black_devil Vloženo 15. Říjen 2011 Vloženo 15. Říjen 2011 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak seřídit motor, aby to prostě jelo tak, jak má. Nijak extra se v tom nevyznám, z literatury mám doma tuším Andrta, tak snad podle něj bych dal něco do kupy. Chtěl bych si to fáčko trochu poladit, nikdo to minimálně 3 roky neseřizoval, mtak si myslím, že by to trochu chtělo, pač nejede zrovna nejlépe. Díky za každý návrh na seřízení. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Říjen 2011 Vloženo 15. Říjen 2011 A proč nepokračuješ tady: PŮVODNÍ DRED ???? Už jsem tam napsal, že zde na fóru je nastavovací předpis pro karbec, pak ještě budeš potřebovat hodnoty ventilových vůlí a základní úhlové nastavení rozdělovače - kvůli základnímu předstihu zážehu. Důležité je mít nevytahaný rozvodový řetěz a minimální vůli na klínku, který drží na hřídeli rozdělovač - jak to nemáš v cajku, lítá předstih jak nudle v bandasce a motor se z toho může pos*at. Všecko ostatní seřizování je spíš kompenzace vůlí a rozdílů vzniklých provozním opotřebením motoru. Předpokladem funkčnosti je samozřejmě to, že všecko ostatní je taky v cajku - mazání, chlazení, těsnění pod palicí, rozvod (řetěz, kola, ventily + sedla + gufera na nich), písty + kroužky + celý klikový mechanismus, zapalování... Jestli chceš mít motor tutově a minimálně na 3 roky OK, musíš začít tím, že ho rozpůlíš a budeš kontrolovat součástky jednu po druhé - a co bude mít nějaké znatelné opotřebení, hned měnit. A stejně ti nikdo a nikdy nezaručí, že třeba po 2 letech nevystřelí vinou skryté výrobní vady těsnění pod palicí nebo že se nepoštění svíčka... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.