Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, mám problém sehnal jsem si komplet kožený interiér do SB, který je v elektrice ( posuv, sklon). Mé staré látkové sedačky jsou manuální. Jde nějak předělat na manuální z těch starých nebo nějak zapojit tu elektriku ? Díky za rady.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Napiš uživateli Laam,ten už to má zasebou........

nemělo by to být nic složitého.....natáhnout šťávu,cany........řídící jednotky by měly mít v sobě ty sedačky

Editováno: , autor: stankra6
  • o 1 rok později...
Vloženo

cauwes mno tak ja je tahal jak je to origo pod kobercem az k A sloupku do svorkovnice T10l ( na sloupku A v pravo ) jinak napajeni jsem mel vzite od hlavniho privodniho kabelu pod nosicem rele a spinane plus po klicku z  vyvodu 58d tez pod nosicem rele. pokud mas dilenskou prirucku muzu ti poslat cisla stranek na kterych je to vyobrazeno

  • o 1 rok později...
Vloženo

Na to, aby sedačky fungovali defakto napájení,tedy + a -. Jsou to normálně servomotorky přes spínač. Horší už je to s funkcemi komfortními (paměť a nastavení při odmenktnutí dle čísla klíčku). Já sice elektrické sedáky mám, ale vůbec by mi nevadilo, kdyby byly manuální, ba naopak. V autě si stejně většinou jezdíš sám, tak netřeba nastavovat x-krát za den. Max semtam sklopíš opěrku na nějaké to řádění u lesíka a i tam je lepší manuál, protože než to elektricky sklopíš, tak frajerka už nemá chuť :kol-28::kol-32:

Vloženo

O pamet mi nejde tu nepotrebujem :) Ale predsa len by ma zaujimalo predpokladam ze v konektore bude viac ako 2 piny neviem ako to tam vyzera na tych sedadlach nevies mi pripadne povedat do ktoreho pinu ich treba natiahnut?

Dik

Vloženo (editace)

Takže co Tě zajímá je šestipólová svorkovnice po sedačkou:

černožlutý kabel (pin 5) a červenomodrý kabel (pin 3) : ty jsou v origo verzi oba napojeny přes spínací relé a to přes pojistky SB11 (5A) a S44 (30A),to je vlastně plusové napájení.

Dále pak hnědý kabel (pin 4): ten je v origo verzi napojen na kostřící bod na sloupku A vlevo dole, to je minus-kostra

Dodělání bych udělal takto: vytáhnout plusové napájení z hlavní svorkovnice, nejlépe přes spínací relé. Mezi černožlutý a červenomodrý kabel umístit pojistky (sichr dle origo). Dále pak ukostřit hnědý kabel třeba na A sloupek. Takto je vyřešeno napájení sedačky a mělo by to fungovat.

Samozřejmě nepočítej s funkcí paměti a sklopení zrcátka při zařazení zpátečky (to by se ještě musely dva kabely napojit na komfortku a další na spínač zpátečky, což by defakto neměl být úplně problém).

Možná mě nějak doplní nebo opraví ACE...

post-79770-0-47899700-1401430553_thumb.j

Editováno: , autor: SUP1
  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 2 roky později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

čaute tiež menim sedačky z manualnych na elek.nastavitelne problem je v tom že ta sedačka s pametou  neviem ako ju zapojit ,,červeny konektor klasika + -  ale ten tmavy na pamat ma až 7 pinov      a ešte keby že zapojim len červeny konektor mala by sedačka fungovat či vobec ??  bo mam podozrenie že modul sedačky je zly ----   3B1 959 760E

  • o 1 rok později...
Vloženo

Borci hezky to tu je popsané, jen mám teda dotaz, když je budu měnit, tak k sedačkám dá se říct nepotřebuji nic jen kabeláž a spínače na výhřev zadek předek, jinak všechno napojím do ŘJ a tak jak píše a ukazuje SUP1??? 

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...