Publikováno Říjen 5, 201113 r Zdravím pánové, potřeboval bych poradit. Mám takový problém, po delší jízdě po dálnici, třeba po dvouhodinové nepřetržité jízdě na pětku, mi spojkový pedál zabírá pouze kousek od podlahy. Jak bych to popsal, normálně má po sešlápnutí záběr dejme tomu třeba 8 cm, ale já sešlápnu a prvních 6 cm vůbec nic a začne zabírat až 2 cm u podlahy(jednou se mi stalo, že nezabrala vůbec a nešlo přeřadit, až po opakovaném sešlápnutí).Po pár kilometrech používání spojky, se dostane zase do normálu.Odvzdušněna byl již dvakrát a nic. Mám 1,9tdi 2007, najeto 173000.Auto mám rok a najel jsem 35 tisíc a dělá mi to jen po dlouhých trasách po dálnici převážně na tempomat a při vyšších rychlostech si myslím(přítelkyně na tempomat nejezdí a nepostřehla to). Nikde jsem tady na fóru tento problém nenašel. Nějak moc mě to neomezuje, ale mám strach, aby se mi to nestalo někde daleko a do normálu se už to nevrátilo. Dík moc za radu v čem by to mohlo být.
Říjen 5, 201113 r Ahoj, tak buď máš v háji spojkový váleček ( to je ta lepší možnost, levnější a přístupnější ) je za pedálem nebo odešlo spojkové hydraulické ložisko a to je v převodovce, drahší a horší práce.U mě to bylo bohužel ložisko O1.Stejné příznaky jako u tebe, po delší trase pedál dole, při více používání spojky se natlakovala.
Říjen 5, 201113 r petan ma pravdu A rovnou bych udelat komplet spojku, stejne uz mas dost najeto a pak mas klid.
Říjen 5, 201113 r Můžete mi někdo vysvětlit,co je to spojkové hydraulické ložisko?Já tam mám klasické ložisko,které vysouvá hydraulika přes páku nebo je to jinak?
Říjen 6, 201113 r Autor Ahoj, tak buď máš v háji spojkový váleček ( to je ta lepší možnost, levnější a přístupnější ) je za pedálem nebo odešlo spojkové hydraulické ložisko a to je v převodovce, drahší a horší práce.U mě to bylo bohužel ložisko O1.Stejné příznaky jako u tebe, po delší trase pedál dole, při více používání spojky se natlakovala. A jak která možnost vychází finančně co se týče náhradního dílu a pak kolik času která zabere? Protože měnit celou spojku se mi moc nechce, přece je to dost peněz. Jinak pedál spadnutý dole není, je ve stejné výšce, akorát záběr je úplně dole.
Říjen 6, 201113 r Tak hlavni spojkový válec stojí kolem 1.500 kč a pokud jsi zručný, tak vyměníš sám, je za pedálem.A hydraulické vypínací ložisko stojí cca stejně, ale musí ven převodovka :-( Možná, že tam máš u převodovky i pracovní ( pomocný ) válec spojky, to nevím, já mám 6q převodovku a Octavii 1...Tak si to prohlédni a začni u nejlevnější varianty.Podotýkám, že se to bude zhoršovat, až ti pedál zůstane dole jako mi.
Říjen 6, 201113 r Pro Jarina Takto vypadá hydraulické vypínací ložisko, které je celé v převodovce a ven vyčnívá jen konec, který je napojený na spojkovou hydrauliku ( trubku )
Říjen 6, 201113 r Je to tak, OII 1.9tdi nemá hydraulické, ale obyčejné ložisko. Upraveno Říjen 6, 201113 r od monitor
Prosinec 4, 201113 r To chlapci nemáte pravdu.Tady se rozjedou rady jako blázen ale nikdo se nezeptáte jakou má převodovku! Ale jeden ví že tam má hydraulický protože má doma 96kwASZ,druhej ví že tam má obyčejný protože oct II 1.9 tdi nemá hydraulický :-) A co takhle OCT 1?9TDI 77KW 4x4 ? MONITOR? Popřemýšlejte nejdřív o svých odpovědích než začnete bláznit hlavu chudákovi který se ptá na technický problém! Konec konců to je tady u všech témat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.