verreaux Vloženo 19. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2011 (editace) Zdravim. Mam favorit 135LS rv 92 s LPG a moj problem je nasledovny. Hlavnym problemom je to, ze ked jazdim na benzin, tak mi otacky na volnobehu kolisu asi od 900 po 200 otacok/min (zohriaty motor) a samozrejme motor zdochyna. Pri jazde auto nema problem...akurat pri pridavani plynu citim v plynovom pedali akoby vacsi odpor ako ked jazdim na LPG...proste treba na neho viac slapnut. Pri jazdeni na LPG su otacky stabilne a plynovy pedal ide lahko = ziadny problem. Dalsi problem je sytic (benzin). Auto nastartujem a sytic akoby vobec nezapol. Motor sa trasie a drkoce a ked mu nepridam plyn tak zdochne. Prejdem na nom napr 500m a sytic sa zapne, ale otacky drzi max pri 1000ke a ked sa motor zohreje dalej to pekne klepe pri nejakych 500otackach. Teda tak to fungovalo kym som nemal problem s kolisanim otacok, teraz to robi tak, ako som vam to opisal vyssie. Takze ak by ste mi vedeli poradit co kde rozobrat, vycistit alebo co vymenit tak by som bol rad. Editováno: 19. Říjen 2011, autor: verreaux Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
19jmsr56 Vloženo 22. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2011 S kolísajúcimi otáčkami som sa trápil viac ako rok, najčastejšou príčinou je sanie (nepočuteľné!) falošného vzduchu cez opotrebované/zostarnuté spodné tesnenie karburátora na sacom potrubí. Ale nekupovať zaliate v gume -to sú zmätky síce lacné, ale na 3 mesiace! Kúpiť 3dielnu sadu (asi 12 eur). Ten sytič má pravdepodobne prasknutý bimetál, dosť drahá vec, ale dá sa to vyriešiť karburátorom nejakým z vrakoviska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
verreaux Vloženo 24. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 (editace) zatial som vymenil hadicku od posilovaca brzd lebo som zistil, ze fucala...no tym sa to nevyriesilo co som aj cakal, ale aspon sa zlepsili brzdy. Dalej dnes som vymenil palivovy filter a obohacovací ventil karburatora lebo som zistil, ze mi okolo neho vytekal benzin a aj membrana v nom uz ma cosi za sebou. Vysledok je zatial taky, ze sa tvari OK. Zatial sa otacky pekne drzali, no uvidim co to spravi ked ho prevetram na dlhsej trase. A ci sa nieco zlepsilo so systicom to uvidim az ked motor vychladne a potom to otestujem. Editováno: 24. Říjen 2011, autor: verreaux Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
verreaux Vloženo 24. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2011 No tak bol som vyskusat sytic a tvari sa ze funguje ako ma. Auto krasne nastartovalo na prvy tuk a ihned sa zopol sytic asi na 1100 ot a postupne sa to zvysovalo az na 1500 ot. Trochu som sa este pohral s nastavenim volnobehu na 850 ot a zatial to fachci Este som zevdavy ako bude startovat pri teplotach okolo nuly. Som zvedavy na zajtrajsi ranny start Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.