Přejít na obsah

octavia II modrý kouř


dobima

Doporučené příspěvky

Dobrý den Mám Octavii II RS 2.0tdi 125kw začala mi modře kouřit ale ne pořád ale jen občas ale jsou to fakt oblaka modého kouře a k tomu se mi ješte občas nezávisle na tom kouření při jízdě zvednou volnoběžné otáčky na 1000 ale po chvilce zase klesnou . filtr pevných částic je venku už delší dobu takže ten by to dělat nemohl a turbo bylo na přeskoušení a prej olej nepropouští, diagnostika neukazuje žádné chyby. Opravdu me už nenapadá co by to mohlo být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli nepřibývá? Spíš neubývá ne? No ja jsem to ted odstavil a vubec s tim nejezdim dokud se to nevyřeší. Jenomže když mě diagnostika nic neukaže tak je těžke zjistit co to je protože ten motor je docela složitý...Nejspíš pujdou vstřiky ven a pošlu je na přezkoušení. Jinak nějak extrémní úbytek oleje jsem nezaznamenal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele ja jsem nad tim premyslel co by to mohlo delat a napadla me jedna vec. Jelikoz jsme se domnivali ze by to mohl delat ten filtr pevnych castic tak jsme vytahli tu cast vyfuku ale zjistili jsme ze uz tam neni jenomze kontrolka toho filtru se mi rozsvitila asi 2 dny po tom co to zacalo kourit. Tak me napadlo nemuze byt nejak spatne udelana ta softwarova uprava toho filtru? Myslim to tak ze vlastne pri te regeneraci se vstrikuje vetsi mnozstvi nafty aby se zvysila teplota ve vyfuku a vypalily se saze ale jelikož tam ten filtr uz neni tak by to mohlo byt ono...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vstřikuje se tam speciální aditivum, pro dosažení vysoké teploty k vypálení sazí - pozor ne nafta!!.Softwarem by to mohlo být. Ale to by ti řekli jen povolaní. Zkus na tuto problematiku zeptat člena TDIFUN. Je to velmi šikovný člověk dělal mi chip do auta a ještě nějaké vychytávečky samozřejmě softwarové. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To aditivum se tam sice vstřikuje ale tak u žabožroutů, jo to bejvávalo u 1. supa ale tady to je suchou cestou tudíš jedíné co tam může hořet je fakt nafta a v celku mě nenapadlo že to má DPF venku,většinou když se řeší závada tak na továrce a nebo to upřesni,nevím jak teď ale poslední info jsem měl že na PPD siemens korektní úprava zatím není a nebo o ní zatím nevím,myslím tím to co je vypnutí DPF na furt,takže je možnost že to fakt regeneruje a valí to tam NAFTU!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem to auto koupil asi pred 5 mesici byvali majitel nam nerekl ze tam tef filtr uz neni takze ani nevim jak upravovali ridici jednotku atd... takze jsme to vytahnuli ven aby jsme ten filtr vydelali a potom ze to necham softwarove upravit ale zjistili jsme ze ten filtr tam uz neni ale kontrolka se mi rozsvitila a sviti porad takze me napadla takle varianta. U tohoto auta se opravdu zadne aditiva nepridavaji motor proste zacne davat vetsi davky nafty aby se ve vyfuku zvysila teplota a vypalily se saze. Jinak dekuju za odpovedi..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...