Publikováno Květen 29, 201114 r Ahojte. mam ŠOI 96kW 2004 ročník s velkým palubným PC. Minule sa mi stalo ked som siel z prace a nastartoval som autičko tak mi znulovalo palubný pc (priemerné spotreby/rýchlosti... + climatronic - cize si nepametal posledne navolene "ofuky") No hodiny a kilometre v budikoch ostali neporusene. Myslým že te bode asi slaba baterka? no auto štartovalo na šupu tak ako zvycajne. Len den pred tým som pripajal na auto power box. nemoze to mat daco s tým? v aute mam aj subwoofer aktivný 50W nejazdim moc dlhe trasi denne tak priblizne 20 km na dve startovania. tak sa chcem uistit ci je to baterka lebo co sa mohlo stat. PS. kolko by mala mat baterka priemerne voltov aby vsetko slapalo ako ma? Dik
Květen 29, 201114 r Já bych řekl, že je to klasická obranná reakce Tvého auta A jestli ani nevíš kolik by měl mít 12-ti voltový akumulátor průměrné Voltů, pak se v zájmu Tvého auta vzdej vrtání v něm .
Květen 29, 201114 r Autor dik za podporu... PB som už v aute mal ked som ho kupil... len som ho odpojil aby som si vyskusal jazdu bez neho. Po dakom case (asi mesiac) som ho znovu zapojil ci budem vidiet daky rozdiel. Ked som ho pripojil setko ok. az na 3 start sa mi resetol ten PC. 2. Samozrejme ze viem kolko mam mat 12V akumulator... mal som na mysli kolko je minimum na normalny start bez toho aby sa mi daco znulovalo... Upraveno Květen 29, 201114 r od boriso11
Květen 29, 201114 r Ad. 2: Na to neexistuje jednoduchá odpověď typu: "tolik a tolik V". Můžeš mít baterku, která se v klidu jeví jako v dobré kondici, klidně na ní naměříš 12-13 V, ale už jen po rozsvícení světel napětí může klesnout na tolik, že se vynuluje třeba PP. Proto se napětí měří při zatíženém akumulátoru. To píšu pro případ, že ji budeš proměřovat sám. Pro olověný akumulátor se udává min. napětí na článek 1,75V, tj. 10,5 V pro celý akumulátor. Pod tuto hranici by už napětí při startu klesnout nemělo. Hranice pro vynulování PP bude určitě ještě níž. PB bych opět vymontoval a zahodil hóóódně daleko.
Květen 29, 201114 r dik za podporu... PB som už v aute mal ked som ho kupil... len som ho odpojil aby som si vyskusal jazdu bez neho. Po dakom case (asi mesiac) som ho znovu zapojil ci budem vidiet daky rozdiel. Ked som ho pripojil setko ok. az na 3 start sa mi resetol ten PC. 2. Samozrejme ze viem kolko mam mat 12V akumulator... mal som na mysli kolko je minimum na normalny start bez toho aby sa mi daco znulovalo... :smich:Ty chces radu a davas tu takehoto smajla no neviem ci bude niekto ochotny ti poradit. POKEC je niekde inde tu je FORUM Upraveno Květen 29, 201114 r od PROCHY603
Květen 29, 201114 r Autor sorry. Ten smilik bol zo srandy... Hadam ho prijemca nepochopil zle... Nechcem kecat blbosti. Chcem sa len daco dozvediet /naucit o mojom aute.
Květen 29, 201114 r Tvoj problem je v BATERKE. Bud mas baterku staru alebo malo slabo nabitu. Chod do servisu skoda na zatazovy test baterie a hned budes vediet na com si. Ci treba len dobit baterku alebo kupit novu baterku.
Duben 9, 201411 r Ahoj, prosím o radu. Při startování mi to někdy ve spínací skříňce cvakne a vynulují se mi všechny hodnoty v počítači (stav km, čas, spotřeba ...) + hodiny. motor normálně naskočí a vše pak běží jak má. Dík Jirka
Duben 11, 201411 r no zrejme tam mas nieco ulomene co sem tam , zalezi jak sa to tam pohne, skratuje vnutri. mne sa minule podarilo len na moment klucom zaiskrit na kontaktoch baterky a tak isto som nasiel zresetovane hodnoty na budikoch.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.