Publikováno Srpen 27, 201114 r Zdravým, pokud jsem to založil špatně omlouvam se, můj problem se týka svícení ikony serva, ABS a elek.motoru, na diagnostice jsem jěště nebyl, ale motor jede normalně i spotřeba je beze změny, servo funguje jen občas se jakoby na 1-2 s vypne ale je to jednou za týden a ABS nefunguje vůbec, technik říkal že to bude svazek, ale doma sem se na něho díval a je v dobrem stavu, ta elekt. motora že bude vyfuk a nebo lambda, vyměnil jsem i vyfuk i lambdu, nesvitilo to 2 dny a pak to začalo svitit na novo, a to ABS že je čerpadlo a stoji 25 000 ale na nic se nedíval, jen to zhodnotil podle příznaku a praxe, pokud by to byla pravda tak auto davam do šrotu, je sice v dobrem stavu ale, už jsem do něho vrazil 30 tisic a další peníze už nedam, takže pokud mate nápady rád je vyzkoušim a když ne jde z domu, děkuji je to 1,4MPi (AZT) 50kW r.v. 2000 najeto cca.150tis (nemam servisku takto není iste)
Září 2, 201114 r Čauky svazek je to 100%. U těhle aut je to slabina-klasická 2000. Musí se to znovu napojit v hlavním svazku co je v levým nosníku. Časem ti nepůjde levá blikna, světlo...atd. to samý může být i s ikonkou motoru-elektronika je potvora. Taky je dobrý zkontrolovak ukostření pod tachometrem, nebo na nosníku. Někdy malá blbost udělá velkej poplach. ABS vypadá spíš na čidla v kolech. Nejlepší bys měl, kdyby ti na to juknul někdo s kompem a Vag-com diagnostikou. Tím bys měl jasno. Snad jsem ti aspoň trochu pomohla Upraveno Září 10, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Září 3, 201114 r Autor kabel na VAG by měl dorazit tento týden tak to napojím a napíšu co to našlo za chyby
Září 5, 201114 r Autor po diagnostice je tam toto, poradí někdo jak to opravit a co to bude za závady? VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 047 906 033 H Komponent: 1,4l SIMOS3PA 00HS5501 Kódování: 00031 Opravna #: WSC 14283 TMBNB46Y9Y3026434 SKZ7Z0Y0446876 3 Nalezeny chyby: 17526 - rada 1 -sonda 2: topny okruh Preruseni P1118 - 35-00 - - 16524 - rada 1 -sonda 2 Bez aktivity P0140 - 35-00 - - 17978 - rid.jedn. motoru zablokovana P1570 - 35-10 - - - Sporadicky Adresa 03 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 907 379 Komponent: ABS 5.7 FRONT V00 Kódování: 00044 Opravna #: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 00301 - Zpetne cerpadlo ABS (V39) 35-00 - - Adresa 44 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q0 423 156 E Komponent: Lenkhilfe 0001 Kódování: 00110 Opravna #: WSC 00000 2 Nalezeny chyby: 01288 - sv.30 servorizeni 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-00 - preruseni n.zkrat na plus Adresa 09 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 6Q1 937 049 Komponent: BORDNETZ-SG. 1S30 Kódování: 09234 Opravna #: WSC 13765 2 Nalezeny chyby: 01598 - Napeti akumulatoru vozidla 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky 00966 - Pojistka ukazatelu smeru jizdy (S151) 37-10 - Defekt - Sporadicky Konec -------------------------------------------------------
Září 5, 201114 r asi bych začal úplně od konce a to baterkou. Jak je stará, stav, vyměnit. Nízké palub.napětí dokáže nadělat problémů .... pak bych se teprve zaměřil na zbytek, pokud ještě nějaký bude
Září 10, 201114 r Autor takže baterka ma caa. 4roky možna vic, ve volnem stavu ma 12,47V a po nastartovaní dáva 14,70V a po resetovaní chyb ukazuje toto VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 907 379 Komponent a/nebo - verze: ABS 5.7 FRONT V00 Kódodvání softwaru: 00044 Kód opravny: WSC 13765 1 Nalezeny chyby: 00301 - Zpetne cerpadlo ABS (V39) 35-00 - - VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 E Komponent a/nebo - verze: Lenkhilfe 0001 Kódodvání softwaru: 00110 Kód opravny: WSC 00000 1 Nalezeny chyby: 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-00 - preruseni n.zkrat na plus Upraveno Září 10, 201114 r od sullysun
Září 10, 201114 r máš korozi u pojistky ABS nad baterkou a odchází ti snímač natočení volantu, u motoru je špatná lamda sonda za katem..
Září 10, 201114 r Autor zkus to napsat nějak polopatě nech vím co udělat opravim si to sam ale musim vědet co a jak Upraveno Září 11, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Září 11, 201114 r Pojistka ABS: Pojistku vyměnit. Stávala cca 52 kč. Sou to ty plechový pásky na bateriovým krytu. Je tady vo tom téma. snímač natočení volantu: vyměnit špatná lamda sonda za katem: Zkontrolovat, jestli ti neuhnili dráty k lamdě (je na vejfukovým potrubý za katalizátorem) Pokud to jo, tak opravit. Pokud ne, koupit novou Lamda sondu a vyměnit. Ale kup nějakou kvalitní ať ti vydrží a nekupuj čínu za 2 stovky nebo jetou z vrakáče.
Září 18, 201114 r Autor tak po výměně pojistky a resetu chyb zmizla kontrolka abs a elekt.motoru, tak uvidím do kdy to vydrží najel jsme zatim asi 40km a nesvíti, dalši opravy musí počkat na finance
Září 24, 201114 r Autor poradí někdo kde levně koupit origoš lambda sondu za katalizátor a snímač otaček volantu na fabku 1,4MPi 50kW r.v.200 motor ATZ ???
Září 24, 201114 r Nejlevnější lambdu co jsem já našel a kde jsem i já kupoval je tu: http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/lambda-sondy/1544-lambda-kyslikova-sonda-fabia-od-r-00-08.html . Je to originál a mě vyřešila problém se spotřebou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.