Kolousinek Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 Ahoj lidi, potřeboval bych pomoct. Koupil jsem si felicii, kterou bych si chtěl do budoucna hezky vytunit, ale mám teď problém s přezutím zimáků. Přední kola jsem bez problémů vyměnil, ale zadní mi nejdou vůbec uvolnit. Matice jsem sundal, lomcoval jsem, že se pořádně kývalo celý auto, ale kola se ani trochu nepohly. Nevíte někdo, jestli tam není nějaký patent nebo pojistka kromě matic? Nechci to brát zbytečně do pneuservisu. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
devmixil Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 kopni do toho do krize .. jinak nez silou to asi nepude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 Máš přirezlé ráfky k bubnům, tos myslím už asi pochopil. Někdo to uvolňuje kopáním, někdo "domlouvadlem" (kladivem), jiný povolí kolové šrouby o půl až jednu otáčku, sedne do auta, rozjede ho na 50-60km/h a prudce zabrzdí. Už jsem viděl i člověka, který do otvorů v disku mezi disk a buben po vyšroubování šroubů nakapal brzdovku nebo řídký olej, kola zase přišrouboval a počkal dva dny - pak kola bez velkých problémů sundal. BACHA, NESMÍ TO ZATÉCT DOVNITŘ BUBNU!!!!! Pro příště se tomu vyhneš tím, že styčnou plochu při montáži natřeš něčím mastným - olejem, troškou vazelíny... Anebo to celé raději odvez do pneuservisu, tam si se rzí umějí poradit bez nebezpečí pro brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 v servisech na to maj velký kladivo a tím praští do gumy. Mě se zatím vždy osvědčilo pořádně rozhoupat auta za pneumatiku (s povolenými šrouby) - ne za nárazník či hagus, protože při tom se většina energie pohltí v tlumičích a do nápravy se nepřenese. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Červen 2011 Sdílet Vloženo 6. Červen 2011 len opatrne s tým búchaním do "gumy" ,aby nemal vydarenú druhú stranu kladiva na čele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolousinek Vloženo 7. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 Právě, že nevím, jak dlouho předešlý majitel neměnil ty gumy. Přední byly v pohodě, ale do zadních jsem kopal, bouchal a olej jsem nalil jen na matice, aby povolili. Ještě to párkrát zkusím a když to nepomůže, tak do toho kopnu a vezmu to do pneuservisu:-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 7. Červen 2011 Sdílet Vloženo 7. Červen 2011 na zadních bubnech se to vždy chytá víc, vpodstatě to visí na tý díře, kterou prochází náboj. Ještě to můžeš nahřát (projeť se se zataženou ručkou) a zkusit urvat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.