martins77 Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 Mam taky problem a stale neviem prist nato čim to može byt. Ked idem z lahka tak sa auto zobere v malych otačkach ale ako nahle dam plyn na podlahu tak začne to sekat-trhat ako keby to nešlo. od takych 3000 otačiek. Ono to auto by sa zobralo ale ako keby niečo tomu brani alebo je tam niečo zle. Už som menil všetky filtre , menena vaha vzduchu , menene sviečky , jeden mi povedal ze to je zapalovacimi cievkami ze aj jemu to trhalo že to treba vymenit ze to bude tym. Som to vymenil a nič to iste. Hadičky som kontroloval turbu nič neni. Ešte skusim diagnostiku origilnal do skodovky ,čo som bol predtym u jedneho tam neukazalo nic vsetko v poriadku. KTo mal s tym problem alebo vie nech sa ozve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Juri123 Vloženo 14. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2011 To bude palivové čerpadlo, koukni na něj a zkus ho pročistit, třeba to pomůže.Jinak doporučuji první sehnat jiné a jen vyzkoušet.Kdyžtak potom koupit nové, ne jeté.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martins77 Vloženo 15. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 No vyskušam aj to pozriet to mi už tieš kamarat hovoril palivove čerpadlo. No hadam to bude tym lebo už tolko som toho pomenil a stale to nejde ako by to malo ist. A meral som aj vykon uz davnejsie nema to tolko koni kolko by to malo mat. A žeby koli palivovemu čerpadlu stratilo taky vykon ? može to byt aj tym sposobenie to sekanie, strašne som nato zvedavy čo to bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Juri123 Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Ano, pri vyssich otackach to kopne.nejde tam dostatek paliva. A vykon?.. Popis to konkretne, stalo se to z razu nebo dlouhodobym vlivem?co tankujes? Kdyby ethanol s benzinem, tak to silne nedoporucuji.je to sice levnejsi ale pokud na to nemas nastavenou RJ, tak to vic zere a nejede.jinak na vykon ma veliky vliv vzduchovy filtr, cidlo teploty vzduchu a vaha vzduchu.je toho vic, ale tyhle jsou nejhaklivejsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 15. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 A když to bude čerpadlem, tak si kup už nějaký lepší, něco jako Walbro 255l. Kdyžtak pak napiš. Hodím Ti nějakej link. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martins77 Vloženo 15. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2011 Juri123 - filtre som menil, vzduchovy ,palivovy,olejovy,sviečky,zapalovacie cievky,vahu vzduchu, toto je všetko vymenene okrem blow off ventil-ten je tam klasicky čierna plastova umelina. Konkretne to začne sekat-trhat ked tomu šlapnem ako nahle to dam na podlahu. ked uz zacnem viacej pridavat viacej otačiek tak to začne sekat. Ako nahle lahka noha na plyne a pridavam jemne a pustim pridam dnes som tak skusal aj vo vacsich otačkach tak to nesekalo ale to fakt ze jemne som sa s tym hral. KEby tomu šlapnem tak to už začne. Tankujem tam 95. Moze to byt tym palivovym cerpadlom aj ale že by to takto odišlo tomu nechapem. a pri vyssich otačkach ako si napisal nejde dostatok paliva to moze byt aj pravda asi to aj tym bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobrik Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 Jaký máš typ motoru? U motoru AGU tyto problémy způsobuje zapalovací modul umístěný z boku na airboxu. Na 99% ti nezapaluje 1 válec. Zkus postupně odpojovat cívky, při každém odpojení se to zhorší. U válce, kde to bude beze změny to nezapaluje. Zkus prohodit cívku od vedle a pokud to i tak na ten samý válec nebude zapalovat, na 100% je to tenhle modul. http://www.cc-autodily.cz/jednotka-ridici-9 Vše ovšem za předpokladu, že se jedná o AGU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finch Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 (editace) Zdravim,mám asi ten samej problém,kod motoru je AUQ octavia RS.Při prudkým šešlápnutí plynu a převršení 3tis otáček auto začíná v tahu houpat,je to nepatrné houpání,spolujezdec skoro nic necítí.Hadičky jsou ok,N75 novej...BOV novej...už to řešim taky dlouho a furt nic.Ještě jeden poznatek...zkus odpojit podtlakovou hadičku z BOV...mě houpání přestane ale auto prostě nejede jak má...přijde mi línější. Editováno: 19. Srpen 2011, autor: Finch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martins77 Vloženo 21. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2011 Ano motor mam Agu, a zapalovacie cievky som vymenil všetky 4. Su nove nič im neni aj tak to neni tym. Potom ostava to palivove čerpadlo. Ja už fakt neviem čim to može byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finch Vloženo 21. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2011 (editace) A zkoušel jsi odpojit tu podtlakovou hadičku z BOV...jen jestli ti to přestane?? Editováno: 21. Srpen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martins77 Vloženo 22. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Nie podtlakovu hadicku som neodpajal. Potom vyskušam. A skus sa nato palivove čerpadlo pozriet skusim aj ja. Možno to bude tym , nedava dostatok paliva . Potom mi daj vediet keby nato prides. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Pokud by nebyl dostatek paliva, svítila by kontrolka motoru. A chyba na diag. směs příliš chudá. Začal bych diagnostikou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_1.8t Vloženo 25. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2011 mne toto robilo cerpadlo,ale mi aj horsie startovalo,napr. v zime alebo ked auto dlhsie stalo. alebo hallov snimac na klukovke . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finch Vloženo 26. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2011 (editace) Jenomže jak to často tak bývá tak VAG při takových problémech mlčí...ona ta pumpa může tlačit míň...nevim třeba 2bar a pak to dělá neplechu.Já to řešim tak to samý.Prostě když prudce akceleruju tak od 3000tis ot až po 5000Tis ot mi to jakoby škube ( houpe) neni to extrém,cítim to jen já,spolujezdec nic necítí.Vyměnil jsem N75,BOV,N249,hadičky jsou zkontrolovaný,turbo nové...cca 500km jsem s nim najezdil.Mě to začalo dělat asi tak 500km po chipu...když jsem to napíchnul tak tam byli tři chyby N249 mechanická závada,pokles tlaku mezi trubem a škrtící klapkou a směs příliš chudá.U mě mi to přijde jak kdyby pumpa dávala malej tlak a nebo váha vzduchu.Prostě mi přijde že pred chipem bylo něco už načnutý a zatim se neprojevovalo a pak po chipu to prostě dostávalo větší zátěž tak to kleklo.Teď budou na řadě silikonový hadice k trubu a váze a mezi klapkou a to okolo,termo těsnění pod sací parohy a svíčky Denso iridium IK22.Tak uvidim potom...Pokud máte někdo nějakou zkušenost nebo nápad čim by to mohlo být tak přivítám radu.Jinak motor AUQ...chip Sportmotor Editováno: 26. Srpen 2011, autor: Finch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobrik Vloženo 26. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2011 Ano motor mam Agu, a zapalovacie cievky som vymenil všetky 4. Su nove nič im neni aj tak to neni tym. Potom ostava to palivove čerpadlo. Ja už fakt neviem čim to može byt. Už jsi to vyřešil? Co ten modul na airboxu, zkoušel jsi jej vyměnit jak jsem psal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 Zdravim, tiez mam Octaviu 1.8 T - AGU - 110 kW - 2001 a podobny problem s obcasnym trhanim a vynechavanim. Uz to riesim takmer rok, uz som pomenil kopec veci, na chvilu to prestane a potom sa to objavi opat. Posledne som menil vahu vzduchu + skrtiacu klapku, pol roka bol pokoj a teraz sa to zacina objavovat opat. Ked sa s tym jazdi plynule, bez prudkeho zrychlovania (po okreskach) tak pohoda, ale ked sa to trochu prezenie po meste, strati vykon, zacne trhat, netaha, kolisu otacky, zvuk ma ako na 3 valce, z vyfuku citit siru,... Dakto tu pisal ze AGU mali problem s tym modulom zboku Airboxu - ale ak by to bolo nim, nerobilo by to stale? Lebo mne to robi len obcas, tyzden slape vsetko v pohode, aj pri zrychlovani a potom zacne opat vynechavat. VAG samozrejme nic neukazuje. Hadicky som kontroloval uz viackrat, nikdy som nic nenasiel. Naposledy bol meneny regulacny ventil odvetravania klukovej skrine (z dovodu zlych startov - teraz startuje na prvy sup). Meneny bol aj snimac teploty chladiacej kvapaliny (uz davnejsie), VAG vypisoval chybu na nom a v servise tvrdili ze je to urcite nim, nepomohlo. Nevie dakto cim by to este mohlo byt? Neriesil dakto EGR ventil? Ale keby bol vadny tak by ho asi nasiel VAG? Dakujem vopred vsetkym za pomoc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobrik Vloženo 6. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2011 Vyměň ten modul. 600 není zas taková hrůza. Co cívky? Tohle dělají, když je některá načatá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 7. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2011 600 nie je tak strasne, ale za 600 je iba ta cinska nahrada (vid link vyssie), ktorej moc neverim, uz som sa takto opalil na vahe vzduchu za 45 EUR od NO NAME vyrobcu a nakoniec tam aj tak sla origo za 200 EUR lebo s tou lacnou sa nedalo jazdit. Origo ten modul stoji 180-200 EUR. A to uz je celkom dost :S Zapalovacie cievky som zatial nemenil, ale zase keby to robili tie tak to robi stale, alebo nie? A ukazal by to aj VAG? Ale dik za radu,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kobrik Vloženo 7. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2011 Já tu čínskou náhradu třeba mám a kamoš taky. A jezdí to v pohodě. Není s tím problém. Váha vzduchu to jo, tam prostě musí vždy origo. VAG by vadnou cívku měl odhalit, ale kolikrát jsem četl, že cívka KO a VAG bez chyb. Spíš jak to bude zlobit, tak zkus postupně odpojovat cívky. Pokud narazíš na vadnou, tak se chod motoru nezmění. Pokud trefíš dobrou, tak se chod ještě rapidně zhorší. Pokud narazíš na nějakou vadnou, tak ji přehoď za vedlejší a pokud i vedle nebude zapalovat, tak je vadná. Pokud vedle zapalovat bude a na jejím původním místě ta dobrá zapalovat nebude, tak máš v háji ten modul. Celé se to dá prověřit za 10 minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Zdravim, zatial som sa k tomu nedostal, ale pokial to zacne znovu blbnut urcite skusim postupne odpajat tie zapalovacie cievky, ci to nerobi niektora z nich, resp. ak to bude tym modulom, skusim zobrat tiez ten cinsky za 600,- CZK, predsa len za pokus to stoji kedze nie je taky drahy. Odvtedy ako to posledne vynechavalo tak som nabehal cca 150 km a zatial ide ako ma, a to som ju skusal aj poriadne prevetrat. Este som si vsimol ze obcas po starte na kratko zasvieti kontrolka ABS (pred startom vsetky kontrolky zhasnu, a pri starte zasvieti obcas ABS ale cca do 10 sekund zhasne). VAG nehlasi na ABS ziadnu chybu,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Zdravím vás, tak vy říkáte, že čínská váha vzduchu je špatná a není dobré ji kupovat? Právě ji mám v objednávce a tak jak jsem to tu teď pročetl fakt nevím jestli ji kupovat nebo ne. Asi by to nebylo nejšťastnější řešení koupi čínské váhy že... A co třeba taková ta značky Starline z Kelly? To by bylo taky špatné? Protože taková origo stojí přes 6 tisíc a to už jsou velké peníze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miissoo Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Ak ti môzem poradit tak neber ziadnu nahradu origo vahy-ja som kupil za 120 euro Magneti MAreli-vsetci ma presviecali ze je to super znacka a ze este nidky ju nemali chybnu a bola zla...nevedel som prist rok a pol na to preco mi auto ide zle a pada do nudzaku az mi jeden mechanik zbadal tu vahu ,vymenil za origo a auto slape ako ma....mozno len ja mam zlu skusenost s neoriginalnymi vahami ale pisem co poznam.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Moja skusenost s neorigo vahou za 45 EUR je taka, ze pri plynulej jazde sa javila normalne, ale ked sa prudsie pridalo a nasledne potom slo v nizsich otackach (prudsi rozbeh 1tka -2ka na 50km/hod a potom 4-ka) tak auto neslo ako malo, padalo do nudzoveho rezimu, netahalo, dusilo sa,... Jeden znamy mi poradil ze tie neorigo vahy maju iny typ snimaca (daco ako klasicke miniaturne odpory) a tie maju tepelnu zotrvacnost ovela vyssiu ako origo vaha ktora ma ten snimac iba daco ako plosny spoj. V praxi to znamena ze ked sa pridalo tak to zaznamenalo zvyseny prietok vzduchu, RJ zvysila davku paliva a auto slo ako malo, ale ked nahle klesli otacky po zaradeni napr 4-ky, tak vaha vplyvom teplotnej zotrvacnosti este urcitu chvilu merala nespravnu hodnotu prietoku vzduchu (vyssiu ako bola skutocna) a RJ davala vysoku davku paliva - bohata zmes, nedokonale spalovanie, zly tah,... Takze moj nazor a skusenot je taka ze uz by som do inej ako origo vahy nesiel! Btw tu lacnu mam stale doma, mozem predat ak ma dakto zaujem. Nie je vlastne ani cinska, vyrobena je v Nemecku znacku by som musel pozriet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 Zdravim, takze pridam moje nove zistenie o obcasnom vynechavani a trhani (kuckani). Po cca tyzdni a pol co auto bez problemov behalo, sa mi vcera pri jazde mestom opat stalo ze motor zacal sekat, trhalo celym autom, netahalo to, volnobeh kolisal,... Zastavil som na najblizsom parkovisku a otvoril kapotu ze mozno na nieco pridem. Motorom viditelne trhalo, a vibroval ako keby siel na 3 valce, aj zvuk podobny, a u vyfuku bolo citit siru. Zhodil som kryt z motora a skusal pohybat hrubou hadicou sania, ventilom odvetravania,... Na moje prekvapenie, ako som s tym pohybal, motor sa chytil a bezal normalne kludne, ked som s tym opat pohybal, tak opat zacal kuckat,... Takze hned ako si na to najdem cas, asi sa znovu dokladne prezriem sanie a vsetky hadice,... Ze by opat nejaka praskla hadica, alebo tym ako som s tym pohybal som pohol nejakym konektorom od tych snimacov co su na sani? :S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Zdravim, tak sa opat podelim so svojou skusenostou s obcasnym vynechavanim a trhanim motora. Ako som uz minule pisal, opat som skontroloval hadice a menil som tenku hadicku ktora ovlada deceleracny ventil odpojovania a regulator paliva (tenka hadicka priemeru cca 10 mm, opletana textiliou). Tie povodne (vek auta 9 rokov) boli uplne na sracku, nevyzerali nejak poskodene, az kym som jednu z nich nezohol, zlomila sa akoby bola z plastu a nie z gumy. Tak som ich vymenil vsetky tri, dve su zospodu sania na lavej strane (strana vodica) a jedna je na deceleracnom ventile odpojovania. Pri vymene som zhodil aj ten ventil deceleracneho odpojovania, kedze mi jeden znamy mechanik povedal, ze to trhanie moze sposobovat prave on v pripade ze netesni a prepusta vzduch vtedy ked nema a skutocne tomu tak aj bolo, pri kontrole podla navodu (vid priloha) som zistil ze netesni tak ako by mal. Takze som kupil novy (original zo Skoda servisu za 30 EUR), vymenil a auto neuveritelne ozilo, ide pekne za plynom, neseka, takze dufam ze uz bude klud. Vsetci co riesia podobne problemy nech sa najskor mrknu na ten ventil a hadicky pred tym nez zacnu menit drahe snimace ako Vaha vzduchu a podobne,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.