Přejít na obsah

nestabilne otacky na volnobehu + problem so syticom


verreaux

Doporučené příspěvky

Zdravim. Mam favorit 135LS rv 92 s LPG a moj problem je nasledovny. Hlavnym problemom je to, ze ked jazdim na benzin, tak mi otacky na volnobehu kolisu asi od 900 po 200 otacok/min (zohriaty motor) a samozrejme motor zdochyna. Pri jazde auto nema problem...akurat pri pridavani plynu citim v plynovom pedali akoby vacsi odpor ako ked jazdim na LPG...proste treba na neho viac slapnut. Pri jazdeni na LPG su otacky stabilne a plynovy pedal ide lahko = ziadny problem.

Dalsi problem je sytic (benzin). Auto nastartujem a sytic akoby vobec nezapol. Motor sa trasie a drkoce a ked mu nepridam plyn tak zdochne. Prejdem na nom napr 500m a sytic sa zapne, ale otacky drzi max pri 1000ke a ked sa motor zohreje dalej to pekne klepe pri nejakych 500otackach. Teda tak to fungovalo kym som nemal problem s kolisanim otacok, teraz to robi tak, ako som vam to opisal vyssie.

Takze ak by ste mi vedeli poradit co kde rozobrat, vycistit alebo co vymenit tak by som bol rad.

Editováno: , autor: verreaux
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S kolísajúcimi otáčkami som sa trápil viac ako rok, najčastejšou príčinou je sanie (nepočuteľné!) falošného vzduchu cez opotrebované/zostarnuté spodné tesnenie karburátora na sacom potrubí. Ale nekupovať zaliate v gume -to sú zmätky síce lacné, ale na 3 mesiace! Kúpiť 3dielnu sadu (asi 12 eur). Ten sytič má pravdepodobne prasknutý bimetál, dosť drahá vec, ale dá sa to vyriešiť karburátorom nejakým z vrakoviska.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zatial som vymenil hadicku od posilovaca brzd lebo som zistil, ze fucala...no tym sa to nevyriesilo co som aj cakal, ale aspon sa zlepsili brzdy. Dalej dnes som vymenil palivovy filter a obohacovací ventil karburatora lebo som zistil, ze mi okolo neho vytekal benzin a aj membrana v nom uz ma cosi za sebou. Vysledok je zatial taky, ze sa tvari OK. Zatial sa otacky pekne drzali, no uvidim co to spravi ked ho prevetram na dlhsej trase. A ci sa nieco zlepsilo so systicom to uvidim az ked motor vychladne a potom to otestujem.

Editováno: , autor: verreaux
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak bol som vyskusat sytic a tvari sa ze funguje ako ma. Auto krasne nastartovalo na prvy tuk a ihned sa zopol sytic asi na 1100 ot a postupne sa to zvysovalo az na 1500 ot. Trochu som sa este pohral s nastavenim volnobehu na 850 ot a zatial to fachci :) Este som zevdavy ako bude startovat pri teplotach okolo nuly. Som zvedavy na zajtrajsi ranny start :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...