vlítla někam voda ... to je jak hádat z křišťálové koule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubajs.Táboráček Vloženo 21. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 Jsem sice z jižních Čech, ale zastavilo mě to v Brně, jsem tu na víkend u kámoše. Neznám tu žádnej slušnej poctivej servis, kde by dělali i o víkendu, popř. nikoho s VAGem, neporadil by prosím někdo? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 sice jsem cca 30km od Brna, ale tento víkend je špatný. v týdnu bych ti poradil servis RFAUTO. jsem přesvědčen, že se někdo z brňáků ozve. zkus ještě pro jistotu zkontrolovat dráty u pedálů a taky odpoj, prostříkni sprejem na kontakty a znovu připoj konektory na řj motoru (na příčce v motoru před řidičem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubajs.Táboráček Vloženo 21. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 Ještě bych doplnil: když nastartuju, volnoběh je normální, ale jakmile přidám, nic se nestane a otáčky se začnou samy zvyšovat až na těch cca 1200... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 a když nastartuješ a necháš ho běžet i dlouhou dobu, poběží pořád při standartních otáčkách? jakmile ale šlápneš na plyn, otáčky nevyletí, ale začnou se zvyšovat na 1200 a tam už zůstanou? pokud ano, viděl bych to na pedál plynu. zkus z něj odpojit konektor a prostříknout. totéž konektory u řj motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 tak tak, myslím že VAG hodí chybu 18039, nebo 18040 = mrkni na pedál plynu a RJ motoru viz rada výše... http://www.rempoholoubek.cz/eshop/stavebni-chemie-a-naterove-hmoty/stavebni-chemie/oleje--pripravky-ve-spreji--vosky--sorbenty/prostredek-na-kontakty-kontkontaktol-150ml.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.