Červen 10, 201411 r Jo jo vytáhni pojistky při nastartovaném autě a pak to dej na diagnostiku a vymaž milion nesmyslných chyb , hm dobrá rada nad zlato! Raději bych se řídil radou Ekkara_z_Bastlírny Upraveno Červen 10, 201411 r od VAG BoBo
Srpen 22, 201411 r Najskor sa ti uklepal niektory z tych dvoch kablikov jak vedu z altiku... Niekde pod autom je druhy konektorovy spoj a v nom sa tie dratky rady lamu (bezna zavada u 1.4tdi)
Srpen 27, 201510 r fab1 1.9tdi - Zdravim, uz skoro rok ctu tohle vlakno, protoze se mi nejspis nekde uklepal ten budici drat. Zatim jsem nemel naladu to nejak vic resit, ale ted o vikendu na to mrknu. Uklepane to bude nekde u altiku (tak pred pulrokem jsem se svazkem tahal a rozblikala se kontrolka). Podle mereni koncovky u altiku tam ted nic netece. U spinacky jsem nepoznal na co se presne podivat ( hodila by se fotka prosim ). No ale asi to stejnak bude nekde na ceste.. nemuzete mi poradit kudy to tak nejak vede a jaky je k tomu nejlepsi pristup ? da se tam dostat zespodu po odsroubovani krytu ? Kdybych se na to chtel vykaslat a natahnout novy *modry od spinacky, muzete sem dat nejkaou fotku kde vlastne zacina ?
Srpen 29, 201510 r takze vyreseno byl uklepany modry dratek za konektorem T2w/2 (vede tam fialovo/zeleny spolecne s tim modrym). muj postup, treba nekomu pomuze (poradne jsem nevedel kde ty svorkovnice hledat): promereni modreho T2v/2 u altiku - 0V promereni modreho (9) u T18a (hneda svorkovnice XS4 v prostoru za zapinani svetel) - 12V odsroubovani spodniho krytu a kontrola kontektoru T2w/2 v prostoru u prevodovky (vlevo vepredu) - uzvejknuty modry dratek
Září 6, 201510 r Ještě postřeh, pozná se to tak že při této závadě se otočením klíčku nerozsvítí kontrolka baterie na palubní desce. Dá se s tím nějakou dobu jezdit, ale po startu se musí vytočit motor cca nad 3000 ot/min a alternátor se nabudí díky zbytkovému magnetismu, (není to řešení na pořád). Upraveno Září 6, 201510 r od VAG BoBo
Září 6, 201510 r Chtěls říct z proudu vygenerovanýho díky zbytkovýmu magnetismu, kterej si alternátor uchovává i po vypnutí - nevím jak by se v altíku uchoval proud ...
Září 6, 201510 r OK ale když to napíšu takhle tak to pochopí jen ten co o tom něco ví, jako jsi ty a tobě to je k ničemu. Opravím to teda.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.