Přejít na obsah

jatypek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jatypek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. No protoze sem od doby co tam tenhle termostat je nezaznamelnal zvyseny volnobeh a sahary v chodu.taky mi to prijde jako blbost ....jen takova myslenka mne napadla ze kdyby tenhle novy otviral na 90C a original by mel otvirat na 94 tak se regenerace nespusti protoze by nenastaly podminky k ni./jem moje uvaha/.nicmene sem objednal novy origo tal uvidim.
  2. To jsem.Ale jde mi o tu teplotu.protoze jsem ho cca pred 2mesici menil a sice vse v pohode ale nezaznamenal jsem ze by to regenerovalo dpf.predtim sem to obcas poznal se starym termostatem.a na tom novym zatim nic.ted jsem jim tam psal jeste email tak uvidim.
  3. Ahojte.Poradi mi nekdo jaky termostat by mel byt v motoru CKFC 2.0TDi r.v. 2014 na Octavii?Jde mi o to jakou by mel mit hodnotu otvirani,protoze co jsem nasel tak jsou ktere se otviraj na 90C na 92C a na 94C.Poradi nekdo?
  4. Dobry vecer Vsem.Dokaze mi neldo rici jestli je spadne cidlo chladici kapaliny podle obrazku?Ukazuje to teplotu V CHLADICIM SYSTEMU -273 ale TEPLOTU CHLADICI KAPALINY 1C coz by tak odpovidalo teplote okolni...
  5. Dobry den chtel bych se poradit ted jsem byl u kamarada na geometrii a mam na Fabii spatne odkolny kola na jedne strane 53 stupnu coz by nemelo mit pry nemelo mit vliv ale na druhe strane je to 1,40 stupnu coz je uz dost a je videt ze se kolo zevnitr sjizdi daleko vic.Jelikoz to mam jako druhe auto a na dojizdeni do prace tak chci jit co nejlevnejsi cestou a chci skusit dolle na ramenu propilovat tri diry co v nich je kulak.Nekde jsem cet ze zhruba jeden mm na ramenu je cca 1 stupen na kole ale zda se mi to malo,tak se ptam nemate nekdo zkusenost s propilovanim der nez to rozdelam.Dik
  6. Jel sem rano do prace s odpojenou klapkou ,ta byla na plno otevrena ale udelalo mi to zase.Sice to v ni jakoby chrci i kdyz ne pokazdy ale chybu na Vagu to nehlasi a i podle mne funguje dobre,i kdyz asi bude nacla a do budoucna me vymena nemine.Ja si furt myslim jestli to nemuze delat nejaky cidlo /cidlo teploty vody a vzduchu mam novy/,co treba snimac otacek?
  7. Tak ventil odpojeni paliva vycisten ,funguje bez problemu ale zavada neodstranena.Nemohl by to delat treba snimac otacek kliky?
  8. Tak to u mne bude zrejme jiny problem.Me to dela jenom studeny a to pri asi 1200otackach ,pokud otacky zvysim tak to prestane,pritom na volnobech jde uplne v pohode. cca po 5minutach kdyz to necham klapat tsk to neudela.
  9. Tak to jsem nedelal,to muzu zkusit jestli nekde najdu jak na to.Poradte jak provest prispusobeni klapky.Dik
  10. Tak Egr ventil na to nema zadny vliv.Jelikoz vlastnim vag tak jsem porovnaval ruzne hodnoty dle dilenske prirucky ,co se tyce vstrikvani ,napeti,vzduchu a vsechno bez problemu v toleranci.Nasel jsem spostu dotazu na tento problem ,takze to nedela jenom me,ale nikdo to zda se jeste nevyresil.Ctu tady clanky jak se meri trysky a meni cerpadla ale problem stale zustava.Taky me napadlo jestli by to nemohli delat hydrosteli ze pri studenem motoru to proste nestihaj vyrovnavat vuli ventilu.Dneska jsem ji neechal klapat 5min na volnobech pak se rozjel a naprosto bez problemu.To na to nikdo jeste neprisle cim by to mohlo byt?Chtel bych na to prijit a ne se stim smirit.
  11. Tak jeste jeden poznatek pri zapnutem klicku je dost nahlas slyset jak chrci klapka na sani po odpojeni konektoru to prestane.Na Vagu nic na test akcnich clenu taky v pohode funguje koukal jse pri tom na ni.Nechal jsem ji odpojenou a rano pojeu bez ni tak uvidim.Mate ji nekdo taky takhle slysitelnou jak si bzuci nebo vrni nebo k cemu bych to prirovnal?
  12. Dle meho nazoru na 99,9 procent vadny termostat.
  13. Tak dnes jsem mel venku EGR ventil ale nic jsem na nem bohuzel nenasel normalne funkcni ani neni zasranej jak sem si naivne myslel.Zajimalo by me jestli ten ventil Egr po nastartovani a behu na volnobeh ma byt otevren nebo se otvira az od urcitych otacek?
  14. Zdravim odbornky a obracim se s dotazem nemali nekdo podobny problem nebo se s nim nesetkal.Mam Fabii Sdi startuje uplne krasne na cvrnknuti ,ale asi po 1minute kdyz na volnobech pridam plyn a pustim ho jakoby mel snahu vynechavat,kdyz se rozjedu hned po nastartovani tak slysim asi pri 1200otackach takove zvuky jako kdyz se motor hada a bezi na 3 vakce,ale kdyz pridam tak ten zvuk zmizi a jede normalne.Tohle udela vzdy po ranu kdyz je motor studeny pak behem dne uz bez problemu.Mam tam nove zhavici svicky,serizeny predvstrik ,klapka na sacim vedeni taky funguje /zlehka/ .Chystam se jeste vyndan a vycistit EGR ventil ale nevim jestli by to mohlo mit vliv.
×
×
  • Vytvořit nový...