Tomáš Plášek Suchý Vloženo 17. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 Zdravím všechny příznivce, potřeboval bych po,moci s následujícím problémem, mám Felicii 95 1.3 Monotronic s následující závadou. Po delším odstavení jí nejde nastartovat asi po dvou hodinách v chladnym počasí nenastartuju, baterka dobrá, startér točí jak divej ale nenaskočí. Na roztlačení chytne okamžitě. Když nechytla, vyndal jsem svíčky, jiskra OK ale jsou suché. Palivové čerpadlo běží. Když to nechám odstavené jen chvíli tak občas naskočí po sešlápnutí plynu, když to nechám odstavené déle tak už ne. Na roztlačení vždy a hned. Za tepla v provozu chytá okamžitě. Děkuji za postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterka95 Vloženo 17. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 Točí starter s motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2011 Prohlídnout elektriku, jestli při startování startérem, kdy je v palubní síti nižší napětí, toto napětí stačí pro ŘJ a vstřikování + podávací čerpadlo. Přijde mi to jako by při odběru těch cca 200A, který bere startér, chyběla elektrika pro vstřikování. Vůbec to nemusí bejt baterkou, stačí aby byl někde špatnej spoj nebo zoxidovaná kostra. Všecko projít, opatrně rozebrat, očistit, kontakty znovu napružit a šroubový spoje pořádně dotáhnout. Je taky možný, že je vadná cívka vstřikovače - teplá funguje, po vychladnutí začne stávkovat - ale to je jen vyčteno z křišťálový koule, to by se muselo ověřit - třeba zkusmou výměnou za tutově dobrej vstřikovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Loun Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 Psal jsem včera pod účtem kamaráda tak jen pro informaci, pořád píše autor problému Včera jsem zkontroloval jestli jde benzín do vstřikovací jednotky a po ototčení klíčku ho tam jde ažaž Auto už nejde nastartovat ani na roztlačení Jdu zkusit změřit napětí na svorkovnici vstřikovacího ventilu, protože v dílenský příručce píšou, že při startování mám jasně okem vidět paprsek směsi dopadající na klapku, to nevidím Jsem jen zvědavej, jestli to změřin světelnou zkoušečkou, když to dává v impulzech, ale mělo by to jít, pak dám vědět, každopadně do jednotky benzín jde, do motoru už ne. Ještě se chci zeptat, kdyby to byla vadnym čidlem otáček motoru, tak ale nebude ani házet jiskru ne? Opravte mě jestli se pletu, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Loun Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 Napětí na ten vstřikovač jde, měřeno normální světelnou zkoušečkou, je to krásně vidět, jdu schánět vstřik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 Kdyby to bylo vadným čidlem otáček, nebude to ani vstřikovat, ani jiskřit (ŘJ to nepustí). Pokud jde jiskra, ale palivo ne, hledej právě kolem toho vstřikovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Loun Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 (editace) Přestávám všemu rozumět, vyndám vstřik, připojim ho na baterku, chodí, dám ho zpět do jednotky, připojim přes baterku, práší, zapojim ten štekr do něj, auto chytne okamžitě (protože přes baterku to benzín naprášilo) Odpojim přívod paliva, nastartuju abych tu škrtící klapku vysušil a nebyl tam žádnej benzín (tedy stav jako když to nechtělo chytit), dám vstřikovač, nastartuju normálně a jedu. Chápu to tak že když to auto už chytne tak funguje jak má, odstavim na delší dobu (čímž se ten přebytečnej benzín na klapce odpaří) a pak už to prvotně nevstříkne a nechytne, holt jsou věci mezi nebem a zemí asi, uvidí se zítra ráno. Editováno: 18. Prosinec 2011, autor: Pavel Loun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Loun Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Ráno jsem opět nenastartoval, přivedu z baterky prou na vstřik, nechám zaprášit a pak chytně hned a bez plynu, nevim co mám vyzkoušet, ale buď při startování nejde do vstřikovače takovej proud aby ho za studena otevřel (což nezměřim) a když motor začne chytat tak se to napětí nějak srovná a dává to pak normálně, nebo je to tím vstřikem kterej prvně za studena nedá, nevím čím začít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Najít někoho se stejným typem auta a vyměnit si na zkoušku vstřikovače - pokud ten Tvůj nepůjde ani ve druhém autě, je jasně vadnej. Pokud Tvůj vstřikovač v jiným autě půjde a ten zdravej z toho druhýho auta ve Tvým ne, máš vadu v ŘJ, která nedokáže dodat dostatek proudu pro vstřikovač - na vině může bejt i nějakej přechodovej odpor = nedokonalej kontakt v přívodní kabeláži. Obávám se, že bez měření s určitě dobrýma dílama se neobejdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Loun Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Jj, dnes večer jsem vyměnil vstřikovač, naštěstí tu možnost mám, ráno ukáže a poreferuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Loun Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Děkuji, všem bylo to vstřikem, naštěstí jsem sehnal za čtyři kila celou tu jednotku vstřikovací, ještě jednou díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Za málo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.