kotlarpavel Vloženo 28. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2013 Zdravím a děkuji za Tvé tel. č., určitě se po svátcích ozvu a když by jsi mě vyřešil tu mou zatracenou kontrolku budu velmi rád a jak by jsi viděl rozvody? Jak časově a finančně, tím myslím samozřejmě práci, vč. materiálu. Zatím dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 28. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2013 Zdravím a děkuji za Tvé tel. č., určitě se po svátcích ozvu a když by jsi mě vyřešil tu mou zatracenou kontrolku budu velmi rád a jak by jsi viděl rozvody? Jak časově a finančně, tím myslím samozřejmě práci, vč. materiálu. Zatím dík. Ahoj neni problem,rozvody hračka.Zavolej mi klidně zítra a vše probereme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kotlarpavel Vloženo 7. leden 2014 Sdílet Vloženo 7. leden 2014 Prosím tě pokouším se Ti dovolat, ale nějak se mě to nedaří. Chtěl bych se s Tebou domluvit na ty rozvody a kontrolku. Nevím zda nejsi někde mimo ČR, nebo máš jiný tel., ale vyzvání to. Budu to zkoušet dál a jestli by jsi mě provolal až budeš mít chvilku, tak já Ti samozřejmě zavolám nazpět. 776 622 522. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malboross Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 (editace) zdravím...mám problém. píše to emise do dílny,, turbo žádnou vůli nemá ale když sešlápnu na podlahu plyn tak auto úbec netáhne a když sešlápnu tak je hlučnější motor stalo semito dneska měl sem na rysce málo oleje a dolil jsem a furt nejede na diagnostice jsme vymazaly chybu a furt to je stejný..prosím o radu děkuji (superb 2004 120kw) Editováno: 23. Březen 2014, autor: malboross Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 co egr, nemáš ho zaslepenej nebo jen totálně ucpanej, či prasklou hadičku k egr ventilu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malboross Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 co egr, nemáš ho zaslepenej nebo jen totálně ucpanej, či prasklou hadičku k egr ventilu? no podívám se na to uvidíme. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 (editace) Jakou chybu jste vymazali? Podle toho se to dá poznat... Nanapsalo to lambdu nebo váhu? Zaslepení egru na to vliv nemá... Editováno: 23. Březen 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 vlastně zaslepení hází kontrolku motoru a píše špatné vedení výfukových plinů a né emise do dílny, sup má pravdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 Zaslepení EGR u 2,5 chybu nehlásí dokonce žádnou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 23. Březen 2014 Sdílet Vloženo 23. Březen 2014 co jsme pak vydedukovali, tak to hlásí od roku výroby 2005, roky před to nehlásí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 24. Březen 2014 Sdílet Vloženo 24. Březen 2014 (editace) Zaslepení EGR u V6 tdi je pitomost nejvetší,motor jde tvrdě pač se tím zvýši vstřikované mnosžství v důsledku omezení zpetných výfukových plynů do sání. Každá V6 tdi postavená na EDC s flashí 800BT tzn BDH,BDG od roku 2003 výše s el klapkou sání má diagnostiku EGR AKTIVNÍ !!!!! takže se po chvíli Emise rozvítí a sním kontrolka motoru. Editováno: 24. Březen 2014, autor: Satas 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 27. Březen 2014 Sdílet Vloženo 27. Březen 2014 Zaslepení EGR u 2,5 chybu nehlásí dokonce žádnou... Učit,Učit,Učit a pak učit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Takže problem EGR je vyřešen za 3 minuty co jsem vůz od kolegy výše zavezl na dílnu! 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 (editace) Proč tak velkým písmem? A proč tedy tak "skromě"? Editováno: 13. Květen 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 A co tady takhle napsat čím to bylo ? FŃůůůůk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 13. Květen 2014 Sdílet Vloženo 13. Květen 2014 Absolutně bez uvahy zapojeny podtlaky a elektrika. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kotlarpavel Vloženo 16. Květen 2014 Sdílet Vloženo 16. Květen 2014 Zdarec, tak jak Satas řekl a napsal, tak taky udělal. Kontrolka už nesvítí . Doporučuji. Fakt autorizáky ať max. prodávají nová auta. Škoda peněz u nich za servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrsuperb 2.5 TDI 120kw Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Ahojte neni to ten ERG u 2.5 TDI taky se mi to ukazalo EMISE DO DILNA ale jek sem natankovak levnějši naftu a malo otaček a jak jsem natankoval kvalitni naftu atk to zmizlo je to nekvalitni palivo u 2.5 TDI se musi brat nejlip u SHELL ANEBO BENZINA mam to vyskoušene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 13. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2014 (editace) Že by zrovna Shell mělo kvalitní naftu, to se říct nedá. Rozhodně zase lepší, než nějaká zapadlá vesnická benzinka, nebo ONO. Dvaapůle chce prostě honit a honit. Žádné podtáčení, ale pěkně jí šlapat po krku a to furt, jen ať se turbo točí, motor maže a z výfuku bordel lítal (a nezasíral se sazema, atd.). Znám spoustu lidí, co jezdí na hranici volnoběžných otáček-špatně. Pak znám spoustu lidí, co hupsnou do auta a za studena céres-špatně. To byl příklad dvou typů špatných řidičů. Když si necháš 2,5 pěkně ohřát ze studena a pak ho nepodtáčíš, tak se nemá takřka co pokazit. A to platí i po jízdě-nechat vydejchat, klidně pár minut a pak vypnout. Tím jsem chtěl pouze říct, že na naftě ani tak co se týká této poruchy nezáleží, ale na dlouhodobém stylu jízdy Editováno: 13. Listopad 2014, autor: SUP1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kotlarpavel Vloženo 18. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2014 Zdravím Vege, mám naprosto stejný motor 2,5 ccm, 120 kW, r. v. 2004 a svítila mi také tato kontrolka motoru a hlášení emise do dílny. Po servisu u Satas je to vyřešeno. Obrať se na něj, také Ti sem psal příspěvek a pokud bude mít čas, myslím že Ti problém vyřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rothos Vloženo 7. Březen 2015 Sdílet Vloženo 7. Březen 2015 Jak jste nakonec vyřešili ty "emise-do dilny"? Mě se včera v autě vybila baterie, tak jsem jí nabil a dal jí do auta a teď mi svítí taky kontrolka motoru a vypisuje mi to to samé. A na diagnostiku se dostanu nejdříve za týden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 (editace) Ahojte Kluci. mam jen takovy dotazek. namnoha videich vidim ze klukum na 2.5 114kw sviti pri startu kontrolka motoru a po nastartovani zhasne. ale me to ani na 1.9 ani na 2.5 nikdy nesvitilo. komu z vas to tez nesviti? Editováno: 2. Duben 2015, autor: JanSuperb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Ahojte Kluci. mam jen takovy dotazek. namnoha vydeich vidim ze klukum na 2.5 114kw sviti pri startu kontrolka motoru a po nastartovani zhasne. ale me to ani na 1.9 ani na 2.5 nikdy nesvitilo. komu z vas to tez nesviti? Svítí to u 2.5 tdi pouze u motoru s elektronikou EU4 tzn BDG,BDH.U 1.9 to samé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JanSuperb Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Dekuji za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anry0350 Vloženo 13. Duben 2015 Sdílet Vloženo 13. Duben 2015 (editace) Tak stále čekám na diagnostiku, jinak dneska ráno když jsem auto vezl na servis, tak jsem nastartoval a ozval se zvuk jako když se vyndá špunt z vany a odteče voda.... následně zmizel nápis EMISE DO Dílny a i kontrolka motoru.... Setkal se s tímto už někdo?? Díky tak chyba zní škrtící klapka - bez signálu Editováno: 1. Květen 2015, autor: Anry0350 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.