Publikováno Červen 20, 201114 r Zdravím všechny, kteří se rozumí autům, mám menší problém... Minulý týden jsem za velice výhodné peníze koupil z firmy vyřazenou fabii combi s motorem 1,9 SDI, auto je v dobrém stavu ( podvozek, brzdy, interiér atd), dokonce i motor je živý, má malou spotřebu a je relativně tichý ( je na něm natočeno 320 000 km). Problém spočíva v tom, že mi kolísá teplota motoru ( nebo vody v chladícím okruhu), někdy se to ohřeje po 15 minutách jízdy a když najedu na dálnici, nebo zrychlím na okresce, motor zcela vystydne a najednou se zase začne ohřívat, ale ručička teploty na palubce už pak nikdy nedosáhne, tam, kam by měla. ( doprostřed pole, kde si myslím být má) Zkoušel jsem vyhledávat podobnou závadu tady na fóru, ale dnes jsem se tu zaregistroval a nějak jsem nic podobného nenašel Díky moc za rady Hejcoš
Červen 20, 201114 r Vadny termostat , cidlo teploty motora, TEMY TU MAS. LINK: LINK: Upraveno Červen 20, 201114 r od PROCHY603
Červen 21, 201114 r Autor Díky, zkusím to vyměnit a uvidím... Doufám, že do toho auta moc nezahučím na opravách... Co jsem se tu o motorech SDI dočetl, jsou to spolehlivé a téměř nezničitelné motory... Ale snad v žádné tématu nikdo nepsal, že by měl fabii s 320 000 km Nejspíš se tu budu na závady ptát častěji Hezký den Hejcoš
Listopad 10, 201311 r Ahoj,nechci zakladat nove tema tak se zeptam tady....kolik chladici kapaliny-fridexu,se leje do fabie sdi a kde se vypoušti ten stary a mužu koupit tenhle...dik odbornici http://www.bonatrade.cz/cinol-antireeze-g12-d-extra-4l/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.