vitezslav2 Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 Zdravím všechny.Mám problém.Po přezutí na zimní pneu,se mi začalo při zatáčení do leva ozývat klepání s intenzitou podle rychlosti.Nevím jestli z předních nebo zadních kol. Nevíte čím by to mohlo být?Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark Faby Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 Může to být poloosa pokud to dělá při zatočení,pokud to dělá i při jízdě rovně a máš tam litý kola tak to může dělat i závaží který se tře o brzdič(lepené závaží uvnitř disku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 31. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 Dělá to jen při zatáčení do leva.Přezouval jsem z ALU na plecháče.Když jedu rovně,tak nic nesliším.Když by to bylo poloosou,tak na který straně?Na levý? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark Faby Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 Poloosa bude dělat bordel když dáš na místě plnej levej rejd a začneš se rozjíždět mělo by být slyšet cvakaní,pokud ne tak pravej rejd a to samý,pokud to bude v pohodě sundej kolo a hledej třeba to může dělat i ohnutej plech u kotouče,může to být i něco jinýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 mně takhle cvakal ten plastový baznek, co je na brzdový hadici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 Hlavně si nejdřív vyzkoušej zda to dělá i na jinych gumach a prohlídni si pneu jestli nemá plošku nebo jestli Ti plecháč o něco neškrtá,plech u brzd a pod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 TO vitezslav2: skús či máš dobre utiahnuté kolesá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 1. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 Díky za rady,dneska to otestuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 1. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 Tak jsem ráno sundal obě přední kola.Nic nebylo nikde odřený,ani disky ze vnitř.Jezdil jsem na parkovišti s plným rejdem rychle do kola v levo i v pravo a nic,ticho.Klepalo to ve větší rychlosti,třeba na kruháku.A teď odpoledne už to neklepalo ani tak.Tak nevím.Budu to hlídat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark Faby Vloženo 1. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 Jojo když člověk neví opraví se to samo.S tim dotaženim kol je to taky možnost,pak mě už napadá jenom špatný vyvážení kol.Takhle střílet od boku je těžký,musel bych se v tom svést. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 (editace) nie si v to sám, prezul som zimné a pri zatáčaní vpravo cítim klepkanie (podľa otáčok kolesa) z ľavej strany ! dovtedy to nerobilo...(ako si písal hlavne na kruháčoch.) veľmi málo a iba niekedy to cítim aj pri primej jazde. dúfam že to nieje napr. ložisko! Kolesá som dotiahol momenťákom - pre istotu..., gumy sú "nové" hmm. Nebude to kamienok vo vzorke gumy!? mám "zubaté" ESKIMO S3+ a veľmi málo závaží... Editováno: 8. Listopad 2011, autor: mode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 8. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2011 (editace) Mi teď po přezutí začalo cosi hučet a náhodně poklepávat od přední nápravy. Po pročítání fóra jsem se už děsil ložiska, kloubů a kdovíčeho a nakonec to bylo jen blbě utažené kolo, resp. asi i blbě "nasazené". Při dotahování bylo na fest, ale jak jsem ho sundal a dotáhl znova, tak to přestalo. Editováno: 8. Listopad 2011, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 prehodil som pôvodné letné a aj predné za zadné takže gumou to 100% nieje. Kolesá som utiahol momenťákom! ..... a keď zatočím doprava stále čosi klepká (frekvencia podľa rýchlosti kolesa) vľavo vpredu, chlapy čo s tým ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vaclav bouma Vloženo 14. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2011 prehodil som pôvodné letné a aj predné za zadné takže gumou to 100% nieje. Kolesá som utiahol momenťákom! ..... a keď zatočím doprava stále čosi klepká (frekvencia podľa rýchlosti kolesa) vľavo vpredu, chlapy čo s tým ???? To už mám za sebou. Dělal to kynetický kloub. Cena cca 1000 Kč. Doporučuji s výměnou neotálet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 15. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 Přesně stejný problém jsem měl taky,ale bylo jedno na jakých pneu.Když jsem prudce točil do prava tak klepání od levýho kola ( motor se odstředivou silou natlacil na levou poloosu a tlacil na homokynetak vnitrni ) Měl jem taky v pr*eli komokyneťák na levé poloose. Klepalo to a klepalo tak jsem se snažil v zatáčkách jezdit pomalu až mi to nakonec v nejblbějším z nejblbějších míst luplo a celej homokyneťák prasknul, takže pak jedině odtahovka jelikož na laně se to odtáhnout nedá a výměna.Doporučuji sehnat starší celou škodováckou poloosu ( nová cca 11 000kč ), starší na vrakáči kompletní s oběma kloubama sem sehnal za 1500kč na TDI81kW. Je třba pořádně vyzkoušet vůle, aby se to moc nechechlalo a je to podle mě určitě lepší a rychlejší než měnit jen homokyneťák za italské či jiné kopie které tomo moc nevydržely ( vlatní zkušenost, už sem měnil 3x, vždycky to zase mr*lo, teď mám starší origo a drží) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 16. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2011 to klepkanie je občas počuť aj pri priamej jazde a je veľmi nenápadné (bežný šofér by si to ani nevšimol....) Morris si ma vystrašil... ale moc dík za info! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 16. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2011 Já měl ještě problém v tom, že auto bylo " tuknuté " Tatrou z boku, po opravě byl předek křivej, motor byl na silenblocích " našponovaný " a byl jakoby posunutý o 7cm na levou stranu ( po směru jízdy ) když se povolily šrouby silentbloků tak ho to prostě vystřelilo do strany. Proto se motor pořád tlačil na levou poloosu a když se vyndal motor, bylo na něm vidět jak má z venku vydřený dýhy od homokyneťáku. Při rovné jízdě mi to dělalo jen minimálně, třeba při zhoupnutí ve větší rychlosti ( silniční nerovnosti ) to vždycky zabubnovalo, to stejný při pravých zatáčkách kdy motor svou odstředivou silou ještě více tlačil na levou stranu. Při levých zatáčkách, kdy se motor natlačil tam kde má být bylo naprosté ticho. Teď mám auto už 100% zpravená, odřezal secelý předek od kabiny a z druhého na zadek bouraného auta se bodově navařily tak jako při origu celé nové nápravnice aby vše sedělo jak má. Měl jsem někde od mechanika vypsané ty homokyneťáky od které firmy jsou OK, které jsou fakt dobré a které určitě nebrat, možná to ještě někde najdu. Ale jednodušší a dle mě lepší je fakt sehnat starší origo poloosu. Jen ať to není z auta bouraného na předek a trochu ji vyzkoušet jak je na tom z vůlema a jestli samotná poloosa nekope. Když vyměňuješ jen kloub je s tim 4x více práce, než když vyměníš celou poloosu takže pokud si to neděláš sám nebo po známosti tak si i hodně připlatíš. Takhle jsem ot měl 1500 orig poloosa + 500 práce. Jinak by to bylo 3800 kloub + práce asi 1500. Jinak matně si vzpomínám že nebrat : metelli, starline atd, Spidan je OK, ale dobrej byl německej a byla to zkratka jako GKN nebo tak nějak, teď si nevzpomenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 Inu včera jsem měl zvedlé auto a na velké poloose mi technik ukázal jak cuká... nejen že je vůle u převodovky, ale u kola jakoby hýbe s poloosou ven z homo kloubu :-( nikdy jsem to neviděl, takže nechápu čím to je, řekl mi vyměnit a sehnal jsem použité, jen nevím, zda to třeba nemá dělat? nevíte někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morris_3nec Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 vůle nesmí být stranová, takže když chytneš poloosu u kloubu a škubeš s ní do stran tak nesmíš nic cítit. To že chodí podélně by mělo být teoreticky normální jelikož takhle ten kloub funguje když ti propéruje auto nebo když vytočíš kola, otázkou je, zdali to má dělat takhle v klidovém stavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 18. Duben 2012 Sdílet Vloženo 18. Duben 2012 no je to když ji chytnu a jako táhnu směrem k převodovce, tak je tam volná... štrachá to... řekl mi, že homo kloub drží ten volný není, ale ta poloosa v něm je volná.. on mi řekl VYMĚNIT! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.