Drewie Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 Ten text je stejný i v posledních návodech, nicméně flash na poslední verzi asi znamená to pískání do zapnutí pásů. Jiný důvod změny snad i čísla dílu budíků nevidím. kitt21: Tobě se to chová jako v návodu, nám už s Combi2002 jinak. Co se stane když tu svorkovnici rozpojíš? Podle ohlasů bych skoro řekl, že není rozdíl jestli tam ten spínač v tom zámku je, nebo není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kitt21 Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 Ak sa nemylim, tak bez toho zamku so spinacom, bola iba kontrolka ktora zasvietila a zhasla, po pridani zamku so spinacom, sa pridalo aj zvukove bimbanie , tak ako na ukazke vo videu. Tie budiky su z tohto roku a je tam stary soft v nich?no kua, do auta to kodoval autorizak, cez ich online system, inak sa nedalo. Co môzem teda urobit aby to hlasilo ako Vam, aj pocas jazdy bez pasu? Ist do skodovky ze chcem flash budikov??-neviem preco, ale mam pocit ze by na mna kukali, co po nich chcem... Co dalej teda...?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 30. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2013 zkus si ručně ukostřit ten káblík co ti vede k pásu.. zmizí potom ten nápis "připoutejte se"?pokud jo, tak signalizace funguje a je to buď softem budíků nebo nějaké špatné kódování (ale to si nejsem jistý) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 tak ono stačí během těch 6 sekund zapnout pás, tím také vyzkoušíš, jesti to funguje, kontrolka by měla okamžitě zhasnout. Ty máš sice nové budíky, obvšem soft mají z doby kdy byly vyrobené! Kdoví jak dlouho je měli v tom e-shopu na skladě... Tak jsem to našel, podle ETKY se ty Tvoje budíky dávaly od 08/04 do 05/06, takže necelé dva roky po faceliftu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kitt21 Vloženo 31. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2013 Drewie ten pas funguje . Ak sa zasunie pocas hlasenia, nastane ticho, text i kontrolka zhasnu, po vytiahnuti znova hlasi. Ale len, vramci tych 6tich bimbani, od zapnutia zapalovania. Co sa tyka verzie budikov, pomôze tento stitok? na ukazku?Ostrejsie sa to nedalo, mobil nedokaze A kde je mozne zohnat, ak vôbec novu verziu softu do nich? ak teda vôbec jestvuje...co robit dalej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drewie Vloženo 1. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2013 tady už není co řešit, očividně signalizace zapnutého pásu se časem změnila, a ty ji máš tak, jak by ji mělo Tvoje auto z výroby. Což jsi asi nechtěl slyšet Nevím kdo na slovensku dokáže flashnout budíky, profor, cartmanko, to jsou mistři elektroniky, ale ty jsem tu dlouho neviděl přispívat. Severní morava by pak mohl pomoci cosby nebo vaša, vysočina milhausek, Střední čechy honza72 Mám takové tušení, že to co jsem tu teď tady napsal jsem nedávno někde četl, nebylo to dokonce v tomhle vlákně? Možnosti určitě jsou, ale to Ti poradí ti, co tomu rozumí... Jo a ještě jedna věc, mě to ten text o zapnutých pásech na maxidotu píše ve třech řádcích ne ve dvou (mezi bezp. a pás mám enter ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 též mám nápis na 3 řádky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Kluci, nemáte někdo schéma odkud je ten kabel k pásu taženej ? Nešla mi signalizace a tak jsem koupil novej zámek, ale bez změny, tak nevím jestli to někdo neodpojil někde blíž k budíkům nebo kam to jde... Chci aby to fungovalo... (FRS 2004) Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Pravá svorkovnice na budících, pin 20 (T32/20). Schéma pro modelový rok 2003. Origo ukostření je v kabelovém svazku za přístrojovou deskou. Podle mého nemáš šanci je tam najít, takže ukostřit někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 A nemáš to jen odkodovaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 5. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2013 Díval se mi na to Vaša když jsem řešil ESP a říkal, že je to aktivní. Zámek pásu jsem tam měl s kabelem, ale jelikož byl mechanismus zámku poškozenej tak jsem objednal novej. Myslel jsem, že bude ta chyba v něm. Když zapnu zapalování, kontrolka pásů se rozsvítí a po určité době zhasne ať už jsem připoután nebo ne. Když bych to proměřoval - kdy tam má jít šťáva ? Pořád ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 5. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2013 Podle mého je to takhle. Zapnutím pásu do zámku dojde k uzavření okruhu, to znamená k ukostření. Takže do červené svorkovnice pod sedačkou na pin T6W/2 jde po zapnutí zapalování proud, barva drátu by měla být žlutá. Druhý pin na této svorkovnici T6W/1 jde na kostru, barva hnědá. Proměřit ohmetrem tyto dráty a budeš moudřejší. Vše podle schéma na modelový rok 2003. Jinak mi ve Škodovce bez problémů vždycky vytisknou požadované schéma, prostě jsou tam na mě hodný! Já když jsem to dodělal do auta, tak bez jakéhokoliv kódování to začalo samo po zapnutí zapalování pípat (šest vteřin). Přitom kontrolka nesvítila , a ani nešla nakódovat. Po výměně budíků za Maxi-Dot to funguje i s nápisem, ale jen max těch šest vteřin. Pak to prostě skončí, a začne to zase fungovat po vypnutí a zapnutí zapalování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kitt21 Vloženo 5. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2013 Thorin, tebe to ukazuje ako mne? na dva riadky, alebo ako chalanom drewie a combi2002, na tri riadky? s tym ale ze im to pipa i za jazdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 6. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2013 No moje poznatky : Pokud mám ten špatný zámek zapojený pod sedačkou v červené svorkovnici - po zapnutí klíčku se ozve 6x gong, pak kontrolka zhasne ať už jsem připoután nebo ne. Pokud svorkovnici rozpojím, gong se neozve a kontrolka se rozsvítí a zhasne. Někde v příručce jsem se dočetl že signál z toho spínače na pásu jde do jednotky Bagu. Může to tedy být tak že mě gong a kontrolka po zapnutí klíčku upozorní abych se připoutal - tím to pro mě, jako řidiče končí a pak už jde jen signál do jednotky aby věděla jsetli mám pás nebo ne ? Díky kluci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 6. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2013 kabel zo zamku nejde do ziadnej rj, ale priamo do budikov. rj bagu ani ziadna ina o tom nevie. je to proste vec len budikov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 6. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2013 No proměřím to a uvidím co zjistím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 Také mám nápis na dvou řádcích, budíky před face. Jinak jsem se díval do schéma, a podle něho je v klidovém stavu spínač v zámku pásu ZAPNUTÝ. Takže co jsem psal výše je nesmysl, omlouvám se. Holt jsem se měl pořádně podívat, a ne psát moje úvahy. To znamená, že po zapnutí zapalování je pin 20 na pravé svorkovnici na budíkách ukostřen - kontrolka svítí a zní gong. To skončí buď samo po šesti vteřinách, nebo po zapnutí pásu, tj. rozpojením okruhu. Při tom nezáleží, jestli auto stojí, či jede. To pípání za jízdy mám u své OC II, tam jakmile se rozjedu, začne to s nezapnutým pásem pípat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 U mě to je tak, že nezapnutý pás = ukostřeno, zapnutý je neukostřeno.. pokud není zapnutý, tak mi zazní 6x gong a svítí mi kontrolka, potom zhasne.. pokud je pás zapnutý, zhasne dříve.. ale maxík nic nepíše :-D jen kotrolka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 Tak jsem zjistil, že jsem lama Signalizace je tedy funkční a já jsem nepochopil funkci...Myslel jsem, že to je jako v OII kde to po rozjetí píská a bliká... Divně to udělali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 nene.. tady je to pokus.. na OII to pak vylepšili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 To mohli nechat jak na favoritu Silver Line... Žárovka - spínač - svítí - nesvítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KillersMPL Vloženo 8. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2013 Mně to tak funguje, že kontrolka po rozjezdu bliká a zní gong. Je to z výroby nic jsem nepředělával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 9. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2013 Možná to bude tím rokem výroby.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 11. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2013 Ty tu máš podľa mňa problém so signálom rýchlosti. Jeden kábel zo Simosu / ESP dovedený do rádia, budíkov a nechce sa mi už hľadať kde inde - spomínal si, že ani GALA ti nejde. Ešte by stálo za zmienku čeknúť, odkial budíky berú sifnál rýchlosti, či CAN alebo ten vodič, mám pocit, že sa to dalo nakódovať, resp kódovaním prepnúť. Ale kde, to tu povedia iní borci! Thorin, tebe to ukazuje ako mne? na dva riadky, alebo ako chalanom drewie a combi2002, na tri riadky? s tym ale ze im to pipa i za jazdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 12. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2013 Ahoj, myslím že budíky berou jednoznačně rychlost po CANU. Protože se tam zadává konstanta pro jednotlivé motorizace. Je to v tabulce kde jsou i jednotlivé kody výbav. Předesílám že to je moje doměnka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.