Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím chlapi,

Octavie 2001 1.9 TDI 66kw 4x4 185 000km - mám problém, téma na tohle jsem nenašel a nevím si rady. Odpoledne jsem se jel projet a během jízdy se mi rozsvítila rezerva ( dojezd byl 70 km na pal.pc ), jel jsem dál, sjel na pole, párkrát udělal kolečko na zkoušku 4x4 a jel asi 10 km zpět....už jsem měl dojezd jen 50 km + - . Ráno jsem přišel do auta, chci nastartovat a nic...startér zatočil, motor jakoby chtěl už už naskočit ale jen sekundu a pak už jen točil startér naprázdno....dobil jsem baterku - nic. Připojeno na VAG - bez chyb. Dolili jsme 5 litrů nafty a pořád stejné. Při startování jde slyšet čerpadlo v nádrži jak chrochtá a v hadičce od filtru je 1/3 bublina - při nastartování se pomalu posouvala dál ale pak vyjela zpět na vrchol hadičky - po dolití nafty a startování zmizela. Zkoušeli jsme tak 30x nastartovat, baterii už znova nabíjím a nejede to, pořád stejné úplně bezezměny.

Napadlo nás: - málo nafty - dolili jsme 5l

- zavzdušněné ( málo paliva, úhel nádrže při startovaání mííírně zadek níž )

- jel jsem na rezervu, mohlo to nabrat nějký bordel a zaprasil se mi filtr - nebyl zatím měněný od koupi auta ( 3 týdny )

- volnobežka startéru - motor se ovšem protočí zezačátku, takže to asi ne

Další nápady nemáme, VAG nic nenapsal - ráno zkusím pojistky, relé 109 a klapku EGR podle toho co jsem se tady dočetl. Opravdu doufám, že je to ten ventil...mám už tak problém se zadním diferenciálem a haldexem - strašně hučí, nechci další problémy.

Pokud někdo ví co s tím může být, prosím o radu - díky moc

Upraveno od CEZAR

Při startování jde slyšet čerpadlo v nádrži jak chrochtá

1.9 TDI nemá čerpadlo v nádrži.

Jestli tam něco chrochtá, pak je sání ještě nad hladinou nebo těsně na hladině.

Dolij ještě víc nafty.

EDIT:

Aha, tak 4x4 má jakoby dvojitou nádrž a čerpadlo na přečerpávání.

Nicméně dolij ještě víc nafty.

post-57881-0-45056000-1316408087_thumb.j post-57881-0-15334800-1316408100_thumb.j

Upraveno od Wojnar

  • Autor

a jak je možné že jsem dojel v pohodě na parkoviště? to mi poslední kapka došla až přesně na parkovišti? nějak mi nedává smysl že by to bylo palivem

Jednou to dojít muselo :) .

Třeba jak jsi jel tak se houpala nafta v nádrži a furt to nějak stačilo nasávat.

Když jsi stál, auto je trochu z kopce a sací hadička spolehlivě nad hladinou.

Sám píšeš:

Napadlo nás: - málo nafty - dolili jsme 5l

- zavzdušněné ( málo paliva, úhel nádrže při startovaání mííírně zadek níž )

Nevím, prostě přemýšlím "nahlas".

Dolej víc nafty, třeba dalších 10 litrů, a pak laboruj dál. Dřív to nemá smysl.

Upraveno od Wojnar

  • Autor

Tak nakonec to byla ta klapka u toho EGR ventilu. Dolili jsme palivo a mrkli na klapku a byla zaseklá...okamžitě se mi ulevilo. Rozdělali jsme to a vyčistili to pomocí spreje a hadry a je to ok. Palivo je aspoň dolito...rovnou půl nádrže :-) Díky za pomoc

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.