Přejít na obsah

Emise Do Dilny 2.5 TDI


littlos

Doporučené příspěvky

Zaslepení EGR u V6 tdi je pitomost nejvetší,motor jde tvrdě pač se tím zvýši vstřikované mnosžství v důsledku omezení zpetných výfukových plynů do sání.

Každá V6 tdi postavená na EDC s flashí 800BT tzn BDH,BDG od roku 2003 výše s el klapkou sání má diagnostiku EGR AKTIVNÍ !!!!! takže se po chvíli Emise rozvítí a sním kontrolka motoru.

Zdravim a mohl bych poprosit jak tento problem vyřešit?egr jsem vyčistil na jizdě to nějak neni moc znat ale vymazu chybu par km a kontrolka motoru skoci znovu.emise do dilny na vagu spatne spalovani vyfukovych plynu 120kw v6 rok 2005.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím potřeboval bych od vás poradit.Nikdo mi nemůže přijít na tu kontrolu motoru,píše mi to emise do dílny.Diagnostika píše čidlo nasávaného vzduchu, vyměnil jsem váhu vzduchu a motor mi pořád svítí.Auto se při rozjezdu dusí.Prosím o radu.Jedná se o Passat 2.5 TDI V6 120kw r.v.2004.Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostika rozhodně nepíše "čidlo nasávaného vzduchu".

Píše určitě jasnou chybu jasné součástky (např. čidlo tlaku sacího potrubí, např. chyba zkrat na kostru, atd.)

Opiš přesně tu chybu, nebo stačí chybový kod

Mohl by to být také např. snímač tlaku sacího potrubí a to je úplně jiná součástka. A také by to mohlo být úplně něco jiného (např.děravá hadice, nebo intercooler, nebo pár dalších věcí). Určitě je rozhodně levnější a rychlejší se nejdříve poradit, než zbytečně měnit hned váhu vzduchu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...

Zdravím, mám Superba 2.5 TDI 120kw. Po výměně rozvodů se mi neustále rozsvěcuje kontrolka motoru a kontrolka ESP. Rozvody už byly několikrát sundaný, všechno nastavený, bylo to u 3 automechaniků nezávisle na sobě, potom to auto šlo k čerpadlářům, kteří rozebrali a zkontrolovali VP44, nezjistili žádné mechanické poškození nebo jinou závadu, všechno chodilo jak má. Pak se to zase rozsvítilo, auto šlo k autoelektrikářovi, který zkontroloval veškerou elektroinstalaci a zjistil nějakou závadu ohledně žhavení, kterou vyřešil. Po týdnu a nějakých 800 kilometrech se kontrolka znovu rozsvítila. Diagnostika píše chybu 00550 - Regulační otevírací ventil vstřikování. Co jsem koukal na ostatní fóra, tak všichni píšou, že jim to blbě jede a moc kouří atp. Mně to jede úplně normálně, nepřijde mi, že by to víc kouřilo. Všechno bylo několikrát složený a nastavený. Snad jen kromě čerpadla v nádrži. Nemáte někdo prosím zkušenosti s touto závadou? Děkuji za Vaše odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prý se zaaretovala klika a vačky a pak se to napíchlo na VAG, který ukázal, že je předvstřik tak jak má být. Neni třeba možný, že by se to samo nějak mohlo rozštelovávat? Já jsem to měl i ve škodovce, kde mi ten předvstřik nastavili nějak taky přes VAG a pak se to znovu rozsvítilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je právě to blbě.Přes VAGínu se to může spíše jen jako by zkontrolovat

Jakmile je správně zaaretovaný spodek, správně zaaretované vačky (před Tím musí být stahovakem povoleny řemenice), správně zaaretované VP44, tak ten pedvstřik pak musí být v pořádku bez jakékoli kontroly diagnostikou. Celé se to prostě zaaretuje a nastaví, utáhnou se řemenice na vačkách, správně se napne řemen na čerpadle a musí to sedět

Pokud tedy čerpadlo nezažilo ZK (zásah kutila)

Já totiž vím, že ve škodovce to prostě ve většině případů nastavit správně neumí, resp. nemazlí se s tím a mnohdy ani nepovolí řemenice na vačkách, což je zásadní podmínka pro správné nastavení VP44

Prostě to tam nasochají a pak si hrajou s řemenicí vačky pohánějící čerpadlo (ty tři imbusy na ní), aby nastavili předvstřik

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem přeposlal přesně tato slova, jak to má být složený a že to dělali přesně, jak zde popisuješ. Já tomu moc nerozumím, tak jsem tu informaci předtím nepřenesl úplně přesně. Navíc to auto za posledního půl roku mělo v ruce několik lidí a všichni se shodli, že je to v pořádku. Jen když já s tim jedu, tak se ta kontrolka rozsvítí. Kolikrát je 14 dní klid a pak se to rozsvítí. Neni přece jenom možný, že to čerpadlo to nějak neudrží a po nějaký době se rozhodí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...