Publikováno Říjen 9, 201113 r Takze cim bych zacal. No asi takhe,pojistka rele i cerpadlo v nadrzi sou vpohode,kdyz otocim klickem tak rele sepne cerpadlo nic a po cca dvou vterinach se vypne!!!!!!!!!!!! nevite nekdo co s tim muze bejt?????
Říjen 9, 201113 r Čerpadlo přestane být slyšet po natlakování podávacího potrubí na normovaný tlak - je to kolem 1 baru. Rozběhne se znovu až potom, co z něj vstřikovače začnou odebírat = poklesne tlak... Tohle vypadá, že buď nejde elektrika do relátka, spínajícího startér, nebo je v čudu startérová "zasouvací" cívka. Zkus změřit (pokud máš čím), jestli při otočení klíčkem "až na doraz" jde napětí +12V na tenký drát vedoucí k cívce startéru (mívá žlutou izolaci). Pokud tam tohle napětí naměříš, je s velkou pravděpodobností v čudu ta cívka startéru = nezatáhne jádro, tím nevysune pastorek do záběru a zároveň nepropojí startovací obvod. Je to dost častá závada, ta cívka se prostě zkratuje a i když do ní proud jde, nemá dost velkou sílu na to zatáhnout za jádro... Nová cívka stojí pár stovek - výměna netrvá ani půl hodiny. Kdybys na přívodu tohle napětí nenaměřil, musíš hledat směrem k "podpalubní" pojistkové desce a k relátkům na ní. Nové relátko stojí kolem 30,- Kč . Poslední závada, která by tohle mohla dělat, by byl rozpadnutý "ořech" ve spínací skříňce - v tomto případě spínací skříňka jednoduše nesepne ten "poslední" kontakt, který je pod napětím jen po dobu držení klíče ve "START" poloze. U Feliny jsem to nikdy nedělal, ale pokud je spínačka stejné konstrukce jako u favorita a potažmo i u "šáde", tak ten spínačový "spodek" drží vcelku se zámkovou částí jen 3 malé červíky po obvodu a po odstrojení všech plastů kolem by se měl ten spodek dát vyměnit za jiný, sehnaný například na vrakáči. Všecko se to dá vyzkoušet s troškou rizika i bez měřáku jen s dvoumetrovým kusem izolovaného drátu, kterým se na zkoušku propojují odpovídající body elektrické instalace s kladným pólem akumulátoru - ale tohle už by měl dělat opravdu člověk, který elektrice rozumí a ví o rizicích, kde co může odpálit, pokud "šáhne jinam než má".
Říjen 9, 201113 r Autor nj ale ta mrcha startuje ale ta rj byla dlouho bez proudu Upraveno Říjen 9, 201113 r od Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Říjen 9, 201113 r Odpojení napájení od ŘJ by nemělo hrát roli - vymaže se jen na napětí závislá paměť adaptivních hodnot, hlavní konstanty jsou v paměti, které odpojení napájení nevadí. Napiš přesně co to všecko dělá a nedělá - ne jenom půlku jako v prvním dotazu.
Říjen 9, 201113 r Autor otocim klickem do polohy startovani huci potenciometr skrtici klapky motor startuje ale cerpadlo nedava benzin protoze vypne rele a jediny co neni pripojeny je vetrak od chladice a neni priveden privod odvetravani z nadrze Upraveno Říjen 9, 201113 r od Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Říjen 9, 201113 r Pak je nejspíš aktivovaný imobilizér - zkontroluj jestli to dělá i s druhým náhradním klíčem a jestli není špatný kontakt mezi jednotkou immo (vzadu za přístrojovým štítem) a snímací cívkou, která je schovaná na zadní straně plastu kolem spínací skříňky.
Říjen 9, 201113 r Takze cim bych zacal. ... co takhle zkusit napsat co to je za motor, rok ... a pak také necitovat předchozí příspěvky
Říjen 9, 201113 r a že nejde beneli to víš jak? Měl jsi odpojen přívod z lišty, nebo si to jen myslíš, že nešel?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.