Petris Vloženo 18. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 Zdar, tak jsem se včera projel v kámošovým Golfu 1.9 tdi 96 kW a musím říct, že oproti mé Oktě 81 kW to brzdí neskutečně! Přitom jsou to origo brzdy, žádnej tuning. Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže. Nevíte čím by to mohlo být. Myslíte, že do toho Golfa cpou nějaký větší kotouče? Já jsem nechápal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 18. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2006 Zdar,tak jsem se včera projel v kámošovým Golfu 1.9 tdi 96 kW a musím říct, že oproti mé Oktě 81 kW to brzdí neskutečně! Přitom jsou to origo brzdy, žádnej tuning. Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže. Nevíte čím by to mohlo být. Myslíte, že do toho Golfa cpou nějaký větší kotouče? Já jsem nechápal... Jak muzes prosimte stovnavat TDi 81@96kW ??? golf bude mit min podle motoru vetsi zadni kotouce, a zalei na opotrebeni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave0401 Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Zdar,tak jsem se včera projel v kámošovým Golfu 1.9 tdi 96 kW a musím říct, že oproti mé Oktě 81 kW to brzdí neskutečně! Přitom jsou to origo brzdy, žádnej tuning. Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže. Nevíte čím by to mohlo být. Myslíte, že do toho Golfa cpou nějaký větší kotouče? Já jsem nechápal... ne.. bohuzel je tomu oprvadu tak, ze golf 4 a vlastne i fabie maji daleko rychlejsi nastup brzd uz i po mirnem seslapnuti brzdoveho pedalu. vlastni zkusenost i z golfem 1,4 16V. Ale ucinnost brzd to je jina kapitola. To zalezi na kotoucich a destickach. Nicmene, Octava I je spise pro chlapa a golf 4 spise pro zenu.. co se tyce sily posilovacu atd. Takze pokud tomu "dupnete" tak i soctavou stojite na miste (v ramci moznosti). Tudiz ucinnost brzd je stejna, ale je jiny nastup posilovace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 jj,s tím souhlas.Měl jsem Octu a robka má GIV a ty brzdy jsou o něčem jinem.Jinak shodná motorizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Nevim jak Vam, ale me to flekuje dost hodne drsne kdyz to zaslapnu :-) Origo kotouce i desticky ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FUGAS Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže. Co znamená, že se nemusely zahřívat? Vždyť brzdy mají nejlepší učinnost za studena, ne? A jejich zahřátím se účinnost může snížit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže. Co znamená, že se nemusely zahřívat? Vždyť brzdy mají nejlepší učinnost za studena, ne? A jejich zahřátím se účinnost může snížit. to funguje spis u sportovnich kotoucu ze za studena to moc nebrzdi a defatko cim jsou teplejsi tim vic brzdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Nevim jak Vam, ale me to flekuje dost hodne drsne kdyz to zaslapnu :-) Origo kotouce i desticky ;-) S nediv, kdyz jsou u ORS vpredu vzuchem chlazene 312mm a zadek 256mm , taky jsem nima spokojen S GIV jsem mockrat nejel, ale prisli me stejne, ale VW je v technice o krok jinde nez skoda, takze bych se ani nedivil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Zdar,tak jsem se včera projel v kámošovým Golfu 1.9 tdi 96 kW a musím říct, že oproti mé Oktě 81 kW to brzdí neskutečně! Přitom jsou to origo brzdy, žádnej tuning. Nemuseli se zahřívat - nic. Byly pěkně vostrý hned od garáže. Nevíte čím by to mohlo být. Myslíte, že do toho Golfa cpou nějaký větší kotouče? Já jsem nechápal... A co mas za rok? Octa po faceliftu brzdi pri naprosto shodnym rozmeru kotouce vepredu a bubnech vzadu mnohem lip, myslim oproti Octe pred faceliftem. Porovnaval sem to u rodinnejch autaku Kotoucovka vzadu mi to ted hodne srovnala, ale porad to neni ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aidolon Vloženo 20. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2006 Nevim jak Vam, ale me to flekuje dost hodne drsne kdyz to zaslapnu :-) Origo kotouce i desticky ;-) S nediv, kdyz jsou u ORS vpredu vzuchem chlazene 312mm a zadek 256mm , taky jsem nima spokojen S GIV jsem mockrat nejel, ale prisli me stejne, ale VW je v technice o krok jinde nez skoda, takze bych se ani nedivil. Už máš tu RS nápravu, jo? Tak to je super! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 20. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2006 Nevim jak Vam, ale me to flekuje dost hodne drsne kdyz to zaslapnu :-) Origo kotouce i desticky ;-) S nediv, kdyz jsou u ORS vpredu vzuchem chlazene 312mm a zadek 256mm , taky jsem nima spokojen S GIV jsem mockrat nejel, ale prisli me stejne, ale VW je v technice o krok jinde nez skoda, takze bych se ani nedivil. Už máš tu RS nápravu, jo? Tak to je super! Ted mam celej podvozek RS, tlumice, pera, napravu, komplet brzdy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.