Jump to content

vormen

Uživatel
  • Content Count

    1,873
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

vormen last won the day on October 5 2013

vormen had the most liked content!

Community Reputation

267 Excellent

About vormen

Recent Profile Visitors

3,260 profile views
  1. Takovejch je, stačí si to projít napříč značkama a zjistíte, že jsme na tom relativně dobře s "prkotinama". Takový špatný šrouby a sváry na nápravách, možnost požáru, to je teprve něco.
  2. vormen

    Scala a konkurence

    Obyčejná žárovka je prostě obyčejná skleněná baňka s wolframovým vláknem, co se při průchodu el. proudu rožhaví a vydává světlo. Halogenová je speciální druh žárovky, kde je uvnitř navíc sloučenina halogenu, používají se v autech jen v předních světlometech.
  3. Ta závada bude podle mě SW povahy, prostě auto vůbec nezapaluje, nebo tam netlačí vůbec benzín. Měnit čidla, nebo vstřikovače je jen zoufalý pokus s tím něco udělat. Ona ta Scala je prostě jak telefon s androidem.
  4. vormen

    ostrekovače okna

    Návod Scala str. 43
  5. No nevim, ty vstřikovače to podle mě nejsou. Na tom videu je slyšet, že tam není ani náznak zápalu a že by byly všechny vtřikovače vadný je skoro jistá blbost.
  6. vormen

    Škoda SCALA

    Fakt jo, teď jsem se díval a je tam opravdu 3100, takže to sedí. Ale poprvé jsem slyšel 2100.
  7. vormen

    Škoda SCALA

    Hlavně mě těší, že ten slabší nemá dvouhmotu, přece jen s tím nemám zkušenost. Sice je to s ním příjemnější, ale ty potencionální problémy za to nestojí. To srovnání světel by mě taky zajímalo. Akorát v tom videu řekli opačně otáčky při 130, prý 2100 na pětku u slabšího a 2800 na šestku u silnějšího.
  8. vormen

    Škoda SCALA

    Pěkný video, kde se mi potvrdilo, že připlácet za silnější tříválec nemá smysl.
  9. Tak je to vpořádku, zkus využít tlačítko "i" na stropě a zeptat se :)
  10. Nebyla to třeba skladovka a již zaregistrovaná? První věc co mě napadla.
  11. ...Zaznamenané údaje mají napomáhat při analýze, jak se chovaly systémy vozu krátce před, v průběhu a krátce po nehodě a přispívat tak k lepšímu objasnění okolností, při nichž došlo k nehodě se škodami na majetku a případně i na zdraví.... Otázka je jak jsem psal, jestli nebude automobilka s daty nějak manipulovat a poskytne je tak, jak byla zaznamenána, protože je potřeba pro jejich získání nějaký jejich "dekodér" a výrobce by měl z principu trvat na tom, že auto za nic nemůže, protože jinak by to byl skandál. Ale prostě v návodu to je, takže to může uživatel nárokovat.
  12. Jinak viz. str. 166 v návodu a funkce se jmenuje EDR - Event Data Recorder, takže tím pádem by se na to dalo poukázat a automobilka by ta data měla poskytnout.
  13. No to je právě otázka, jak by se k tomu automobilka stavěla, přirozeně by nechtěla připustit svou vinu a ta data by z ní tahali jak FBI od Applu :) Ale určitě na to jednou dojde.
  14. Auto má paměť ze které se dají vyčíst data o tom, jestli FA nebo další asistenti byli aktivní, taková "černá skříňka", ale není to uživatelsky dostupný. Takže i bez kamery by se v případě problému dalo dokázat, že za to nemůžeš.
  15. Jak je na tom apka v apple watch? Co všechno umožňuje a je spolehlivá?
×
×
  • Create New...