Kub1k škoda Vloženo 28. Březen 2013 Vloženo 28. Březen 2013 a to mám zjistit jak tu těsnost? díky:) Citovat
ccdeny Vloženo 28. Březen 2013 Vloženo 28. Březen 2013 (editace) Promiň napsal jsem to nepřesně Kontrola hadiček přivodu a "odvodu" nafty s filtru - zda není některá prasklá. Kontrola ventilu-gumiček zda těsní Editováno: 28. Březen 2013, autor: ccdeny Citovat
antonin karnik Vloženo 12. leden 2014 Vloženo 12. leden 2014 Ahoj.Vracím se opět se stejním nevyřešením problemem.Stalo se někomu,že by se vysypali ovládání předvstřiku na čerpadle nahoře pod tím víčkem?Dík za radu Citovat
Fajfy Vloženo 5. Únor 2014 Vloženo 5. Únor 2014 Ahoj, taky se k hlásím k samému problému viz. video na první stránce. Auto déle startuje při prvním startu, pak při dalších startech na břink. Mám tam novou baterku, nové čtyři svíčky Bosch, nastaven předvstřik na 56-57, koukal jsem na bublinku nafty a přes noc se nezvětšila. VAG nehlásí žádné chyby. Čím by to ještě mohlo být? Citovat
Fajfy Vloženo 9. Únor 2014 Vloženo 9. Únor 2014 Mám uplně stejný problém jako je popsaný v tomto topicu. Auto je octavia TDI 66kw 2003, provedené úkony : nová baterka, předvstřik na 56, nový palivový filtr, nové všechny žhavičky Bosch, tankuju jedině na Shell + přidávám VIF. VAG samozřejmě nic nepíše. Chtěl bych se zeptat, pokud budou O kroužky na pal. filtru špatné, uviděl bych to na bublince v hadičce (ráno by se zvětšila). Je to pravda? Případně doporučíte jak otestovat startér nebo čerpadlo? Ikdyž si myslím, že pokud by to byl startér, dělalo by to i za tepla. Citovat
Fajfy Vloženo 18. Únor 2014 Vloženo 18. Únor 2014 Opravdu nikdo nic? Co jsem slyšel, tak je to častý problém, ale nikde jsem nevyčetl řešení, které by fungovalo :-( Citovat
Fajfy Vloženo 23. Únor 2014 Vloženo 23. Únor 2014 A je nějaký způsob jak si to ověřit? Vše kromě prvních startů je oka, dlaší starty jsou uplně v pohodě. Citovat
Byrto Vloženo 25. Únor 2014 Vloženo 25. Únor 2014 Videl som nejedného naftaka s nefunkčnými všetkými zhavicmi a stačilo vymeniť starter a ako za novoty top chytá. Aj keď nefunguje vôbec zhavenie.. Odvtedy platí u mňa 5% relé 95% starter Citovat
Fajfy Vloženo 6. Březen 2014 Vloženo 6. Březen 2014 Asi na tom něco bude, až budou finance, provedu repas startéru. Díky. Citovat
pitris7 Vloženo 15. Březen 2016 Vloženo 15. Březen 2016 Zdravím, mám Octavii 1.9 TDI 66kw, rok výroby 1999. Nějakou dobu špatně startuje, a není to pouze za studena, a taky to není při každém startu. Navíc se ty špatné starty neprojevují pokaždé stejně, někdy to prostě jen dlouho "točí" než to chytne, a někdy to pří startu několikrát "zaškytá" (omlouvám se,lepší výraz mě nenapadl) a pak to chytne. Při těchto startech jde z výfuku bílý kouř, ale žádné obrovské množství, a jen pár sekund. Řekl bych že "škytací" starty sou spíše u studeného motoru, zatímco při teplém motoru se stává že to déle točí. Točí dlouho i např. když startuju 15 minut po předchozí jízdě. Nutno podotknout že každý start není špatný, řekl bych i že ty dobré sou v převaze. Nedávno jsem startoval v cca -10 a chytlo hned. Každopádně se chystám jet do servisu, jen se trochu bojím co mi tam řeknou, nedokázal by mi někdo říct co by to mohlo způsobovat, popř. nějaký nejhorší možný případ a jeho následnou cenu? Žhavičky jsou rok staré Bosch myslím. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.