frankie24 Vloženo 11. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2011 (editace) Odkedy mam fabiu combi, tak mam problem s otvaranim piatych dveri. S dialkovym ovladacom sa otvoria tak na 4-5 pokus, niekedy vobec, ked stlacam to tlacidlo nad znackou, vacsinou iba pocut ako sa mechanizmus pohne a vrati, ale zamok sa neotvori... Takmer nikdy sa mi nepodarilo otvorit ich na prvy pokus. Niekedy pomoze mierne pritlacenie dveri pred samotnym stlacenim tlacidla, ale nie vzdy... Mate niekto podobne skusenosti a vedeli by ste poradit, kde moze byt problem (treba nieco vymenit, alebo to staci vycistit)? Dnes som bol v autoumyvacke a zistil som, ze mi cez spodok zadnych dveri zateka na gumove koberce. Mala by stacit vymena tesnenia (kolko to asi stoji?) alebo moze ist o nejaky vaznejsi problem? Vyzera to podobne, ako som nasiel na tejto stranke, akurat to preteka cez vacsiu (sirsiu) cast... Posledny problem sa tyka klimatizacie. Ked som auto kupil, klimatizacia vobec nesmrdela, po kupe som dal vymenit vsetky filtre - stale ziadny zapach, bolo to v lete. Po necelych dvoch mesiacoch som zacal pozorovat neprijemny zapach, ktory sa do auta uvolni, ked zapnem klimu po dlhsom case ako bola vypnuta. Asi po minute-dvoch uz vyfukovany vzduch nesmrdi, ale to co nafukalo musim vyvetrat cez okno. Co to moze sposobovat (filter, chladiaca napln, nieco v potrubi/na vymenniku)? Ako (po odstraneni zdroja zapachu) pouzivat klimatizaciu, aby sa problem znovu nevyskytol? S podobnym problemom som sa stretol aj v kamaratovej 2-rocnej Ibize. Budem vdacny za rady Editováno: 11. Prosinec 2011, autor: frankie24 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
touareg3 Vloženo 11. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2011 Problém neotvárania piatych dverí je v tom, že dvere sú nedosadnuté až na doraz na tesnenie dverí.Preto aj netesnia a tečie tadiaľ voda.Spôsobuje to zle nastavený zámok dverí. Čiže je potrebné na karosérií na hrane kufra pod umelohmotným krytom nastaviť výšku oceľového zámku- teda guľatiny v tvare U, do ktorej sa zacvakne zámok piatych dverí. Treba ju posunúť nižšie smerom do vnútra kufru. Tým pádom doraz s pružinou ktorý je vedľa tej guľatiny bude tlačiť na zámok kufru na piatych dverách a dvere odskočia. Ešte treba dodržať kolmosť tej guľatiny v tvare U, nie posúvať smerom nadol len jednu stranu! Bude taktiež blbnúť otváranie kufra! Vzdialenosť posunutia U-čka je potrebné vyskúšať tak, aby sa dvere spoľahlivo otvárali,aby nepršalo do nich, ale aby zasa nešli ťažko zavrieť, aby sa s nimi nemuselo búchať,aby sa zatvorili. To je všetko. Čo sa týka klímy, si si istý, že ti vymenili peľový filter,alebo si si ho menil sám? Okrem toho sa na vyčistenie používa špeciálny sprej, vyčistí sa otvor pre filter, potrubia vzduchu a až potom sa založí nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frankie24 Vloženo 11. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2011 dik, skusim to nastavit, ked sa k tomu dostanem, uvidim ci to pomoze. Ale kufor nezateka, zatekaju iba zadne bocne dvere, takze stale si myslis, ze to posunutie zamku pomoze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 o zatákání dveřmi je zde celé téma - stačí zatmelit plech stahovačky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
touareg3 Vloženo 12. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2011 Samozrejme, mám to odskúšané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frankie24 Vloženo 9. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2012 (editace) zadne dvere som si dal zatmelit, v servise pouzili nejaky cierny tmel (nezhadzovali ten vnutorny plech, stare tesnenie tam nechali), ktory by udajne mal vydrzat pokial sa to mechanicky nepohne (cize bez nehody navzdy)... povedali, ze zaruka je 2 roky, tak uvidime... btw - mam ocakavat, ze to zacne rovnako tiect aj cez predne dvere? 5. dvere - posunutie nepomohlo - bolo to v to cele spinave a lanko sa tazko pohybovalo. asi predchadzajuci majitel casto otvaral kufor. vycistene, funkcne... klima - vidim to na kompletny servis (vymena chladiacej zmesi a oleja = otvorenie systemu = nutna vymena dehydratacneho filtra, peloveho filtra, dezinfeckia ozonom), ale az po vytepovani auta (kedze zatekalo), cize az niekedy ked bude teplo (aby rychlo vyschlo). k tomu kompletnemu servisu - mala by stacit dezinfekcia ozonom (popisuju, ze to odstrani zdroje zapachu), alebo by som mal hladat niekoho, kto spravi preplachnutie? a kedze sa v tom nevyznam, viete mi povedat, kde lacno (autorizovany servis je asi najdrahsia volba a originalnu suciastku je asi mozne kupit aj inde a lacnejsie) zozeniem ten dehydratacny filter (alebo co to presne je) a ake je jeho kodove oznacenie? To iste pelovy filter - kde a cislo suciastky... a tu by ma este zaujimalo odporucanie, ci zvolit obycajny, alebo s uhlim (ake to ma vyhody a nevyhody). Editováno: 9. leden 2012, autor: frankie24 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.