Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chci snížit felicii a nechci kupovat sportovní tlumiče (dojezdím 1,5roku do technické a půjde do lisu) a tak mě napadlo jedno řešení.

Přední pružiny z tlumičů by jsem v půlce rozřezal, uřezal by jsem jednu otáčku, o další jednu otáčku by jsem tlumič zasunul do druhé části tlumiče a svařil k sobě (po celém obvodu jedné otáčky by byl svár). Tedy by pružiny byla teoreticky o 2 otáčky níže.

Bude to fungovat ? Bude to bezpečné stím svárem ?

Takže ty chceš vyřešit nekupování sportovních tlumičů úpravou pružin?

To nejde.

Pružiny nemají žádné vlastní útlumy a tak je pro změnu útlumů provést změnu na tlumičích, ne na pérech.

Pokud uřízneš jeden závit péra, dosáhneš 2 věcí současně - auto se sníží a zároveň se pružina stvrdí.

Ale rozhodně bys to měl udělat - pokud vůbec - nahoře nebo dole, ne veprostřed.

Během výroby prochází péro řadou operací, mj. tepelným zpracováním.

Tebou popsaným způsobem dosáhneš mimo jiné toho, že péro ve svařované oblasti změkne.

Tady se do něj bude koncentrovat napětí tak dlouho až praskne.

Můžeš mi říct, čeho chceš vlastně dosáhnout?

Jaký je cílový stav?

Nižší předek auta?

Tvrdší pérování?

Nebo co vlastně?

  • Autor

Chci dosáhnout menšího náklonu v zatáčkách a snížení auta (tedy celkově lepší ovladatelnosti).

Přední pružiny z tlumičů by jsem v půlce rozřezal, uřezal by jsem jednu otáčku, o další jednu otáčku by jsem tlumič zasunul do druhé části tlumiče a svařil k sobě (po celém obvodu jedné otáčky by byl svár). Tedy by pružiny byla teoreticky o 2 otáčky níže.

bože, tady si snad dělá někdo ****

Chci dosáhnout menšího náklonu v zatáčkách a snížení auta (tedy celkově lepší ovladatelnosti).

Tak si na předek namontuj stabilizátor.

Vylej si podběhy a dno kufru betonem, zaručeně to bude mít požadovaný snižovací i stabilizační efekt. Akorát bacha na silnější nedotáčivost, bude to tahat čumák daleko víc ven ze zatáčky...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.