black_devil Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak seřídit motor, aby to prostě jelo tak, jak má. Nijak extra se v tom nevyznám, z literatury mám doma tuším Andrta, tak snad podle něj bych dal něco do kupy. Chtěl bych si to fáčko trochu poladit, nikdo to minimálně 3 roky neseřizoval, mtak si myslím, že by to trochu chtělo, pač nejede zrovna nejlépe. Díky za každý návrh na seřízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 A proč nepokračuješ tady: PŮVODNÍ DRED ???? Už jsem tam napsal, že zde na fóru je nastavovací předpis pro karbec, pak ještě budeš potřebovat hodnoty ventilových vůlí a základní úhlové nastavení rozdělovače - kvůli základnímu předstihu zážehu. Důležité je mít nevytahaný rozvodový řetěz a minimální vůli na klínku, který drží na hřídeli rozdělovač - jak to nemáš v cajku, lítá předstih jak nudle v bandasce a motor se z toho může pos*at. Všecko ostatní seřizování je spíš kompenzace vůlí a rozdílů vzniklých provozním opotřebením motoru. Předpokladem funkčnosti je samozřejmě to, že všecko ostatní je taky v cajku - mazání, chlazení, těsnění pod palicí, rozvod (řetěz, kola, ventily + sedla + gufera na nich), písty + kroužky + celý klikový mechanismus, zapalování... Jestli chceš mít motor tutově a minimálně na 3 roky OK, musíš začít tím, že ho rozpůlíš a budeš kontrolovat součástky jednu po druhé - a co bude mít nějaké znatelné opotřebení, hned měnit. A stejně ti nikdo a nikdy nezaručí, že třeba po 2 letech nevystřelí vinou skryté výrobní vady těsnění pod palicí nebo že se nepoštění svíčka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.