Iguka Vloženo 4. Červen 2011 Sdílet Vloženo 4. Červen 2011 (editace) Dneska jsem u spolujezdce na zemi našel chladící kapalinu. Teče mi to z toho plastu na dvou místech, vyfotil jsem to. Co to vypadá za závadu?. Nevím ani jak se rozdělává ten plast. Editováno: 5. Červen 2011, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Červen 2011 Sdílet Vloženo 4. Červen 2011 najskôr ti praskol radiátor kúrenia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 4. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2011 (editace) Paráda Myslíš tohle http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA Krásně se to prý vyměňuje Mohlo by tam téct ještě z něčeho jiného nebo je to vysoce pravděpodobné, že to je ten radiátor.? Editováno: 4. Červen 2011, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 5. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 Dneska jsem na to ještě mrkl a musel jsem odpojit předřadný odpor ventilátoru, protože mi z toho kape voda. Udělal jsem fotky. Podle toho schématu a vyfocených hadic v motoru, by měl zajímalo, jestli by bylo možné hadice odpojit a spojit nějakouk trubkou, aby se zatím radiátor topení vyřadil, než to spravím. Určitě to bude ono, žádná jiná hadice s vodou dovnitř nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnyy Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 Tak určitě by to šlo.Jen hlídej teplotu, ať to neuvaříš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 5. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 (editace) myslíš, že ten radiátor odvádí hodně tepla, že po jeho vyřazení, by se to mohlo přehřívat?. Teď jsou pěkný tepla, tak z toho mám strach. Potřeboval bych poradit, jak se k tomu radiátoru dostat. Někde jsem četl, že se nemusí oddělávat palubovka, stačí tam prý někde ohnout nějaký plech a ten pak zase narovnat. Editováno: 5. Červen 2011, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 (editace) zajtra ti pozriem ten postup a dám vedieť tak Johnyy ti to tu už poslal...šikovný Editováno: 5. Červen 2011, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnyy Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 (editace) Nemělo by se to přehřívat.Stejně teď jezdíš s vyplím topením a chladič s ventilátorem, to zvládnou. Tady je návod i s fotkama.Sice Pro naftový motor, ale je to stejný Editováno: 5. Červen 2011, autor: Johnyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 Tak určitě by to šlo.Jen hlídej teplotu, ať to neuvaříš Kontrolní otázka: Kde výměník tepla odevzdává teplo, když v autě netopíš, popřípadě chladíš? Malá nápověda: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnyy Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 To bylo myšleno jenom jako všeobecná rada.Nechytej mě za každé slovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 No, ne. Mně jen napadlo, že to prostě nikdy NEPŮJDE (uvařit motor bez výměniku tepla) za předpokladu, že ostatní prvky jsou OK. Jinak dík za odkaz k demontáži topení a už teď se modlím ať mi NIKDY NEPRASKNE VÝMĚNÍK! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 Když se netopí tak teplo zůstane uzavřené.Je možné vyřadit propojením hadic výměník tepla.nic se nestane.Při výměně výměníku tepla je potřeba demontovat středový tunel,ručku, plasty palubky, palubku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnyy Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 Jo po zhlédnutí fotek jsem stejného názaru.By mě jeblo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 5. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 No tak to nezvládnu, na to nemám, to si musím přiznat. Tady jsem četl, že se nemusí oddělávat palubovka, když se tam zespodu ohne nějaký plech http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=109343&sid=886d8168eed0b79970e3eb3fb7367b1f Zatím ty trubky propojím a vyřadím to, ať mi to neteče dovnitř. Čím to nejlépe propojit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Červen 2011 Sdílet Vloženo 5. Červen 2011 kúskom trubky a zatiahnuť na obidvoch koncoch šrobovacími páskami.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 6. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 hm, tak to vypadá, že se to musí komplet rozdělat včetně palubovky. Tak na to nemám, to nezvládnu rozdělat. To jsem zvědav, kolik si za to vezme servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bison1 Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Nic nerozdělávej. Teče ti tam voda přes pylovej filtr a topením. vyndej pylovej filtr, zaručeně bude nacucanej vodou. Pod filtrem je box ventilátoru a úplně na dně je taková jakoby prohlubeň a ta bude plná vody, když se ta prohlubeň naplní, tak to teče ventilátorem do vedení vzduchu a netěsnostma to kape na podlahu spolujezdce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 9. Červen 2011 Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Žeby nepoznal čistou vodu od Fridexu? Když je to tak, pak tam teče ze dvou důvodů: 1. Ten plast pod oknem má takovou okapničku a tá je urvaná. 2. Je ucpaný odvodový kanálek a taky tím pádem s největší pravděpododbností máš tak do půlky plný bordelu ten prostor za plastovým podběhem. A nejen, že teče voda zkrz pylový filtr, ale aby jim protekla, tak ji tam musí být "mírně zvětšené" množtsví. Čili vozíš si sebou malý bazén. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 9. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2011 Ne, voda to není, je to chladící kapalina (červená). Ztrácí se voda, už jsem odpojil topení a teď se psychicky připravuji na výměnu. Pustím se do toho sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 23. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Červenec 2011 (editace) předevčírem jak pršelo, tak mi pro změnu hrkla dovnitř voda přes pylový filtr (ucpaný odtok), tak jsem tam měl 5 cm vody na koberci. Jinak radiátor už mám koupený, ale ještě jsem ho nevyměnil. Editováno: 23. Červenec 2011, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 10. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2011 (editace) Nadešel čas, kdy se vrhnu na výměnu radiátoru topení. Stáhl jsem si návody na rozdělání palubky, tak bych to měl zvládnout. Potřeboval bych ještě vědět, který šroub se povoluje v motorovém prostoru, abych uvolnil radiátor. Nahazuji fotky. Editováno: 10. Září 2011, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 13. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Borci, nevíte, který je to šroub? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 foto navod -JAK NA TO!! LINK: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.