prettorian Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 (editace) Tak opět ten stejný problém, který se tu řešil už několikrát. Auto táhne až nějak od 2500 otáček a to ještě blbě. Na šestku ve 2000 otáčkách auto nezrychluje skoro vůbec. Po 100 000 km mi občas auto padalo do nouzáku a zdálo se mi, že to nějak nejede. Ve 117 000 km jsem vyměnil turbo a začalo šlapat všechno v pohodě. Mezi tím mi odešel jeden vstřik, opravilo se to a jezdilo to dál, ale chvíli po té mi to spadlo zase do nouzáku (124 000 km) a od té doby to zase netáhlo. Vyměnili mi podtlákový ventil = nic, zkontrolovali veškeré hadice, trubice, vyměnili nějaké trubičky = nic, pak vyměnili váhu vzduchu = nic, dnes mi vyměnili podruhé turbo = nic. Absolutně tomu nerozumím, nevím co dalšího se by se tam dalo ještě vyměnit. Napadá vás někoho něco? Díky za případné rady/tipy. Tento problém se tu vyskytuje často, většinou to vyřeší výměna některého ze zmiňovaných dílů. U mně bohužel nepomohlo nic. EDIT: jeste bych asi doplnil, ze po tom, co mi vymenili poprve turbo, tak po nejakych tech 7000 km mi odesel vstrik a opravovali mi to v jinem servisu...cca 150 km po vymene vstriku, mi auto padlo do nouzaku a od te doby prestalo tahnout a nasledne se provedly vsechny vymeny, co jsem zminoval.. Update, tak mám auto doma. Vstřiky vyčištěné, nový palivový filtr, protože byl plný oleje, nějak se mi tam dostával do nafty olej, tak aspoň, že se to udělalo. Každopádně auto se chová pořád stejně. Zkontroloval mi všechno kolem turba, váhy atd. Potvrdil mi, že je to nové. Jediné, co by prý mohl ještě zkusit, je vyměnit elektromagnetický ventil, ale říkal, že to by byla haluz. Spíš vidí problém ve filtru pevných částic. Na diagnostice mu to hlásilo diferenční tlak 0 a teplota před a za DPF byla stejná, což je prý špatně. No ale měnit DPF to je zase pěkná darda.... A hlavně kdo říká, že je to na 100% tím. Editováno: 30. Září 2011, autor: prettorian Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david014 Vloženo 25. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2011 me to treba delal filtr pevnych castic , ze byl zkratka zasranej a nesli pres to splodiny , a pokud ho mas zasranej myslim ze asi ze 30 % tak to porad dela regeneraci , takze sem ho nechal vypnout vykuchat a od ty doby mam klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 25. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2011 Nehlásí se tam chyba rozdílového tlaku čidla DPF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsák Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Zajeď za někým kdo ti to "zdiagnostikuje", zkuste tlak před a za DPF, zkuste regeneraci... a taky bych pořešil ten olej v naftě.... jen tak se tam nedostal, i když při dnešní kvalitě paliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masari Vloženo 3. Únor 2012 Sdílet Vloženo 3. Únor 2012 Jednou mi to taky nechtelo jet, Maxidot hlasil chybu motoru. Auto chvili jelo, chvili ne. Riskl jsem to a jel dal. Nakonec to byl "čidlo vyfukovych plynu" nebo jak se tomu rika. Od te doby nic, teda jen 3x vstriky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.