Publikováno Září 18, 201114 r Zdravím chlapi, Octavie 2001 1.9 TDI 66kw 4x4 185 000km - mám problém, téma na tohle jsem nenašel a nevím si rady. Odpoledne jsem se jel projet a během jízdy se mi rozsvítila rezerva ( dojezd byl 70 km na pal.pc ), jel jsem dál, sjel na pole, párkrát udělal kolečko na zkoušku 4x4 a jel asi 10 km zpět....už jsem měl dojezd jen 50 km + - . Ráno jsem přišel do auta, chci nastartovat a nic...startér zatočil, motor jakoby chtěl už už naskočit ale jen sekundu a pak už jen točil startér naprázdno....dobil jsem baterku - nic. Připojeno na VAG - bez chyb. Dolili jsme 5 litrů nafty a pořád stejné. Při startování jde slyšet čerpadlo v nádrži jak chrochtá a v hadičce od filtru je 1/3 bublina - při nastartování se pomalu posouvala dál ale pak vyjela zpět na vrchol hadičky - po dolití nafty a startování zmizela. Zkoušeli jsme tak 30x nastartovat, baterii už znova nabíjím a nejede to, pořád stejné úplně bezezměny. Napadlo nás: - málo nafty - dolili jsme 5l - zavzdušněné ( málo paliva, úhel nádrže při startovaání mííírně zadek níž ) - jel jsem na rezervu, mohlo to nabrat nějký bordel a zaprasil se mi filtr - nebyl zatím měněný od koupi auta ( 3 týdny ) - volnobežka startéru - motor se ovšem protočí zezačátku, takže to asi ne Další nápady nemáme, VAG nic nenapsal - ráno zkusím pojistky, relé 109 a klapku EGR podle toho co jsem se tady dočetl. Opravdu doufám, že je to ten ventil...mám už tak problém se zadním diferenciálem a haldexem - strašně hučí, nechci další problémy. Pokud někdo ví co s tím může být, prosím o radu - díky moc Upraveno Září 18, 201114 r od CEZAR
Září 19, 201114 r Při startování jde slyšet čerpadlo v nádrži jak chrochtá 1.9 TDI nemá čerpadlo v nádrži. Jestli tam něco chrochtá, pak je sání ještě nad hladinou nebo těsně na hladině. Dolij ještě víc nafty. EDIT: Aha, tak 4x4 má jakoby dvojitou nádrž a čerpadlo na přečerpávání. Nicméně dolij ještě víc nafty. Upraveno Září 19, 201114 r od Wojnar
Září 19, 201114 r Autor a jak je možné že jsem dojel v pohodě na parkoviště? to mi poslední kapka došla až přesně na parkovišti? nějak mi nedává smysl že by to bylo palivem
Září 19, 201114 r Jednou to dojít muselo . Třeba jak jsi jel tak se houpala nafta v nádrži a furt to nějak stačilo nasávat. Když jsi stál, auto je trochu z kopce a sací hadička spolehlivě nad hladinou. Sám píšeš: Napadlo nás: - málo nafty - dolili jsme 5l - zavzdušněné ( málo paliva, úhel nádrže při startovaání mííírně zadek níž ) Nevím, prostě přemýšlím "nahlas". Dolej víc nafty, třeba dalších 10 litrů, a pak laboruj dál. Dřív to nemá smysl. Upraveno Září 19, 201114 r od Wojnar
Září 20, 201114 r Autor Tak nakonec to byla ta klapka u toho EGR ventilu. Dolili jsme palivo a mrkli na klapku a byla zaseklá...okamžitě se mi ulevilo. Rozdělali jsme to a vyčistili to pomocí spreje a hadry a je to ok. Palivo je aspoň dolito...rovnou půl nádrže :-) Díky za pomoc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.