onder Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Zdar oani, chcel by som Vas poprosim o graicke zavisloti priebehu krutiaceho monentu pripadne ine graficke zavisloti na Skoda Fabia, 1.9 TDI rv 2001. CHcem si spravit merania ze v akom stave to auto je a tak podobne. Popripade by sa zisli aj cisla skupin vo VAG-COM ktore je potrebne merat. Dakujem za akekolvek informacie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 závislost točivého momentu na čem chceš vidět? co vím, tak orientačně si můžeš změřit výkon a točivý moment pomocí vagu. taky si můžeš udělat log průběhu plnícího tlaku a regulace a nebo taky můžeš koukat v řj motoru na toočivý moment, který uvádí v závislosti na otáčkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onder Vloženo 24. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 Ono mne je absolutne jedno zavislost tociveho momentu na akej velicine bude. Potrebujem ako tie grafy priebehaju na novom aute a tak podobne. Samozrejme ze merania spravim aj cez VAG, ale nebudem mat s cim porovnaj, preto vlastne hladam tieto zavislosti. Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 24. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2011 (editace) nevím teda kde by jsi našel přesné hodnoty nového auta. však všude máš napsané, jaký výkon a toč. moment při jakých otáčkách to má mít, takže si to změř vagem nebo nejlíp nech to změřit na brzdě a uvidíš. jinak každý motor je trochu originál, takže porovnávat jeden z druhým je o ničem. napiš z jakého důvodu to potřebuješ porovnávat? ale pokud trváš na něčem, tak na stránkách dieselpower máš tohle http://race.dieselpower.cz/tiny_mce/plugins/ibrowser/scripts/popup.php?url=/galerie/upravy/komplet/vw_19tdi_pd/19tdi_74kw_240nm_chip_102kw_310nm_550.jpg&clTxt=Klikn%C4%9Bte%20na%20obr%C3%A1zek%20pro%20zav%C5%99en%C3%AD%20okna podle mne tedy postačuje udělat si log 3,10,11 - podle toho zkoukneš turbo, váhu - porovnáš to s požadovanou hodnotou, kterou dáva sama řj a když bude vše ok, udělat log 5,6 a z toho (plus pár údajů) ti kpower vyplivne graf průbehu výkonu a toč. momentu. když křivka grafu bude ok, tzn. nebude poskákaná, nebudou vidět propady, tak to bude určitě ok. Editováno: 24. Srpen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2011 pokud se ten Kpower udělá jak má, tak hodnoty sedí, průběh výkonu také, ale průběh kroutícího výkonu je haluz....každopádně když není brzda ak jako orientační měření je to ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.