pechy Vloženo 25. Srpen 2011 Vloženo 25. Srpen 2011 Ahoj, potřebovala bych poradit, mám FII v květnu skončila záruka. Když zapnu klimu, tak se auto začne strašně chvět, jakoby nadskakovat. Při zapnutí na 1 se to ještě dá vydržet, ale když tam dám 3, tak auto neuvěřitelně vibruje a skáče jak koza, samozřejmě je to více patrné, když auto stojí na místě. Problém se objevil až nyní, dřív jsem také pociťovala mírné chvění, ale to je určitě dáno malým výkonem (1.2 HTP - 51kW). Má někdo podobnou zkušenosti? Díky za rady. Citovat
Escrito Vloženo 25. Srpen 2011 Vloženo 25. Srpen 2011 To asi není normální, mě to nic takového nedělá. Citovat
orlov Vloženo 25. Srpen 2011 Vloženo 25. Srpen 2011 V týchto horúčavách dostávajú slabučké motoriky HTP s klímou dosť zabrať, ale rozhodne nemá nič vibrovať. Citovat
pechy Vloženo 27. Srpen 2011 Autor Vloženo 27. Srpen 2011 mě to dřív také nedělalo, až teď. Jen jsem chtěla vědět, čím by to tak mohlo být, abych si připravila peníze :-( Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 31. Srpen 2011 Vloženo 31. Srpen 2011 Zkontrolovat "klínový" řemen, jak je napnutý a jestli neklouže - nebo jestli ho případně není potřeba vyměnit. Další možností je závada napínáku s napínací kladkou. Pokud je řemen vytahaný nebo opotřebovaný a prokluzuje, případně jestli je přidřené ložisko napínací kladky, bude to fest cukat motorem, jak se mění síla potřebná k otáčení tím řemenovým převodem. Oprava řemenového převodu je na pár stovek za materiál plus něco za práci. Další možností je závada kompresorku klimy. To už by byla dražší závada... Citovat
vormen Vloženo 1. Září 2011 Vloženo 1. Září 2011 předpokládám, že to bude manální klima, podlo toho 1 přepnu na 3. měl bych dotaz na místní odborníky. výkon klimakopresoru u této manuální klimy se mění podle rychlosti ventilátoru? a ještě jeden, když je zaplá manuální klima a kolečkem nastavevení teploty se pootočí z směrem k teplému vzduchu, co nastane? sníží se výkon kompresoru, přimíchá se ke studenému vzduchu z klimy teplej vzduch zvenku nebo se přimíchá teplej vzduch z topení? mám teda manuální klimu v HTP 51 kW auto rok starý a nějaký výrazný třepání nepozoruju, jen snížení výkonu. Citovat
pechy Vloženo 5. Září 2011 Autor Vloženo 5. Září 2011 jo, je to manuální klima. Zatím to vypadá, je jsou v háji ventily, zítra to vezu do Škodovky, tak dám vědět, jak to dopadlo. Před třemi měsíci skončila záruka :-( Citovat
vormen Vloženo 5. Září 2011 Vloženo 5. Září 2011 ventily? to snad ne. co já vím, tak to byl problém u HTP 40kW a u těch silnějších už snad tolik ne, jakej máš kód motoru? Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Září 2011 Vloženo 5. Září 2011 Nemyslí třeba Pechy ventily u kompresoru klimy? Tam by mohl být zakopaný čokl, kdyby chvilkově zůstávaly viset a nárazově by se měnilo zatížení motoru právě kompresorkem... Uvidíme (řekl slepej) s čím přijde... Citovat
spenik Vloženo 6. Září 2011 Vloženo 6. Září 2011 Zdravím. Taky mi to začalo dělat. Když stojím na volnoběh, zapnu klimačku, tak auto začne značně vibrovat :-( Mám 1,2 HTP 51 kW s climatic. Děkuji za radu Citovat
vormen Vloženo 6. Září 2011 Vloženo 6. Září 2011 a co třeba přidat plyn na volnoběh, otáčky tak kolem 2tis., potom spadnou třeba někam k hodnotě 1tis. místo cca 800. mně se po zapnutí klimy zvedne volnoběh automaticky k té tisícovce, ale někdy ne a auto se chvěje, tak to dělám takhle. Citovat
pechy Vloženo 7. Září 2011 Autor Vloženo 7. Září 2011 tak jsou to podpálené ventily, Škodovka se pochlapila a řeší to v rámci záruky Citovat
spenik Vloženo 7. Září 2011 Vloženo 7. Září 2011 tak jsou to podpálené ventily, Škodovka se pochlapila a řeší to v rámci záruky Jaké ventily? Buď prosím trochu konkrétnější ;-) Resp. kolik by to odhadem stálo, mimo záruku? Citovat
pechy Vloženo 7. Září 2011 Autor Vloženo 7. Září 2011 prostě není tlak ve 2. a 3. válci, je to na výměnu celé hlavy, kolik by stála oprava nevím, co jsem koukala zde na fóru, tak kolem 40t Kč Citovat
libero Vloženo 7. Září 2011 Vloženo 7. Září 2011 (editace) na 1,2 HTP Fábia I a II+Roomster má ŠA opravnú sadu v hodnote cca 650€ (komplet hlava,katalyzátor,tesnenia,tesniace tmely,spojovací materiál ) týka sa kódov motora BMD,BME,BBM,BZG,CGPA,CGPB,CHFA Editováno: 7. Září 2011, autor: libero1071 Citovat
vormen Vloženo 8. Září 2011 Vloženo 8. Září 2011 a já myslel, že u CGP motorů už je to vyřešený, nebo aspoň od nějakýho roku výroby Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.