Dave0401 Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Mam ted venku motor z octavy a resim kolik vydrzi spojka u benzinu 2.0 85kW ??? Mam vymenit jen lamelu a lozisko nebo je nutne vymenit i pritlacak??? Je tam 2 hmotny, takze bude drahy... Mate nekdo zkusenosti? Kolik km muze snest spojka u takoveho benzinaka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Mam ted venku motor z octavy a resim kolik vydrzi spojka u benzinu 2.0 85kW ???Mam vymenit jen lamelu a lozisko nebo je nutne vymenit i pritlacak??? Je tam 2 hmotny, takze bude drahy... Mate nekdo zkusenosti? Kolik km muze snest spojka u takoveho benzinaka? já jsem měnil jednou celou spojku a jednou pouze lamelu. Mám ale upravenou 1.8T a měním to přesně každejch 40 000km no směju se tomu, ale k smíchu to rozhodně není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuči Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 Řeším podobnej problém. Mám OI RS, nalítáno 88t km a spojka mi taky odchází do věčnejch lovišť. Co jsem tak zjišťoval, tak je lepší vyměnit lamenu s přítlačákem a ložisko. Cena se pohybuje cca okolo 8-9t za komplet, pokud by se měnil i setrvák, tak je to dalších cca 20t navrch (dokonce mi tvrdili, že by se u RS měl vyměnit i setrvák )... když jsem tak nad tim uvažoval, spíš se přiklánim k variantě udělat to pořádně a to vyhodit dvouhmotovej setrvák, místo něj dát duralovej, kovokoramiku lamelu a pořádnej přítlačák a bude to případně dost dimenzovaný na další úpravy auta... bohužel jsem ještě neobdržel ceny:( Jen co se k nim dostanu, zveřejnim je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor Vloženo 19. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2006 trochu off topic, tdi 66/77kw 85tis km a vse mam ok jenom synchron na trojce jedno za cas je cejtit )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 7. Květen 2009 Sdílet Vloženo 7. Květen 2009 já jsem měnil jednou celou spojku a jednou pouze lamelu. Mám ale upravenou 1.8T a měním to přesně každejch 40 000km no směju se tomu, ale k smíchu to rozhodně není sto meni za 1hmot Zotrvak sa vraj oplati vymenit za 1hmot, ze ten vydrzi naveky, ale mot. je pak trochu hlucnejsi. Nevi nekdo, ci je na okte 1 4x4 PD rovnaky zotrvak (velkost, prip. prevedenie) ako u normal. okty? Prip. keby mal niekto ten 1hmot. na predaj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 10. Květen 2009 Sdílet Vloženo 10. Květen 2009 já bych chtěl předělat na octavce 1,8T spojku za jednohmotnostní místo seriové dvouhmotnostní, co všechno budu potřebovat s variantou kovokeramickou lamelu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 10. Květen 2009 Sdílet Vloženo 10. Květen 2009 já jsem měnil jednou celou spojku a jednou pouze lamelu. Mám ale upravenou 1.8T a měním to přesně každejch 40 000km no směju se tomu, ale k smíchu to rozhodně není Speedy co máš za úpravy pls? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.