Publikováno Červenec 18, 200817 r Chlapy dnes se mi normálně zakouřilo z ovladače topení. Mám manual klimu a z toho ovládání se normálně začlo kouřit. Už to nereaguje na otáčení ovladačů, ale klima chladí. Když jsem šáhl do toho kastlíku nad ovládáním, tak to bylo uplně horký. kde je zrada? co s tím, měl jsem docela strach co se tam stalo.
Červenec 19, 200817 r pravdepodobne se neco udalo, takze vydelat cely ten panel s topenim, roebrat a kouknout, co tam je spalenyho, spis hledat ohnisko pozaru.
Červenec 19, 200817 r topení bych tam zatím nechal - musel bys vypustit i klimu podle mě bude stačit oddělat středovej tunel a popřípadě vyměnit ovládání když zepředu odděláš knoflíky a černej plast uvidíš trochu na spínání ventilátoru, ktery asi odešlo. Upraveno Červenec 19, 200817 r od Vaša
Červenec 19, 200817 r Autor To spínání je na tom obrázku vpravo? jak se složitý to vydělat ven, stačí jen ten rámeček a ty 4 torxy dokola? popř jak poznám jestli je špatný? Upraveno Červenec 19, 200817 r od malyhonza
Červenec 19, 200817 r jj je to to černá napravo právě že se to vydělává dozadu takže abys to vytáhl a mohl to případně odpojit musí tunel ven zepředu sice rozděláš hodně , (stačilo by abys viděl spínací část) ale na vytažení toho spínače musíš oddělat západku zezadu
Červenec 19, 200817 r Autor celej tunel a jak teda poznám že je K.O.? nemám kde sehnat jinej abych je přehodil a vyzkoušel.
Červenec 20, 200817 r pokud ty plechy co spínají budou zkroucený a okolo to bude očazený tak jsi to našel kdybys byl tady někde ode mě (Prostějov) tak bych ti mohl půjčit - možná je někdo v tvym okolí kdo má taky nějakej doma pohozenej
Červenec 20, 200817 r Autor já se na to dnes podívám. poptám se tady jestli někdo nemá. a vyzkouším to. díkec za rady.
Červenec 21, 200817 r Autor tak jsem to dnes celý rozdělal, a zjistil jsem že tam vypadl nějaký plechový jazýček a asi se to tím nějak vyzkratovalo viz obr. nikdo z okolí ten panel nemá. Vašo ty bys ho prodal?
Červenec 22, 200817 r Pokud jsi někde ze severu Moravy tak ti můžu pomoc ten ovladač mám. čislo ti pošlu sz. Neználek ps. jsem z Havířova
Leden 23, 200916 r Ahoj všem, pořídila jsem si starší Octavii 1.6, netopila.V servisu vyměnili termostat, cena necelých 1 500,-. Což je pro mě dost,když jsem zjistila,že auto topí, ale při rychlosti více jak 60 km fouká na kolena a nohy studený vzduch.Při zapnutém topení na nohy fouká úplná ledovka.Ujedu takhle 50 km a mám nohy jako led i v zimních botách.Chtěla jsem se zeptat,jestli mi tam nechybí nějaký krycí filc v interiéru,nebo co.Nemohla jsem porovnat s druhou Octávkou,nemám k dispozici nahlédnutí do jiného interiéru.Servisu to už nechci svěřit,jsou pro mě drazí a odstranění problému je jen 50%.Prosím poraďte,co to může být za závada,nebo foto interiéru pod volantem k nahlédnutí.Moc prosím o pomoc ,než umrznu ve vlastním autě ,díky.
Leden 23, 200916 r Mohla by být špatná vodní pumpa, častá závada hlavně u starších octavií, voda pořádně necirkuluje a pak to netopí. Jestliže se motor ohřeje na těch 90°C a stejně to netopí, tak bych to viděl na tu pumpu.
Leden 23, 200916 r to už bude facelift když mu mění termostat za 1500 tak drahej je jen na AVU, BFQ a ten je od roku 2000 ale jak to popisuje tak bych to taky viděl na ten termostat - to pak vůbec nentopí, pak leda zkusit čidlo teploty
Leden 23, 200916 r Mohla by být špatná vodní pumpa, častá závada hlavně u starších octavií, voda pořádně necirkuluje a pak to netopí. Jestliže se motor ohřeje na těch 90°C a stejně to netopí, tak bych to viděl na tu pumpu. Před opravou topila opravdu slabě a motor se nezahřál na provozní teplotu.Po opravě v servisu se motor zahřeje na provoz,topení topí na okna a do prostoru,ale když přepnu,aby to topilo na nohy,tak fouká studený vzduch a mrznou nohy. Když topení nemám zapnuté,tak mám dojem,že tam někde fouká i tak,ale mírněji.Rok výroby je 98.
Leden 23, 200916 r No jestli to bylo přímo v servisu škodovky tak bych věřil že uměj i ten obyč. termostat vyměnit za 1500,- , mě na 1.8T ten kus plechu (termostat) taky prodávali za 1200,- ...
Leden 23, 200916 r to už bude faceliftkdyž mu mění termostat za 1500 tak drahej je jen na AVU, BFQ a ten je od roku 2000 ale jak to popisuje tak bych to taky viděl na ten termostat - to pak vůbec nentopí, pak leda zkusit čidlo teploty Rok výroby je 98.Výměna termostatu,těsnění k termostatu a pár drobností cca 30 kaček a to dohromady s prací v servisu škoda za necelých 1500,-.Dnes jsem dodávala šroubek u nějakého držáku,který vedl ke kapotě.Drnčelo to v prostoru motoru.Nedali jej tam zpět,takže mě ještě okradli.Už mě tam nikdy neuvidí
Leden 25, 200916 r takze auto normalne topi akorat ti netopi na nohy? Po výměně termostatu topí,jen né na nohy,když přepnu,tak mi tam fouká studený vzduch.V servisu odzkoušeli po zahřátí motoru jen topení do prostoru.Topilo a tím to pro ně skončilo bohužel.Už jim nevěřím,nechci tam auto dávat znovu.Jestli máš radu,tak prosím o pomoc ,díky.
Leden 25, 200916 r Skusala si teplotu vzduchu aj rukou? Aky je rozdiel v teplote vzduchu v polohe interier/nohy ? (do interieru cez vyduchy v pristrojovke ide horuci a na nohy studeny?)
Leden 26, 200916 r Skusala si teplotu vzduchu aj rukou? Aky je rozdiel v teplote vzduchu v polohe interier/nohy ? (do interieru cez vyduchy v pristrojovke ide horuci a na nohy studeny?) Ano,přesně tak.Na sklo a do interiéru,fouká opravdu teplý vzduch,tak jak má,ale při přepnutí na nohy fouká studený.Nemůže to být vypadlá hadice někde,kde to vede k nohám?Chtěla by jsem to vyřešit,nedáse jet na dlouhou cestu,umrzly by mi nohy.Díky za pomoc,pokud můžeš,poraď
Leden 26, 200916 r Vela Ti asi neporadim, ale dam ti sem aspon zakladnu schemu kurenia.Vypadnuta hadica to urcite nebude-spodne vyduchy by boli vtedy nefunkcne. Pokusim sa ti ale popisat princip kurenia. 1.Ventilator vhana do potrubia vzduch.(nasava cez pelovy filter pod pred.oknom) 2.Zakladna zmiesavacia klapka pusta vzduch z potrubia-cez radiator(vzduch sa prudenim cez radiator ohrieva) -mimo radiator(vzduch z ventilatora prudi priamo do interieru) -regulacia teploty je dosiahnuta sucastnym prudenim vzduchu cez radiator a mimo neho 3. Vzduch s upravenou teplotou sa dalej rozvadza do vystupov podla nastavenia od prepinaca na panely kurenia. Takze jedina vec co ma napada je to, ze otocenim prepinaca na nohy dojde sucastne k zmene prudenia vzduchu mimo radiator. Asi pomoze len kontrola ovladacich tiahel kurenia a ich pripadne nastavenie. Ja mam auto bez klimy ,takze ak som nieco zle popisal dufam ze skuseni borci z fora to daju na spravnu mieru.
Leden 27, 200916 r Vela Ti asi neporadim, ale dam ti sem aspon zakladnu schemu kurenia.Vypadnuta hadica to urcite nebude-spodne vyduchy by boli vtedy nefunkcne. Pokusim sa ti ale popisat princip kurenia. 1.Ventilator vhana do potrubia vzduch.(nasava cez pelovy filter pod pred.oknom) 2.Zakladna zmiesavacia klapka pusta vzduch z potrubia-cez radiator(vzduch sa prudenim cez radiator ohrieva) -mimo radiator(vzduch z ventilatora prudi priamo do interieru) -regulacia teploty je dosiahnuta sucastnym prudenim vzduchu cez radiator a mimo neho 3. Vzduch s upravenou teplotou sa dalej rozvadza do vystupov podla nastavenia od prepinaca na panely kurenia. Takze jedina vec co ma napada je to, ze otocenim prepinaca na nohy dojde sucastne k zmene prudenia vzduchu mimo radiator. Asi pomoze len kontrola ovladacich tiahel kurenia a ich pripadne nastavenie. Ja mam auto bez klimy ,takze ak som nieco zle popisal dufam ze skuseni borci z fora to daju na spravnu mieru. Díky moc,zkusím to podle toho projít.Rozebrat se dá přece všechno .Máš moc chytrou knížku .Dám vědět jak to dopadlo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.