Publikováno Červenec 8, 201114 r Čau chlapi, včera sem byl na geometrii, abych měl rovný volant a nepískaly kola. Nechtěl sem riskovat kvalitu geometrie a dal to do autorizovaného servisu.Zaplatim, vyzvednu auto a čumim jak puk, volant křivej. Vezmu do ruky protokol o měření a vidím DIFERENČNÍ ÚHEL JE PŘED SEŘÍZENÍM O.K. A PO SEŘÍZENÍ NA HOVNO!!! Chtěl bych se zeptat jestli to je normální? Je tento úhel důležitej?Díky za reakci File0006.pdf
Červenec 8, 201114 r http://www.autorubik.sk/technika/geometria-kolies/ nenapadá ma nič prečo sa to posunulo...ako som pozeral ten protokol,tak na obidvoch stranách si mal rozbiehavosť,čiže to malo pneumatiky opotrebovávať z vnútornej strany.. jedine,že by tú rozbiehavosť nastavoval len na jednej tyčke a tým sa rozhasil ten diferenčný uhol..skús sa pozrieť kolko trčí závitu na tyčkách riadenia z gulových čapov...ak to nebude rovnaké na obidvoch stranách,tak je to jasné
Červenec 10, 201114 r O tomhle úhlu slyším prvně, ale asi k něčemu bude . V souborech je něco málo k tomuhle úhlu. Každopádně bych ještě jednou zajel tam co to dělali, aby se na to koukli. pri-teo-11.00_rizeniautomobilu_zakladnipojmy.pdf 1f-podvozek-a-karoserie.pdf Upraveno Červenec 10, 201114 r od lucky.jack
Červenec 18, 201114 r Autor Tak jsem byl zpět v servisu a reklamoval geometrii. Dotaz číslo 1. se týkal diferenčního úhlu a bylo mi řečeno, že ten úhel souvisí s napravením té sbíhahosti a prej nemá vliv na pneu je to prej jen pár minut!!!(podotýkám žádnou diru jsem nevymet, jen měnil silentblok na rameni a tlumiče). Dotaz č. 2 mám křivej volant to se jim nechtělo uvěřit tak jsme sedli do auta a jeli to projet táhlo to doprava,tak mi řekli je to pneumatikama na jedný straně jsem měl dezén o půl milimetru míň to sem se jen pousmál, že by to bylo tím. No tak mi prohodili přední pneu, znova jsme to projeli a táhlo to ještě víc, tak znova do dílny a prohodili mi přední za zadní(a zaregistroval z čekárny lomcování s předkem), pravda je to lepši, ale není to vono.Pak jsem zaplatil 210kč za výměnu pneu. Strávil jsem 2hodiny řešením něčeho co mi přijde krajně neseriozní a divný. Závěr nemám důvěru k MOBILPARK Most. A jako většina známejch se přesunu do Německa tam snad budou reprezentovat ŠKODU lépe, vždyť je to supr auto.
Červenec 18, 201114 r Nikdy jsem si toho úhlu v protokolu nevšiml.. a musím podotknout, že co se dozvídám v servisu nebo co mám z autem když ho vyzvedávám tak žasnu...nedivím se ti. Upraveno Červenec 18, 201114 r od Jehla23
Červenec 26, 201114 r Z přílohy je jasný(kterou jsem sem dával), že na vliv pneu a jízdy to má sakra vliv. Když je tenhle úhel špatnej, tak se kolo v zatáčce odvaluje a zároveň i smýká, takže se rychleji sjede. Jestli neumí dělat geometrii, tak by je měl někdo proškolit. Křivej volant je jedna z věcí, která se řeší při geometrii, právě proto aby se srovnal na střed. Pakliže auto táhne doprava, pak je jedna z nepravděpodobnějších možností(v tomhle případě) prostě blbě udělaná geometrie.
Červenec 27, 201114 r Autor Děkuji za reakci, koukal sem do příloh jak se sjíždí pneu poslal jsem to i do škodovky (zde reakce) Vážený pane, prostřednictvím Škoda Info-line jsme obdrželi k vyřízení Váš podnět, související s nastavením geometrie Vašeho vozidla v servisu Autoplus II. Most. Za vzniklé komplikace se Vám jménem výrobního závodu omlouváme. Na základě výše uvedeného jsme kontaktovali vedení servisu Autoplus II, projednali a předali Váš podnět k vyřízení. Zástupce vedení servisu Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu a projedná s Vámi další postup. Věříme, že společným postupem bude celá záležitost uzavřena a že i nadále zachováte značce Škoda svoji přízeň. NIKDO MI NEKONTAKTOVAL... Upraveno Červenec 30, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Červenec 27, 201114 r Hm nevím kdy to posílala škodovka do servisu a kdy tobě, ale jejich "bude kontaktovat v nejbližším možném termínu" může být zavádějící. Každopádně bych jim dal dva dny a pak to řešil znovu se škodovkou. Ať se smekají. EDIT: Taky jde o to co servis nabulíkuje škodovce... Upraveno Červenec 27, 201114 r od lucky.jack
Červenec 30, 201114 r Autor 12 dní a nikdo se mi neozval...už to ani nechci řešit, snad možná do škodovky poděkování za omluvu. Upraveno Červenec 30, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Červenec 31, 201114 r KLasika...řeknou žes jim nebral telefon atd atd. Ani se ti nedivím, že to nechceš řešit, ale zadarmo bych jim to nedal. Aspoň bych informoval Škodovku o "solidnosti" oného servisu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.