Přejít na obsah

boriso11

Uživatel
  • Počet příspěvků

    107
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení boriso11

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, potreboval by som pomoc, mam rovnaky problem s manzelkinym s2, zadne lave dvere su elektricky k.o.. Mohol by som poprosit kontakt na elektrikara?

  2. Tak som tiez vymenil termostat DSG. (uz som ho raz menil pred cca 4 rokmi). Prvy krat sa problem prejavoval tak ze teplota sa ani po dlhej jazde nedostala na 90. Po vymene DSG termostatu vsetko ok. Teraz je problem ze teplota dosiahne 90 (ale pomaly) lebo vidim ze pri kazdej jazde bez plynu teplota hned pada. A ked aj 90 odsiahne ked idem bez plynu teplota pada... Vymenil som teda DSG ter. (lebo sa to lahsie vymiena :D) ale bohuzial problem pretrvava.... Treba skusit vymenu hlavneho? ci moze byt problem aj inde? dakujem
  3. Ahojte. Ja som menil TR pred 4 rokmi. (50tis km) a teraz mi opat pada teplota pri brzdeni motorom. Voda sice vystupa na 90°C pomalsie ale vidim ze ak mam nohu z plynu dolu teplota maliko pada 5,10°C . No a preco vlstne pisem. Viaceri ste ho tu menili. Kolko vam vydrzal (kupoval som origo diel zo skodovky)? Bude opat chyba v nom ci v hlavnom termostate? Da sa to dako rozlisit? THX
  4. Veru. To podtacanie bolo hrozne. Mam 103kw v nafte a po vymene zotrvacniku ma to podtacanie doslova bolelo... tiez som si dal spravit upravu map radenia. Odvtedy je to uplne ine auto... https://www.youtube.com/watch?v=SoLSl1J8atM&t=9s
  5. Mne to par krat zasklbe s autom. Skoro ako by motor vynechaval alebo co. Podobny pocit som mal ked mi vynachaval pionier :) . Ale sklbne to jemne par krat a zase je kludny. Ale raz sa mi stalo ze po nastartovani som mal pocit asi 2 sekundy sa nevedeli dohodnut valce ze co a ako a ktory kam... ale to mohlo byt aj tym zotrvacnikom. Ale daval som kontrolovat cez diag a nic... zaujimave
  6. Mne to robi to iste. Ale iba sem tam. Mozno raz za 2-3 mesiace. A to len za studena a zvecsa co som si vsimol to robila len 4ka okolo 1400 ot. Auto 3-4 krat cukne a potom ide v klude dalej. Skusal som to "nasimulovat" vselilen ako.... no nic. Neviem co si mam o tom mysliet. Lebo jedine co mam v aute na hrane je zotrvak. Ale ten s tym asi nebude mat nic spolocne. Ale cez leto ho idem menit tak uvidim co to povie.
  7. kde si si to nechaval prehrat? Lebo ja chcem tez ist na prehratie do skody (aby to bolo v ich systeme a nechodili mi stale domov pozvanky do servisu) ale hned by som to chcel dat prehodit na povodny....
  8. Ahojte, ja pozorujem podobne priznaky. zacalo to asi mesiac dva dozadu.Ale bez zvukoveho prejavu cvakania ci pod. Stava sa to len ked je motor studeny a musi ist do kopca resp je pod zatazou. Nemusi ani zrychlovat. Zda sa mi ze je to len na 4 prevodovom stupni. od 1500 do 2000 otacok. Auto zacne akoby vynechavat a trhat zo sebou, ale previdelne. Ide o CFFB 103 DSG. 225 tis. km. Po chvilke to zmizne a je klud celu jazdu. A tiez sa to trhanie neobjavuje vzdy... mozno kezdy 5 - 6 start PS: A uz asi druhy rok pocuvam za studena cinkot zotrvaku (nebude to mat nieco aj s tym spolocne?) ked sa zohreje je vsetko OK. PS2: diesel gate soft nemam Dik
  9. Ahojte. Mam auto ktore ma soft spadajuc pod afercicku DIESEL GATE. Uz mam aj doma krasny dopis zo skodovecky kde ma pozivaju na prehratie softu, kde som samozrejme nebol (a ani to nemam v plane) No moja otazka je ale ina. Chcem ist s autom do zahranicia (viac krat) a to do rakuska a nemecka. Policati ale dokazu z SPZ vycitat ci uz auto prehraty soft ma alebo nie. A k nema tak je zle. Ze vraj po tom v AU a DE celkom idu. Je to tak? Alebo mozem s kludom ist na par vyletov...
  10. Ahojte. Je aj daky novsi typ cerpadla ktore touto "slabinou" ze sa odiera netrpi? Ci to tak je u vsetkych CR?
  11. No. ja som mal tiez tento problem. Vymenil som termoregulator a vsetko bolo super. Ale teraz cez tuto zimu sa mi zda ze sa to zacalo zhorsovat. Auto sa sice vysplha na 90, a ked uz ju dosiahne tak si ju uz udrzi. Ale pri "vystupe" teplota par krat pri pusteni plynu klesne. A normalnou jazdou po rovine autu trva cca 10 a viac km kym sa na 90ku dostane... Tak neviem...
  12. A cez aky adapter pripajate s2? Ja som kupil toto a nemozem to vopchat do zasuvky ... ako konektor sedi ale pre vecsie okraje adaptera mi to tam skratka nevojde... Asi budem musiet kupit daky predlzovak alebo co... A este jedna otazka (amaterska) Ten Oil Ash znamena mieru zaplnenia DPF-ka...? Alebo dajte dake info co co znamena a tak. Dikicko
  13. Ahojte. ja som sa tiez trochu zaujimal o naftu u nas na SK. Je tu ale stanovena norma zakonom ze kazde dieslove palivo musi obsahovat minimalne 7% bio zlozky. Tak je jedno ci dame V-Power alebo Fuel save vsade je bio zlozka v rovnakom pomere. jedine je rozdiel ze v nafte OMV max motion je namiesto biozlozky FAME, je biogénna látoka HVO v tom istom pomere. A tot moja otazka. Uz o tom niekto pocul? Je to naozaj lepsie ako ta FAME biozlozka? A zo Shellu som dosal tiez zaujimavu odpoved... "Shell v případě mísení fosilních paliv s biosložkami první generace ( tedy těmi, které jsou vyrobeny z potravinových zdrojů ), k prodeji paliv s vysokým objemem biokomponent nepřistoupil. Upřednostnili jsme vývoj tzv parafinické nafty – GTL ( Gas to Liqud ), kdy se jedná o zkapalněný plyn, nebo obecně označovaných XTL, kdy ve všech případech prvotní surovina prochází Fischer-Troph syntezou. Minulý rok Shell úspěšně na Evropské bázi prosadil schválení závazné kvalitativní normy pro tento typ paliv a palivo je již v prodeji např v UK, NL a v blízké době bude v Německu. Určitě Vás potěšíme informací, že tento typ nafty má min cetanové číslo 80, je bez biosložky a je i velmi přátelský k životnímu prostředí "
  14. Ako sa ti auto pred tou poruchou prejavovalo?
  15. boriso11

    Převodovka DSG

    Tuto chybu som robil aj ja... ked na dsg das P a na budikoch sa ti zobrazi zelena kontrolka pedalu a nohy, neznamena ze je auto zabrzdene... ide len o malu zapadku v prevodovke. Tym ze mas auto v kopci / z kopca ostane zapadka opreta o ozubene kolo ktore nan z dovodu toho ze je auto v kopci tlaci svojou vahou. Preto ked vyradujes ide to ztuha a cukne to... A je na to lahka pomoc. Rucna brzda. Pouzivaj ju vzdy! Skor ako vvyradis do P stoj na brzde, zatiahny rucnu, virad do P a nakoniec pusti brzdu. A je po probleme. Toto sa nauc a je to. Ja som tiez musel. A uz to robim automaticky, a nie len v kopcoch , vsade.
×
×
  • Vytvořit nový...