Březen 28, 201312 r Promiň napsal jsem to nepřesně Kontrola hadiček přivodu a "odvodu" nafty s filtru - zda není některá prasklá. Kontrola ventilu-gumiček zda těsní Upraveno Březen 28, 201312 r od ccdeny
Leden 12, 201411 r Ahoj.Vracím se opět se stejním nevyřešením problemem.Stalo se někomu,že by se vysypali ovládání předvstřiku na čerpadle nahoře pod tím víčkem?Dík za radu
Únor 5, 201411 r Ahoj, taky se k hlásím k samému problému viz. video na první stránce. Auto déle startuje při prvním startu, pak při dalších startech na břink. Mám tam novou baterku, nové čtyři svíčky Bosch, nastaven předvstřik na 56-57, koukal jsem na bublinku nafty a přes noc se nezvětšila. VAG nehlásí žádné chyby. Čím by to ještě mohlo být?
Únor 9, 201411 r Mám uplně stejný problém jako je popsaný v tomto topicu. Auto je octavia TDI 66kw 2003, provedené úkony : nová baterka, předvstřik na 56, nový palivový filtr, nové všechny žhavičky Bosch, tankuju jedině na Shell + přidávám VIF. VAG samozřejmě nic nepíše. Chtěl bych se zeptat, pokud budou O kroužky na pal. filtru špatné, uviděl bych to na bublince v hadičce (ráno by se zvětšila). Je to pravda? Případně doporučíte jak otestovat startér nebo čerpadlo? Ikdyž si myslím, že pokud by to byl startér, dělalo by to i za tepla.
Únor 18, 201411 r Opravdu nikdo nic? Co jsem slyšel, tak je to častý problém, ale nikde jsem nevyčetl řešení, které by fungovalo :-(
Únor 23, 201411 r A je nějaký způsob jak si to ověřit? Vše kromě prvních startů je oka, dlaší starty jsou uplně v pohodě.
Únor 25, 201411 r Videl som nejedného naftaka s nefunkčnými všetkými zhavicmi a stačilo vymeniť starter a ako za novoty top chytá. Aj keď nefunguje vôbec zhavenie.. Odvtedy platí u mňa 5% relé 95% starter
Březen 15, 20169 r Zdravím, mám Octavii 1.9 TDI 66kw, rok výroby 1999. Nějakou dobu špatně startuje, a není to pouze za studena, a taky to není při každém startu. Navíc se ty špatné starty neprojevují pokaždé stejně, někdy to prostě jen dlouho "točí" než to chytne, a někdy to pří startu několikrát "zaškytá" (omlouvám se,lepší výraz mě nenapadl) a pak to chytne. Při těchto startech jde z výfuku bílý kouř, ale žádné obrovské množství, a jen pár sekund. Řekl bych že "škytací" starty sou spíše u studeného motoru, zatímco při teplém motoru se stává že to déle točí. Točí dlouho i např. když startuju 15 minut po předchozí jízdě. Nutno podotknout že každý start není špatný, řekl bych i že ty dobré sou v převaze. Nedávno jsem startoval v cca -10 a chytlo hned. Každopádně se chystám jet do servisu, jen se trochu bojím co mi tam řeknou, nedokázal by mi někdo říct co by to mohlo způsobovat, popř. nějaký nejhorší možný případ a jeho následnou cenu? Žhavičky jsou rok staré Bosch myslím.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.