Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

tomu bych i věřil. Tady spíše šlo o test zda i s upravenou 77kW (96kW) se dá taky jet na spotřebu : lol: je fakt že tohle je dosti špatná trasa na test jelikož je to pořád s kopce do kopce a navíc tankodromiáda :D

By mě zajímalo o kolik by padla spotřeba kdyby bylo auto bez DPF a eko pytlovin  :kol-131:

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo

Pěkná spotřeba  :kol-47: .. Ještě k tomu, na tom tankodromu  :kol-28:  a s 96 kilo-Watíky pod kapotou..

 

Hlavně to DPFko by určitě udělalo nějakou desetinku, kamarád jej nechal odstranit na Focus 2.0 TDCI spolu s úpravou softu a spotřeba mu slezla o 0,3 l/100 a dost si to pochvaluje..

 

Máš k tomu chipu i nějaké naměřené průběhy ze zkušebny? Protože je to celkem skok ze 77kW, tak by mě zajímalo jak se to přetvarovalo a co krouťák..  ;)

Vloženo

Pěkné.. I když ten graf mě přijde poněkud nereálný, hlavně co se hodnot originálních týče... Ten krouťák bych možná ještě asi bral, ale výkon se mě zdá malý. Co jsem měl možnost na zkušebně odměřit, tak byl výkon originálu vždy minimálně takový jak udává výrobce. A aby se naměřilo cca 74 kW místo 77 kW je celkem rozdíl.. Krouťák jsem sice několikrát už viděl nižší, ale o tolik také ne.. Dokonce když jsem měřil Felicii z 98 roku, tak byl naměřený u sériové Feliny výkon o 6 kW vyšší, krouťák byl shodný s hodnotou výrobce...

 

Hodnoty "po" jsou ale solidní  :kol-47: Jako nárůst v průměru cca 25 % je paráda, ovšem si myslím, že to už bude mít celkem velký vliv na opotřebení.. Třeba převodovka bude dostávat pěkně zabrat  ;) protože třeba při těch 2000 ot kdy do ni pošleš místo 240 Nm těch 310 Nm..  :blink:

 

Minulý týden jsem měřil ve škole Octavii I 1.9 TDi 81 kW, která byla při 120 000 km (po výměně spojky) čipovaná na 103 kW + nárust tuším 80 Nm, tak teď měla 176 000 a spojka byla v posledním tažení a převodovka byla nová.. ( samozřejmě bylo naměřeno 92 kW a 280 Nm  :D  ale velkou měru na tom měla zlá spojka )Takže nechci v žádném případě nějak strašit, ale já bych asi do tak vysokého chipu nešel.. 

 

Ale samozřejmě největší měrou záleží, jak se s autem jezdí, protože kluk s octou jak odjížděl, tak tam nechal asi 10 metru neprůhledného černého dýmu..

Vloženo

Potřeboval bych vysvětlit jaký má spojka vliv na úbytek výkonu. To jako 11 kW sklouzne na spojce? Co to je za školu? Je to buď motor čipem v prde.l a nebo čip odfláknutý. Těch 92 musí mít nedušená(jako teď fabrikou naše 1,2) dobře zajetá sama o sobě. Bez čipování. A nebo někdo "kecá".

Vloženo

Bylo to spojkou. Jakmile jsem šlápl na plyn, tak otáčky sic vystřelili, ale auto zrychlovalo téměř konstantně. Takže vzhledem o opotřebované spojce se krouťák ztrácel vlivem jejího prokluzu a tudíž byl i nízký výkon, který se sám o sobě neměří - zkušebna si jej z naměřeného točivého momentu dopočítává a následně ještě podle normy koriguje  ;). O tom, že výsledek měření je blbost s autem v takovém stavu...majitel trval na změření...

Kdyžtak ať tady KoNG-ovi nezas*rame vlákno, tak pokud by se ti ještě něco nezdálo, tak SZ.

Vloženo

já bych to shrnul asi takto k autu se chovám ohleduplně (nehodlám ho měnid jen tak brzo) kdyby se mi to nenamanulo jak slepému housle tak bych se na čip vysral jelikož 77kW s roomsterem jezdí pěkně. Já jsem spíše jezdec na pohodu a na spotřebu tudíž nemám potřeby nějak motor extra prohánět. I když netvrdím, že když jedu sám a mám jaksi chuť tak na to hamstnu a jedu kolem 180 aby se provětraly škodovácké křídla :D. O výdrži dílů bych proto ani nepolemizoval setrvák je na 350Nm stavený a to je norma která bude mít určitě nějakou rezervu ;) 

Vloženo

Bylo to spojkou. Jakmile jsem šlápl na plyn, tak otáčky sic vystřelili, ale auto zrychlovalo téměř konstantně. Takže vzhledem o opotřebované spojce se krouťák ztrácel vlivem jejího prokluzu a tudíž byl i nízký výkon, který se sám o sobě neměří - zkušebna si jej z naměřeného točivého momentu dopočítává a následně ještě podle normy koriguje  ;). O tom, že výsledek měření je blbost s autem v takovém stavu...majitel trval na změření...

Kdyžtak ať tady KoNG-ovi nezas*rame vlákno, tak pokud by se ti ještě něco nezdálo, tak SZ.

Neřeš :kol-31:

Vloženo (editace)

první pořádná očista po zimně :) vyjmečně bez řádné zimní ůjmy od spoluobčanů :D

jinak příští týden se bude něco málo upravovat pak jsem dám více info i foto ;)

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo (editace)

kdyby někdo naháněl carnubu tak ZDE 100% a za úžasnou cenu :) škoda jen té pošty ale i tak za 250kč super cena.

Ještě splašit někde stroj a jde se testovat :lol::'>

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo (editace)

tak dnešní ekotest naposledy jelikož to je pakárna a vozit věšteckou kouli na přístrojovce to se mi fakt nechce  :kol-28: nebo spoléhat na dalších X faktorů.  Jak je vidno i s touto váhou (1777kg) se dá jezdit "EKO"

Rychlost průměr 90km/h, trasa 56km

post-36058-0-02175000-1367299618_thumb.j

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo (editace)

preventivně chladilo to stále perfektně i když těžko říct teď mi přijde, že to chladí více ale to může být psycho dojem z výměny a z letos prvního použití :D Stejně by se za chvilku objevila chyba a klima by se stala nefunkční navíc tam bylo jen 10g z 20g oleje takže by se to spíše zadřelo :D

Editováno: , autor: KoNG

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...