Přejít na obsah

1.9 TD 96KW I studený motor sebou skube na volnoběch


Jenik 990

Doporučené příspěvky

ahoj mám octavii 1.9 tdi 96kw a asi pár min po staru, motor sebou začne občas divně poškubávat.teplý motor se chová dobře. na diagnostice bylo pouze čidlo teploty,to jsem dal hned nové a závada se projevuje stále. Dále je novej palivovej filtr. vstřikovače dle diagnostiky studený/teplý motor v toleranci-množství vsřikovaného paliva na válec. a ted babo rad?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Kvalita nafty? Načlá čerpadla? Vadný odbublinkovač? Poznáš to jednoduše: Řekni někomu, ať ti nastartuje a ty sleduj tu průhlednou hadičku u motoru na levý straně co vede do čerpadla. Pokud tam místo nafty lítají bublinky ze začátku, tak je to buď nekvalitní nafta (naředěná vodou) nebo v horším případě to může být palivové čerpadlo v nádrži nebo odbublinkovač, který se nachází hned za tímto čerpadlem v takové skříni jakoby. Zkus to a dej vědět ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou možná vadný vstřiky, kolik nebo který ti neřeknu, možná diagnostika by napověděla. Nezakouří si to taky malinko do šeda? Jestli ano, je to jasné. Varianta 2, horší kabeláž v hlavě ke vstřikům.

Jinak nenech se zmást kdo co píše za krávoviny, žádnou průhlednou hadičku nehledej, to je u motoru s rotačnm čerpadlem,ale my máme motor PD. Ještě by mě zajímalo co je odbublinkovač,taky se rád nechám poučit, asi mi to někde uteklo :ph34r::blink::wacko:

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vadný odbublinkovač? Poznáš to jednoduše: Řekni někomu, ať ti nastartuje a ty sleduj tu průhlednou hadičku u motoru na levý straně co vede do čerpadla. Pokud tam místo nafty lítají bublinky ze začátku, tak je to buď nekvalitní nafta (naředěná vodou) nebo v horším případě to může být palivové čerpadlo v nádrži nebo odbublinkovač, který se nachází hned za tímto čerpadlem v takové skříni jakoby. Zkus to a dej vědět ;)

to chce podrobnejšie vysvetlenie,hlavne ten odbublinkovač

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jejda sorry, sem zapomněl, že PDčko tu průhlednou hadičku nemá, takže vlastně ani nezjistíš, jestli Ti jde do čerpadla víc vzduchu či nafty.

Jo tzv. "odbublinkovač" se nazývá trochu jinak, jedná se o 2-dílnou sací skříň přímo v nádrži (netuším zda toto řešení motory 74, 96 kw mají). Vycházel jsem z toho, že to takhle funguje u V6 2,5 TDi-PD 114kw (AYM), který pracuje již řadu let v otcově Superbu :) V tomto systému se nachází elektrické palivové čerpadlo + sací proudové čerpadlo, které zajišťuje nasávání paliva ze zmiňované skříně (tzv. odbublinkovač), která je neustále naplněna palivem, což zajišťuje sací proudové čerpadlo. V této skříni je nižší tlak a proto elektrické palivové čerpadlo nasává palivo již bez zmíněných "bublinek" a vzduchu.

Pokud je tento systém i u TDi_PD 96kw, tak bych problém cukání za studena hledal buď v tom sacím proudovém čerpadle a nebo v kvalitě nafty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...