Přejít na obsah

Klepání při zatáčení do leva


vitezslav2

Doporučené příspěvky

nie si v to sám, prezul som zimné a pri zatáčaní vpravo cítim klepkanie (podľa otáčok kolesa) z ľavej strany ! dovtedy to nerobilo...(ako si písal hlavne na kruháčoch.) veľmi málo a iba niekedy to cítim aj pri primej jazde.

dúfam že to nieje napr. ložisko! Kolesá som dotiahol momenťákom - pre istotu..., gumy sú "nové"

hmm. Nebude to kamienok vo vzorke gumy!? mám "zubaté" ESKIMO S3+ a veľmi málo závaží...

Editováno: , autor: mode
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi teď po přezutí začalo cosi hučet a náhodně poklepávat od přední nápravy.

Po pročítání fóra jsem se už děsil ložiska, kloubů a kdovíčeho a nakonec to bylo jen blbě utažené kolo, resp. asi i blbě "nasazené". Při dotahování bylo na fest, ale jak jsem ho sundal a dotáhl znova, tak to přestalo.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

prehodil som pôvodné letné a aj predné za zadné takže gumou to 100% nieje. Kolesá som utiahol momenťákom! ..... a keď zatočím doprava stále čosi klepká (frekvencia podľa rýchlosti kolesa) vľavo vpredu,

chlapy čo s tým ????

To už mám za sebou. Dělal to kynetický kloub. Cena cca 1000 Kč. Doporučuji s výměnou neotálet.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně stejný problém jsem měl taky,ale bylo jedno na jakých pneu.Když jsem prudce točil do prava tak klepání od levýho kola ( motor se odstředivou silou natlacil na levou poloosu a tlacil na homokynetak vnitrni ) Měl jem taky v pr*eli komokyneťák na levé poloose. Klepalo to a klepalo tak jsem se snažil v zatáčkách jezdit pomalu až mi to nakonec v nejblbějším z nejblbějších míst luplo a celej homokyneťák prasknul, takže pak jedině odtahovka jelikož na laně se to odtáhnout nedá a výměna.Doporučuji sehnat starší celou škodováckou poloosu ( nová cca 11 000kč ), starší na vrakáči kompletní s oběma kloubama sem sehnal za 1500kč na TDI81kW. Je třba pořádně vyzkoušet vůle, aby se to moc nechechlalo a je to podle mě určitě lepší a rychlejší než měnit jen homokyneťák za italské či jiné kopie které tomo moc nevydržely ( vlatní zkušenost, už sem měnil 3x, vždycky to zase mr*lo, teď mám starší origo a drží)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl ještě problém v tom, že auto bylo " tuknuté " Tatrou z boku, po opravě byl předek křivej, motor byl na silenblocích " našponovaný " a byl jakoby posunutý o 7cm na levou stranu ( po směru jízdy ) když se povolily šrouby silentbloků tak ho to prostě vystřelilo do strany. Proto se motor pořád tlačil na levou poloosu a když se vyndal motor, bylo na něm vidět jak má z venku vydřený dýhy od homokyneťáku. Při rovné jízdě mi to dělalo jen minimálně, třeba při zhoupnutí ve větší rychlosti ( silniční nerovnosti ) to vždycky zabubnovalo, to stejný při pravých zatáčkách kdy motor svou odstředivou silou ještě více tlačil na levou stranu. Při levých zatáčkách, kdy se motor natlačil tam kde má být bylo naprosté ticho. Teď mám auto už 100% zpravená, odřezal secelý předek od kabiny a z druhého na zadek bouraného auta se bodově navařily tak jako při origu celé nové nápravnice aby vše sedělo jak má. Měl jsem někde od mechanika vypsané ty homokyneťáky od které firmy jsou OK, které jsou fakt dobré a které určitě nebrat, možná to ještě někde najdu. Ale jednodušší a dle mě lepší je fakt sehnat starší origo poloosu. Jen ať to není z auta bouraného na předek a trochu ji vyzkoušet jak je na tom z vůlema a jestli samotná poloosa nekope. Když vyměňuješ jen kloub je s tim 4x více práce, než když vyměníš celou poloosu takže pokud si to neděláš sám nebo po známosti tak si i hodně připlatíš. Takhle jsem ot měl 1500 orig poloosa + 500 práce. Jinak by to bylo 3800 kloub + práce asi 1500. Jinak matně si vzpomínám že nebrat : metelli, starline atd, Spidan je OK, ale dobrej byl německej a byla to zkratka jako GKN nebo tak nějak, teď si nevzpomenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Inu včera jsem měl zvedlé auto a na velké poloose mi technik ukázal jak cuká... nejen že je vůle u převodovky, ale u kola jakoby hýbe s poloosou ven z homo kloubu :-( nikdy jsem to neviděl, takže nechápu čím to je, řekl mi vyměnit a sehnal jsem použité, jen nevím, zda to třeba nemá dělat? nevíte někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vůle nesmí být stranová, takže když chytneš poloosu u kloubu a škubeš s ní do stran tak nesmíš nic cítit. To že chodí podélně by mělo být teoreticky normální jelikož takhle ten kloub funguje když ti propéruje auto nebo když vytočíš kola, otázkou je, zdali to má dělat takhle v klidovém stavu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...