Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

a to mám zjistit jak tu těsnost? díky:)

Promiň napsal jsem to nepřesně

Kontrola hadiček přivodu a "odvodu" nafty s filtru - zda není některá prasklá.

Kontrola ventilu-gumiček zda těsní

Upraveno od ccdeny

  • 9 měsíců později...

Ahoj.Vracím se opět se stejním nevyřešením problemem.Stalo se někomu,že by se vysypali ovládání předvstřiku na čerpadle nahoře pod tím víčkem?Dík za radu

  • 4 týdny později...

Ahoj, taky se k hlásím k samému problému viz. video na první stránce. Auto déle startuje při prvním startu, pak při dalších startech na břink. Mám tam novou baterku, nové čtyři svíčky Bosch, nastaven předvstřik na 56-57, koukal jsem na bublinku nafty a přes noc se nezvětšila. VAG nehlásí žádné chyby. Čím by to ještě mohlo být?

Mám uplně stejný problém jako je popsaný v tomto topicu. Auto je octavia TDI 66kw 2003, provedené úkony : nová baterka, předvstřik na 56, nový palivový filtr, nové všechny žhavičky Bosch, tankuju jedině na Shell + přidávám VIF. VAG samozřejmě nic nepíše. Chtěl bych se zeptat, pokud budou O kroužky na pal. filtru špatné, uviděl bych to na bublince v hadičce (ráno by se zvětšila). Je to pravda? Případně doporučíte jak otestovat startér nebo čerpadlo? Ikdyž si myslím, že pokud by to byl startér, dělalo by to i za tepla.

  • 2 týdny později...

Opravdu nikdo nic? Co jsem slyšel, tak je to častý problém, ale nikde jsem nevyčetl řešení, které by fungovalo :-(

Starter

A je nějaký způsob jak si to ověřit? Vše kromě prvních startů je oka, dlaší starty jsou uplně v pohodě.

Videl som nejedného naftaka s nefunkčnými všetkými zhavicmi a stačilo vymeniť starter a ako za novoty top chytá. Aj keď nefunguje vôbec zhavenie.. Odvtedy platí u mňa 5% relé 95% starter

  • 2 týdny později...

Asi na tom něco bude, až budou finance, provedu repas startéru. Díky.

  • 2 roky později...

Zdravím,

mám Octavii 1.9 TDI 66kw, rok výroby 1999. Nějakou dobu špatně startuje, a není to pouze za studena, a taky to není při každém startu. Navíc se ty špatné starty neprojevují pokaždé stejně, někdy to prostě jen dlouho "točí" než to chytne, a někdy to pří startu několikrát "zaškytá" (omlouvám se,lepší výraz mě nenapadl) a pak to chytne. Při těchto startech jde z výfuku bílý kouř, ale žádné obrovské množství, a jen pár sekund. Řekl bych že "škytací" starty sou spíše u studeného motoru, zatímco při teplém motoru se stává že to déle točí. Točí dlouho i např. když startuju 15 minut po předchozí jízdě.

 

Nutno podotknout že každý start není špatný, řekl bych i že ty dobré sou v převaze. Nedávno jsem startoval v cca -10 a chytlo hned.

 

Každopádně se chystám jet do servisu, jen se trochu bojím co mi tam řeknou, nedokázal by mi někdo říct co by to mohlo způsobovat, popř. nějaký nejhorší možný případ a jeho následnou cenu? Žhavičky jsou rok staré Bosch myslím.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.