Přejít na obsah

Brzdy oktávka I. versus Golf IV


Petris

Doporučené příspěvky

Zdar,

tak jsem se včera projel v kámošovým Golfu 1.9 tdi 96 kW a musím říct, že oproti mé Oktě 81 kW to brzdí neskutečně! Přitom jsou to origo brzdy, žádnej tuning. Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže. Nevíte čím by to mohlo být. Myslíte, že do toho Golfa cpou nějaký větší kotouče? Já jsem nechápal... :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

tak jsem se včera projel v kámošovým Golfu 1.9 tdi 96 kW a musím říct, že oproti mé Oktě 81 kW to brzdí neskutečně! Přitom jsou to origo brzdy, žádnej tuning. Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže. Nevíte čím by to mohlo být. Myslíte, že do toho Golfa cpou nějaký větší kotouče? Já jsem nechápal... :unsure:

Jak muzes prosimte stovnavat TDi 81@96kW ??? golf bude mit min podle motoru vetsi zadni kotouce, a zalei na opotrebeni....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

tak jsem se včera projel v kámošovým Golfu 1.9 tdi 96 kW a musím říct, že oproti mé Oktě 81 kW to brzdí neskutečně! Přitom jsou to origo brzdy, žádnej tuning. Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže. Nevíte čím by to mohlo být. Myslíte, že do toho Golfa cpou nějaký větší kotouče? Já jsem nechápal... :unsure:

ne..

bohuzel je tomu oprvadu tak, ze golf 4 a vlastne i fabie maji daleko rychlejsi nastup brzd uz i po mirnem seslapnuti brzdoveho pedalu. vlastni zkusenost i z golfem 1,4 16V.

Ale ucinnost brzd to je jina kapitola. To zalezi na kotoucich a destickach.

Nicmene, Octava I je spise pro chlapa a golf 4 spise pro zenu.. co se tyce sily posilovacu atd. Takze pokud tomu "dupnete" tak i soctavou stojite na miste (v ramci moznosti).

Tudiz ucinnost brzd je stejna, ale je jiny nastup posilovace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže.

Co znamená, že se nemusely zahřívat? Vždyť brzdy mají nejlepší učinnost za studena, ne? A jejich zahřátím se účinnost může snížit.

to funguje spis u sportovnich kotoucu ze za studena to moc nebrzdi a defatko cim jsou teplejsi tim vic brzdi ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak Vam, ale me to flekuje dost hodne drsne kdyz to zaslapnu :-) Origo kotouce i desticky ;-)

S nediv, kdyz jsou u ORS vpredu vzuchem chlazene 312mm a zadek 256mm ;) , taky jsem nima spokojen :)

S GIV jsem mockrat nejel, ale prisli me stejne, ale VW je v technice o krok jinde nez skoda, takze bych se ani nedivil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

tak jsem se včera projel v kámošovým Golfu 1.9 tdi 96 kW a musím říct, že oproti mé Oktě 81 kW to brzdí neskutečně! Přitom jsou to origo brzdy, žádnej tuning. Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže. Nevíte čím by to mohlo být. Myslíte, že do toho Golfa cpou nějaký větší kotouče? Já jsem nechápal...  :unsure:

A co mas za rok? Octa po faceliftu brzdi pri naprosto shodnym rozmeru kotouce vepredu a bubnech vzadu mnohem lip, myslim oproti Octe pred faceliftem. Porovnaval sem to u rodinnejch autaku :) Kotoucovka vzadu mi to ted hodne srovnala, ale porad to neni ono.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak Vam, ale me to flekuje dost hodne drsne kdyz to zaslapnu :-) Origo kotouce i desticky ;-)

S nediv, kdyz jsou u ORS vpredu vzuchem chlazene 312mm a zadek 256mm ;) , taky jsem nima spokojen :)

S GIV jsem mockrat nejel, ale prisli me stejne, ale VW je v technice o krok jinde nez skoda, takze bych se ani nedivil.

Už máš tu RS nápravu, jo? Tak to je super!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jak Vam, ale me to flekuje dost hodne drsne kdyz to zaslapnu :-) Origo kotouce i desticky ;-)

S nediv, kdyz jsou u ORS vpredu vzuchem chlazene 312mm a zadek 256mm ;) , taky jsem nima spokojen :)

S GIV jsem mockrat nejel, ale prisli me stejne, ale VW je v technice o krok jinde nez skoda, takze bych se ani nedivil.

Už máš tu RS nápravu, jo? Tak to je super!

Ted mam celej podvozek RS, tlumice, pera, napravu, komplet brzdy.. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...