Přejít na obsah

Otáčkoměr neukazuje nic - auto jede v nouzáku


DVORKA

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

na fabii combi r.v. 2004 BBY se potýkám z tímto problémem: Auto jede normálně - najednou cukne spadnou otáčky na nulu a rozsvítí se kontrolka mazání (to přisuzuju tomu že si jednotky myslí že jsou otáčky nula - nevím) motor dále běží sice s výrazně omezeným výkonem a max. otáčkama nebo chcípne jak kdy. Po následném odstavení lze nastartovat až po určité době cca minuta. stavá se cca každých 50-100 km. Ještě u auta sem tam svítí kontrolka emisí motoru, ale to zatím přisuzuji druhé závadě co hlásí VAG jsou tam celkem dvě - nevím zda spolu souvisí či ne....

16705 - Snimac otacek motoru (G28) Nesmyslný signal

P0321 - 35 - 10 --- Sporadicky

17604 - rada 1 - sonda 1: topný okruh Elektrická zavada

P1196 - 35 - 10 --- Sporadicky

Chtěl jsem vyměnit snímač otáček kliky, ale nepochodil sem - koupil sem ,,origo´´ snímač bosch (dle kelly přesně na motor BBY) ale ten je řešen tak, že je snímač se šroubem cca 35cm kabelu a konektor. Na voze však je snímač a od něho se zhruba na polovině kabelu tento svazek dělí část jde na konektor na motoru a část kamsi směr k rozvodům. Osobně teda nevím co vše by se měnilo aby tam člověk dal novej snímač...

Závadu 17604 jsem zatím neřešil avšak 100% jistý, že s tím nesouvisí si nejsem...

Pokud máte někdo podobné zkušenosti či k tomu něco víte budu moc rád za odpověďi...

HONZA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Číslo dílu už asi nezjistím - snímač sem vrátil... Byl to tento: http://www.cc-autodi...cek-klik-hr-2_2

na autě je však zhruba uprostřed kabelu, mezi konektorem a snímačem, vedení rozděleno - nějaký vodiče vedou do konektoru co je na bloku motoru druhá část mizí kamsi směrem k rozvodům (kam přesně to nevím)

tomu právě nerozumím když díl od bosche je celistvé vedení...

Ani tedy nevím jak se zorientovat a na jakých pinech ohmicky měřit

Editováno: , autor: DVORKA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

toto som riesil aj ja a nikto mi nevedel dat rady...na autokelly som tiez kupil original,ale mal kratky kabel ako ty hovoris a jeden hnedy konektor...ale ako spominas,rozdvojuje sa...ja som to tam mal pekne zasrate od oleja,pooblieval som tie kontakty technickym benzinom a mam s tym pokoj zatial...uz mi to hentak asi pol roka nechciplo,ale otacky niekedy lietaju kade-tade,aj pri preradovani na ine rychlostne stupne...ako kedy...niekedy ide pekne,inokedy po vymacknuti spojky lietaju aj o 1000 vyssie...ale nezdochyna mi to uz...nechapem,preco sa na takyto posraty motor co sa stale a vsetkym kazi neda zohnat prahobycajny snimac klukovky....keby si pochodil s niecim,daj mi vedet jo??diki

inak chyba ta ista bola-nesmyslny signal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...