Publikováno Červen 11, 201015 r Začlo to dělat tak před měsícem,po nastartování má motor zvuk jako nafťák,do normálu se to dostane cca po 3-4 vteřinách aniž bych se dotkl plynu. Nedělá to po každém nastartování. Co je příčinou? Díky všem
Červen 12, 201015 r no popravde auto ma hydraulicke vymezeni vuli ventilu? tipnul bych to na olej? nebo pricpany kanal k vymezeni hydrostel... nekde jsem to uz cetl ze 3 az 4 vteriny trva nez se tam dostane ten olej... ale myslim ze to by delalo jen pri prvnim nastartovani zkus nastartovat nechat chvilku bezet , chcipnout a znova nastartovat... dela to i podruhe?
Červen 13, 201015 r Autor Psal jsem,že to nedělá při každém nastartování,je to nepravidelné.S těmi hydroštely něco jsem si tu taky přečetl,ale nevím.Byl jsem u mechanika,ale jak na potvoru to neudělalo,zkoušel jsem to po nastartování hned chcípnout a znova nastartovat a nic,vše o.k.Olej je dle měrky taky o.k.U jiného benzíňáku jsem se s tím nesetkal a v létě chci jedeme do CHorvatska tak bych raději předešel problémům
Červen 16, 201015 r FSIcko ma trochu tvrdsi chod jak MPI, taky mi to po nastartovani prvnich cca. 5 vterin vrcelo mnohem vice, ale pak klesnou otacky z 1200 na cca. 800 a motor uz bezel tise. Samozrejme tot se tyka jen ranniho prvniho startovani, kdyz byl motor vychladnuty. Po zahrati uz nevrcel a ani otacky nebyly zvysene - ty jsou kvuli katalyzatoru, aby se rychle ohral. Dost podstatny rozdil v kulture chodu jsem poznal kdyz jsem jen asi 3x natankoval nadrz s N95. Na N98 se motor hlavne za studena projevoval uplne jinak, tiseji, klidneji. Co tankujes?
Červen 16, 201015 r Autor Zkoušel jsem jestli to udělá po druhém,třetím,čtvrtým....nastartování a nikdy to neudělá,takže asi ty hydroštely,ale jistý to není Jen mi je divný,že to nedělalo dřív...nebo jsem si toho nevšiml...to néé,když se to projeví tak je to fakt jako diesel hmm... Teď tankuju 95 carrera Tak nevím,jinak se motor chová normálně,otáčky nekolísají prstě nic,tak uvídím co to bude dělat dál. Když bude mít někdo ještě nějakej nápad tak sem s ním Díky
Červen 19, 201015 r Zkoušel jsem jestli to udělá po druhém,třetím,čtvrtým....nastartování a nikdy to neudělá,takže asi ty hydroštely,ale jistý to není Jen mi je divný,že to nedělalo dřív...nebo jsem si toho nevšiml...to néé,když se to projeví tak je to fakt jako diesel hmm... Teď tankuju 95 carrera Tak nevím,jinak se motor chová normálně,otáčky nekolísají prstě nic,tak uvídím co to bude dělat dál. Když bude mít někdo ještě nějakej nápad tak sem s ním Díky Ten zvuk robí hydraulický napinák rozvodovej reťaze kým nieje došponovana reťaz.Rieši sa to výmenou reťaze a napináku,
Červenec 18, 201114 r Ahojte chcel by som poprosiť majitelov O2 1.6 FSI o radu. Či sa u niekoho vyskytol tento problém. Pri štartovaní a po cca 4-5 sek. ked už motor beží ide z motora hrozný hrkotavý zvuk . Po tých pár sekundách ide všetko normálne. Bolo mi povedané že to može robit reťaz. Bol som stým aj v orginal Českom Škoda servise kde mi bolo odporučené vymeniť napinák reťaze. Po výmene žiadna zmena , dokonca sa mi zdá že teraz cez leto je to ešte horšie. Známi mi vraveli aby som stým čím skor niečo robil lebo to može dopadnut zle.(Usudzovali podla niekoho kdo mal Audinu s motorom 3.2 FSI a motor mu po dlhodobom hrkotani klakol.) Octavka ma najazdené cca 110 000km. Neviem ale asi sa fakt predalo velmi málo octaviek s týmto motorom , lebo nikto nevie poradiť. Nechce sa mi v servise platiť po 8000 tis. za opravu ktorá nepomože a vymieňať diely v motore na slepo. Ďakujem za rady.
Červenec 19, 201114 r ja mam tiez tento motor a som spokojny akurat mne obcas trocha pocut akoby jemny hrkot retaze,ked prudko zosliapnem plyn.neviem myslim ze to moze byt napinak co to stalo?
Červenec 19, 201114 r Samotný napinák nieje drahý cca 800 czk ale robota to rozoberanie je už horšie. Mne pri tej výmene menili aj olej + filter + napinák + robota dokopy to bolo necelích 8000czk. Najhoršie že mi to robí stale, čakám už len kým sa mi tam niečo zakúsne a bude dojazdené. Lenže ono mi to nerobí vždy. Napr. Ráno idem do roboty naštarujem ... nic v pohoda ide šecko normálne. Po 8 hodinách idem domov naštartujem hrkot jak blázen. Po ceste sa zastavím na kávu . tam sedím cca hodinu a pol , naštarujem a zase rachot ... Potom to na další deň neurobí vobec a niekedy aj 3-4 krát za deň. Dokonca mi bolo povedané že to moze robit olejové čerpadlo , že proste niekedy zostane reťaz suchá, nenatlačí tam poriadne olej a hrkoce to. Ja fakt už neviem... Či mám skusiť ešte vymenit komplet rozvody (reťaz,kladky ..atd) alebo skusiť to olejové čerpadlo... Upraveno Červenec 19, 201114 r od madcat
Červenec 19, 201114 r Jestli vám dost kmitá napínák řemene a ozývá se hluk,tak je zřejmě zadřená volnoběžka na alternátoru.
Únor 12, 201213 r Ahoj, vyřešili jste už problém s tím divným zvukem při nastartování? Já když nastartuji, tak slyším někdy zvuk jakoby dieselového motoru a po 3-5 sekundách je zvuk pryč. Dělá to jen při startování..při jízdě je vše OK. Tak by mě zajímalo jestli jste problém vyřešili ?Děkuji za info.
Únor 12, 201213 r Je to ten zvuk jako v tom videu (skončí v čase 0:04)? Pak to vidím na výměnu rozvodového řetězu a jeho napínáku. Je to stejný problém, jako se řeší u motorů 1.2 TSI.
Únor 19, 201213 r No on píše že má vyměněný napínák, o výměně řetězu ani zmínka. Tak nevím. Otázka je, jestli ten nový napínák není úplně stejný jako ten původní...
Únor 19, 201213 r jojo..špatně jsem četl :-) EDIT: četl jsem, že 1.6 FSI má bezúdržbový řetěz...tak nevím... Upraveno Únor 20, 201213 r od Wojnar Edituj příspěvky!
Únor 19, 201213 r Chá chá, 1.2 TSI ho má také a přesto se ve velkém počtu mění u zánovních motorů...a proto VW v nastávající nové verzi těchto TSI motorů přechází na zpátky na řemeny... Ty časy skutečně bezúdržbových řetězů jsou nejspíš nenávratně pryč... Máš-li zájem, tady si můžeš stáhnout Dílenskou učební pomůcku, kde je i motor 1.6 FSI: http://www.uloz.to/x...6l-85kw-fsi-pdf
Únor 23, 201213 r Tak jdu v pro klidné spaní měnit ty inkriminované rozvody. Ptal jsem se ve škodovce, jestli je to nějaký standardní problém těchto motorů (1.6 FSI) a říkal, že o ničem takovém nevím. Hmmmm. Tak doufám, že po výměně bude delší dobu vše OK.
Březen 3, 201213 r Mně to dělá taky,přijde mi to tak sekundu a je to pryč.Mám najeto 70tisíc ,nijak jsem to neřešil ,až ted to tady od vás čtu.Asi je to normální když to má každý majitel onoho motoru
Březen 4, 201213 r Normální to asi není. Tipoval bych to na výrobní vadu. Na těchto stránkách to taky probírají.... http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=146&t=75943&sid=3df56ae4e365fdb2b5dd52fe72beb2d3
Březen 6, 201213 r Je to tak je to ten nastavovač vačky,je to pecka asi za 10 ale je od toho klid,nevím jestli to je výrobní vada ale trpí na to dost auťáků nejen koncern,třebas i renault atd... V zásadě to nic moc neudělá ale po startu to rachtá než se naplní olejem,jen se může zhoršit startování bo se mění vzájemná poloha vaček a časování ventilů... Vyzkošeno,prověřeno na několika autech vyměněno a pohoda
Březen 11, 201213 r čus kluci ja mam fabku 1 14mpi kombi a řetěz mam na ni nakroucino 207 tisic sem druhy majitel a sem s motorem spokojenej až ted se začal ozivat řetez malinko a chci si koupit pravě oktavku s tim samim motorem 16 fsi 6tikvalt a pravě sem si myslel že je to dobrej motor ale jak vidim tak asi ne co? tak nevim kluci poradte a vaš nazor na ten motor
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.